Πρόλογος

3.1K 178 19
                                    

"Λουκ;" αναφώνησε σοκαρισμένη. "Τι κάνεις εσύ εδώ;" τον ρώτησε εκείνη εκφράζοντας τον θυμό της.

"Θες να σώσεις τον αδελφός σου;" την ρώτησε και εκείνη έγνεψε θετικά. "Τότε, είναι η τυχερή σου 'μέρα" συνέχισε.

*********

"Είναι η σειρά σου" ακούστηκε η φωνή της φίλης της.

"Ναι έρχομαι" της είπε και έβαλε την μάσκα της.

"Έχω μια απορία. Γιατί βάζεις αυτή την μάσκα;" την ρώτησε εκείνη εκφράζοντας την περιέργεια της.

"Δεν θέλω κάνεις να δει το πρόσωπό μου" της απάντησε και βγήκε έξω για να ξεκινήσει το σόου.

****

"Θέλω να δω το πρόσωπο σου" την διέταξε εκείνος και πήγε να της βγάλει την μάσκα όμως εκείνη τραβήχτηκε μακριά του.

"Δεν μπορείτε κύριε. Κανείς δεν μπορεί" του απάντησε κοιτώντας τον στα μάτια.

"Αχ αυτά τα μάτια σου" είπε μαγεμένος.

"Τι έχουν τα μάτια μου;" τον ρώτησε μην καταλαβαίνοντας.

"Με κάνουν να λιώνω για 'σένα" της απάντησε και την φίλησε.

******

"Η Κάιλι;" ρώτησε ένα από τα κορίτσια.

"Έφυγε" τον ενημέρωσε.

"Τι εννοείς;" την ρώτησε σοκαρισμένος.

Εκείνη άνοιξε ένα συρτάρι και του έδωσε ένα κόκκινο κουτάκι.

Το άνοιξε και είδε το δαχτυλίδι που της είχε κάνει πρόταση γάμου και ένα μικρό χαρτάκι που έγραφε:

Δεν γίνεται να παντρευτούμε. Ανήκουμε σε διαφορετικές τάξεις. Συγγνώμη μωρό μου. Να ξέρεις ότι σε αγαπάω.

*******

"Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θες να παριστάνω την αρραβωνιαστικιά σου;" τον ρώτησε εκείνη κοιτώντας τον.

"Να μην σε νοιάζει" της απάντησε εκεινος.

"Δεν πρέπει να μάθω;" τον ξανά ρώτησε και εκείνος από τα νεύρα του πέταξε κάτω το ποτήρι με το αλκοολ.

Άρχισε να την πλησιάζει ώσπου την κόλλησε στον τοίχο.

*****

"Εσύ;" την ρώτησε.

"Ναι εγώ" του απάντησε εκείνη.

Αμέσως τα χείλη τους ακούμπησαν και έδωσαν ένα τρυφερό φιλί.




Story by ~ ntani_ela

Ο άγγελος με το κρυμμένο πρόσωπο [Book 1] ✔Where stories live. Discover now