4: Γνωριζόμαστε;

1.1K 127 28
                                    

Ο ήχος της πόρτας ακούστηκε και ο διευθυντής της εταιρείας, αφού είπε "περάστε", η πόρτα άνοιξε και ο κολλητός του μπήκε μέσα.

"Επ κολλητέ" αναφώνησε.

"Επ γειά" είπε εκείνος χωρίς να τον κοιτάξει.

"Έλα ρε φίλε, σταματά για λίγο την δουλειά" του είπε και ο Κρίστιαν ξεφύσηξε.

"Εντάξει αλλά για λίγο" του είπε εκείνος. "Βρήκες αυτό που σου ζήτησα;" τον ρώτησε σταυρώνοντας τα χέρια του μπροστά από το στήθος του.

"Ήταν πολύ δύσκολο αλλά τελικά τα κατάφερα" του απάντησε έχοντας ένα χαμόγελο στα χείλη του.

"Ωραία. Ποτέ θα έρθει να την 'δω;" ρώτησε ανυπόμονος για να δει το σούργελο που έχει βρει.

"Από λεπτό σε λεπτό" του απάντησε και ο ήχος της πόρτας ακούστηκε. "Περάστε" είπε και μια όμορφη κοπέλα με γαλανά μάτια μπήκε μέσα.

Ο Κρίστιαν την κοιτάξε μαγεμένος. Ήταν σίγουρος πως κάπου την είχε ξανά δει αυτή την κοπέλα.

"Καθίστε" της είπε ευγενικά. "Τζακ, μπορείς σε παρακαλώ να μας αφήσεις μόνους με την δεσποινίς;" τον ρώτησε και εκείνος έγνεψε θετικά. "Λοιπόν δεσποινίς μου μήπως γνωριζόμαστε;" την ρώτησε και εκείνη ξεροκατάπιε.

Δεν μπορούσε να αρθρώσει λέξη. Ήταν πολύ φοβισμένη και αναρωτιόταν τα εξής "Ωχ! Μήπως με κατάλαβε;;; Μήπως κατάλαβε ότι αυτή που κοιμήθηκε χθες το βράδυ ήμουν εγώ;"

"Εμ όχι" του απάντησε εκείνη αμήχανα. "Γιατί;"

"Μου θυμίζεις κάποια"  της είπε και εκείνη ξανά ξεροκατάπιε.

"Εμ, μου λένε συχνά ότι μοιάζω με μια ηθοποιό"

"Ωχ! Πόσο αφελής είμαι" είπε. "Ονομάζομαι Κρίστιαν Άντερσον"

"Εγώ είμαι η Κάιλι Τζόνσον" του είπε εκείνη και δώσανε τα χέρια του.

Για μερικά δευτερόλεπτα κοιτάζονταν στα μάτια.

Τα δικά του είχαν γκριζογάλανα χρώμα και τα δικά της γαλάζια.

"Νομίζω Κάιλι ότι σου εξήγησε ο φίλος μου γιατί βρίσκεσαι;" την ρώτησε και εκείνη έγνεψε. "Ωραία! Όπως σου είπε, εδώ είσαι για να παριστάνεις την αρραβωνιαστικιά μου" συνέχισε. "Στα μάτια του κόσμου πρέπει να είμαστε ένα ερωτευμένο ζευγάρι που ποθούμε πολύ ο ένας τον άλλον. Έγινα κατανοητός;" την ρώτησε και εκείνη έγνεψε. "Ωραία! Στην πραγματικότητα, δεν με ξέρεις δεν σε ξέρω" της είπε και τότε ακούστηκε κάτι να σπάει.

Η καρδιά της ήταν που έσπασε σε χίλια κομμάτια.

"Ωραία! Αλλά έχω να σας επισημαίνω το εξής. Δεν θα υπάρχουν σεξουαλικές πράξεις μεταξύ μας" του είπε και εκείνος έγνεψε.

Αυτή σηκώθηκε και εφύγε ενώ εκείνος έμεινε να κοιτάει την κλεισμένη πόρτα.

"Άγγελε μου με έχεις στοιχειώσει"







Story by ~ ntani_ela

Ο άγγελος με το κρυμμένο πρόσωπο [Book 1] ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora