;7belas

132 20 1
                                    

“ Jyn ah, wae taknak bangun lagi? Maafkan oppa sebab lambat keluarkan skill taekwondo waktu nak selamatkan Jyn. Jyn tak penat ke asyik terbaring macam mayat hidup? Kalau oppa en dah jadi juon. ” boleh pulak hoshit ni buat lawak.

“ BAHHHH ”aku terkejutkan hoshi. Hambek kau gedebuk terus jatuh macam nangka busuk yang berbalut dengan surat khabar.

“lahanat punya adik. Penat-penat aku luahkan perasaan dia terkejutkan . Kau fikir lawak ke haa?!  Kalau aku ada heart attack macam mana? Tak ke menangis omma , hyejin dengan anak-anak aku. Kecik-kecik bapa dah mampus ” aku hanya tergelak dengan apa hoshi sampai kan. Telinga dia merah beb hahah

“ kau bila masa sedar? ” aku memperbetulkan baringan aku sebelum menjawab pertanyaan tersebut

“ pagi tadi, youngmin mana? JBJ aka jamban aku mana? Monyet-monyet aku mana” tak pasal-pasal kepala aku kena hempuk dengan Novel yang dia bawak.

“ sakitlah. ” aku mengosok kepala aku.

“ dorang ada datang semalam tapi harini tak datang pulak. Dahlah semalam si daehwi dengan woojin guling-guling dekat lantai sebab kau tak sedar .

Aku sekadar mengangguk. Laparlah pulak.

“oppa oppa ” sibuk pulak dia main phone.

“ apa ?” lepastu suara nak ganas. Hakalah

“ belikan makanan dan minuman lapar haus semua ada. Lepastu tambah ice cream dengan buahh !” lalu hoshi bangun dan terus keluar dari wad aku. Nampak sangat marah.

Aku mengambil handphone aku dan membaca segala article berkaitan dengan aku dan youngmin. Paling banyak article pasal Jinjin.

Aku scroll satu persatu, menonton video yang lawak pe semua. Bosan en tinggal dekat Hotel dah lah takleh keluar dari bilik.

Aku terdengar tapak kasut, tu mesti hoshi. Aku terus berlari di hadapan pintu dan memeluknya. Eh jap asal kurus keding?

TBC

[✔] I Am You, You Are Me • Im Youngmin •Where stories live. Discover now