Μπήκε στο σπίτι του Κρίστιαν με το κεφάλι της σκυμμένο.
Αναρωτιόταν τι θα έκανε με αυτό τον άνθρωπο.
Της έχει καταστρέψει όχι μία αλλά πολλές φορές την ζωή της.
Κάτι πρέπει να κάνει. Δεν μπορούσε να σκεφτεί τον εαυτό της γυμνή και αυτός δίπλα της.
Αηδιάζε μόνο σε αυτή την σκέψει.
Καθώς προχωρούσε δεν είχε παρατηρήσει ότι ο Κρίστιαν στεκόταν μπροστά της για αυτό και έπεσε πάνω του.
"Ω! Συγγνώμη" του είπε ενώ τον κοίταξε μες στα μάτια.
"Που στο διάολο ήσουν" γρύλισε μέσα από τα δόντια του.
"Εμ...μια.. μια βόλτα" τραύλισε εκείνη.
Ο Κρίστιαν έσφιξε σε μια ίσια γραμμή τα χείλη του και τοποθέτησε τις παλάμες του στα μπράτσα της και άρχισε να την ταρακουνάει.
"Λέγε που στο διάολο ήσουν, μην γίνει ο 3ος παγκόσμιος πόλεμος εδώ" της είπε ενώ άρχισε να δυναμώνει την ταχύτητα του ταρακουνήματος. "Λέγε! Έχεις γκόμενο" συνέχισε φωνάζοντας ενώ την έριξε στον καναπέ και πήγε να την χτυπήσει.
Εκείνη έκλεισε τα μάτια της από τον φόβο ενώ εκείνος δίστασε να την χτυπήσει.
Στο μυαλό του ήρθε "Ο άγγελός με το κρυμμένο πρόσωπο" και την ομοιότητα που είχε με αυτό το κορίτσι που έχει μπροστά του και για αυτό τον λόγο δίστασε.
"Γαμώτο σου" φώναξε και εκείνη άνοιξε τα μάτια της φοβισμένη.
Αυτός την κοίταξε στα μάτια και είδε τον φόβο της.
Την πλησίασε και εκείνη σηκώθηκε γρήγορα από τον καναπέ και έφυγε τρέχοντας προς τις σκάλες.
Αυτός την ακολούθησε και την έπιασε από το μπράτσο και την γύρισε να τον κοιτάξει.
"Σε παρακαλώ μην μου κάνεις κακό" τον παρακάλεσε εκείνη τρέμοντας από τον φόβο.
Όταν την είδε σε αυτή την κατάσταση, την πήρε αγκαλιά του και κατευθύνθηκε προς το δωμάτιο του.
Όταν έφτασε την ξάπλωσε στο κρεβάτι και άρχισε να της χαϊδεύει τα μαλλιά ενώ αυτή άνοιξε τα μάτια της.
"Δεν θα σου κάνω κακό. Ποτέ!" της υποσχέθηκε ενώ ένωσε τα χείλη τους. "Ποτέ δεν θα σε πειράξω" συνέχισε και ανέβηκε πάνω της.
Άρχισε να την φιλάει παθιασμένα και να της χαρίζει φιλιά σε όλο της το πρόσωπο και στον εκτεταμένο λαιμό της.
"Κοιμήσου τώρα" της είπε με απαλή φωνή ενώ κατέβηκε από πάνω της και ξάπλωσε δίπλα της.
Την έβαλε στην αγκαλιά του ενώ της χάιδευε την πλάτη.
Story by ~ ntani_ela
YOU ARE READING
Ο άγγελος με το κρυμμένο πρόσωπο [Book 1] ✔
RomanceH Κάιλι είναι μια όμορφη κοπέλα όπου την ανάγκασαν να δουλέψει σε ένα νυχτερινό μπαρ για να σώσει την ζωή του αδελφού της. Είχε όμως έναν όρο *** Από την άλλη ο επιχειρηματίας Κρίστιαν συχνάζει στο μαγαζί και μαγεύεται από τον άγγελο με το κρυμμέ...