;lima

192 31 2
                                    

Aku terus mengusutkan kepala aku macam manalah aku dengan si soonjyn tu boleh pakai outfit yang sama?

Tak pasal-pasal dua orang ni memekak je. Tanya ni lah tanya tulah. Ya tuhan, engkau berikanlah kekuatan kepada aku.

" hyunggg bagi laa tahuuu macam mana boleh pakai outfit yang sama? " daehwi dari tadi tanya aku tapi aku Buat tak tahu je.

"ish manalah hyung tahu. Kau tengok en mv I am you, you are me by zico sunbaenim. " dia mengangguk.

" itulah ceritanya sekarang. " aku mengeluh panjang. Penat woi layan dorang berdua.

Yes , 3 tahun lepas memang aku nak jumpa dia. Memang betul kata donghyun yang dia lawa. Aku pun tak sangka yang soonjyn akan tunaikan janji donghyun.

Aku terus keluar dari dorm meninggalkan 2 orang manusia yang wayar tercabut tu. Serabut aku tengok.

Aku mencapai mask, cermin mata dan topi. Hari-hari aku kena pakai macam ni. Terpaksa :') kalau tak kena kejar.

Langkah ku terus menuju ke cafe berdekatan dengan dorm. Tetiba craving tiramisu Hyejin nonna hehe. Rindu dia dooo

Cafe hyejin nonna taklah jauh sangat dari dorm sebabtu kalau ada waktu free donghyun bertengkek dekat cafe tu.

[ Blink Cafe ]

" welcome to blink Cafe " pekerja tersebut menyapa aku.

" berikan 1 ice latte dan tiramisu. " selesai aku membuat pesanan mata aku melilau mencari kelibat hyejin Nonna.

" 4,500 won semuanya, pesanan encik akan dihantar sebentar lagi " aku mengeluarkan not wang yang mencukupi.

" pstt, hyejin nonna ada? " pekerja tu buat muka terkejut. Ehh dia ni.

" ada, tapi sekarang dia tengah berborak dengan seorang yeoja tadi. Tak silap adik ipar dia. " aku hanya mengangguk.

Aku terus menuju ke tempat yang agak terpencil di hujung cafe. Bolehlah aku turunkan mask sikit. Lemas woi lemas.

" ini pesanan encik. Selamat menjamu selera " pekerja itu meletakan makanan dan minuman itu Dan terus beredar.

Sedang aku kusyuk bermain dengan telefon aku. Tetiba ada seseorang duduk dihadapan aku.

" aik duduk sorang je ke? Girlfriend mana? " amboi perli nampak. Tapi mata aku masa tertumpu pada phone.

" aah sorang-sorang je "

" memang taknak pandang muka saya ke camne? " aku mengangkat kepala aku dan memandang tuan punya suara.

" Hyejin Nonna!! " aku terus memeluk tubuhnya.

" lemas youngmin lemas. Lepaskan Nonna " perlahan-lahan aku melepaskan pelukan.

" hehe mian " aku mengosok tengkuk .

" yang kamu pakai baju sama macam adik ipar nonna ni dah kenapa? " adik ipar?

" adik ipar nonna pakai baju sama macam youngmin " dia mengangguk.

" ye, ada pape ke dengan adik ipar nonna? " aku kerutkan dahi.

" siapa adik ipar nonna. Youngmin tahu nonna dah kahwin tapi siapa?? " pening camni tadi dekat entertainment soonjyn pakai baju yang sama macam aku.

" laahh takkan tak kenal. Tadi baru je dia pergi entertainment kamu , dia kata kamu bertiga jatuh tersembam. Stylish baru korang tu. Kwon Soon Jyn. " dia jawab dengan selamber.

" APA DIA?! "

TBC

Wehhhhh dorang dah nak comeback woiiii 😭😭😭

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Wehhhhh dorang dah nak comeback woiiii 😭😭😭

[✔] I Am You, You Are Me • Im Youngmin •Where stories live. Discover now