;sembilan

145 26 6
                                    

“ gweanchana? ” aku mendongak. wtf

“ awak buat apa dekat sini youngmin? ” ya ampun kenapa time-time ni juga dia datang.

“ saya nak jumpa awak lah. Harini kan awak tak datang kerja. ” pelik ah dia ni.

“ awak kan boleh call je. Kenapa awak nak jumpa saya ” dia gelak.

“ cuba awak check phone awak. Berapa kali saya call? ” aku check phone aku. Masya rakat Korea banyak kali woii.

“ sorry youngmin sorry, saya main dengan anak sedara saya sampai tak dengar tadi. So apa hajat awak datang rumah saya? ”

“ jom jalan-jalan ” aku memandangnya pelik.

“ awak biar betul youngmin? Nanti kena kejar dengan fans awak. Lepastu jadi rumours ” aku taknak kena kecam dengan fans dia.

“ jangan risau. Jom kita jalan-jalan . Saya belanja semua yang awak nak. ”

“ okay jap saya ambik beg dan jaket. ” aku terus menuju ke bilik dan mengambil barang yang sepatutnya.

“ okay siap jom. ” youngmin menarik tangan ku.

Clickk click..

“ bagus kerja kau . Sebarkan ”

TBC

sorry sangat-sangat author dah lama tak update. Author sibuk dengan tournament badminton, kerja sekolah apa semua. Mianhae.

Kemungkinan juga author akan hiatus sekejap.

Berita paling sedih sekarang ni pergelengan tangan author tissue koyak. Doakan author cepat sembuh!!  😁😁😁

[✔] I Am You, You Are Me • Im Youngmin •Where stories live. Discover now