;8belas

126 22 1
                                    

Masya Allah peluk salah orang woi. Omaigaddddd tolong aku wehhh. Aku peluk youngmin!!!! 

“ Jyn, Kau kenapa peluk aku macam ni? ” aku terus meleraikan pelukkan dan tersengih.

“ hehe, saya ingatkan hoshi tadi. Rupanya awak. ” aku menampar diri sendiri sebab bengong sangat peluk orang tanpa tengok siapa.

“ bila kau sedar Jyn ? Tak silap aku semalam kau still terbaring dekat katil ” dia duduk di sofa yang berdekatan dengan katil aku.

“ tak silap lepas awak balik dalam setengah jam macam tu. ” dia hanya mengangguk tanda faham.

“ so nanti lepas awak dah betul-betul sihat, kita kena buat press conference yang haritu kita bincangkan. Ke awak nak buat esok? ” kalau lagi lambat makin banyak fans yang akan menyerang aku lepas ni.

“ baik buat esok, saya taknak kena serang dengan fans awak , saya fobia tau. Dan taknak dorang spread rumours yang tak betul pasal awak. Jatuh reputation awak nanti. ” panjang betul aku jawab soalan dia.

“ ahaha okok. Comellah kau ni jyn. ” dia mencubit pipi aku.

“ Ehem ehem anda berdua, buat apa ye? ” kami menoleh. Bahabi punya hoshi. Kacau daun ah.

“ hehe takde pape hyung. By the way lagu baru seventeen memang best gila!! ” hakalah mamat ni over gila nak mampus. Terloncat-loncat.

Tetiba ada dua orang manusia rempuh wad aku. Sah dua ekor monyet tu dah sampai.

“ NONNNA JYN!!!! BOGOSIPEO!! ” terus meluru ke arah aku dan memeluk aku dengan kuat. Lemas bahabi.

“ tolong lepaskan jebal!!!  Sesak nafas. ” serta merta mereka berdua melepaskan pelukkan dan tersengih.

Youngmin memandang dorang tajam macam nak buat lauk kari untuk makan tengah hari.

TBC

[✔] I Am You, You Are Me • Im Youngmin •Where stories live. Discover now