;2belas

151 22 1
                                    

“ minki, kau ada kawan tak yang tahu trace siapa yang buat article ni? ” dia memandang aku tajam. Eh pahal dia ni.

“ habistu aku ni buat apa selama ni? ” dia meletakkan sudu di atas meja dan menyilangkan tangannya di dada

Okay dia pahal tetiba marah.

“ kau pahal minki? ” dia menjongketkan sebelah keningnya.

“ aku tahu la nak trace orang yang buat tu. Aku dah cari siap-siap. Tapi disebabkan kau suruh cari orang lain. Aku suruh kawan aku buat. Kena bayar tinggi ah ” bahabi betul dia ni.

“ kk chill minki, aku taknak kawan kau carikan. Bagitahu ah siapa doo please. Aku dahlah tengah kering ni. ” dia menggelengkan kepala. Susah betul aku nak deal dengan dia ni.

“ kau belanja aku makan selama sebulan. Apa macam? ” terlompong terus aku mendengar kata-kata minki.

“ AGAK-AGAK LAH WOI SEBULAN. SEMINGGU BOLEH LA ” tetiba dia ketawa terbahak-bahak.

“ aku gurau jela bangang! Hahah. ”

“ anda pig choi minki ” dan aku memberi jari tengah di hadapan muka dia.

“so orang yang buat article tu dia memang tergilakan donghyun dulu. Sampai sanggup upah orang nak bunuh orang yang rapat dengan donghyun. ” aku mendengar dengan teliti apa yang minki cuba sampaikan.

“ kau tak pelik ke tetiba ada orang comment ' tu bukan perempuan yang dating dengan donghyun ke? ' tak semua orang tahu donghyun pernah dating dengan soon jyn sebelum ni ” dia menghirup hot chocolate yang dipesan tadi dan teruskan perbualan.

“ yang tahu cuma kau , family donghyun, family soon jyn dan aku . Oh lagi sorang jinjin ”

“ jap sabor jap, maksudnya ni semua angkara jinjin yang sepatutnya kahwin dengan donghyun 3 tahun lepas tu?  Yang tembak soon jyn dekat taman tu? ” wth aku tak sangka perempuan tu semakin tak waras

“ gotcha! Kau betul. Jinjin la yang buat semua tu. And yes orang suruhan dia ada dekat meja hujung sekali . Tengah perhatikan kau. ” sah perempuan tu dah gila.

TBC

jinjin is backkkkkk

[✔] I Am You, You Are Me • Im Youngmin •Where stories live. Discover now