5: Δεν καταλαβαίνω γιατί θέλετε να έχετε μια ψεύτικη σχέση;

1K 120 11
                                    

"Τηλεφώνησε σε παρακαλώ
την Τζούλια" είπε στον κολλητό του.

"Ποια είναι αυτή; Καινούργια ερωμένη;" τον ρώτησε περίεργα.

"Όχι ρε" του απάντησε. "Αυτή που θα παριστάνει την αρραβωνιαστικιά μου"

"Αααα! Την Κάιλι λες. Τι την θες;"

"Να της μάθουμε να συμπεριφέρεται, γιατί αποκλείεται να ξέρει τρόπους και στην δεξίωση θα με κάνει ρεζίλι" του απάντησε παίρνοντας τα δάχτυλα του μέσα από τα μαλλιά του.

"Πώς κάνεις έτσι; Τι σου έχει κάνει το κορίτσι;"

"Τίποτα, αλλά από φτωχοί οικογένεια προέρχεται" του απάντησε.

"Σταμάτα πια" ου φώναξε. "Σε καταλαβαίνω ότι δεν έχεις ξεπεράσει ακόμα το χαμό της Άβα, αλλά βρες κάποια και φτιάξε την ζωή σου"

"Όχι! Δεν θα ερωτευτώ ποτέ ξανά" του ανακοίνωσε.

"Εγώ πιστεύω ότι έχεις ερωτευτεί, τον άγγελο με το κρυμμένο πρόσωπο, και στο προσωπο της Κάιλις βλέπεις εκείνη" του είπε και έφυγε από το δωμάτιο.

Νευριασμένος έριξε κάτω ότι βρισκόταν στο γραφείο του.

"Όχι, αυτό δεν θα συμβεί ποτέ" είπε στον εαυτό του. "Και αυτή η Κάιλι μου την θυμίζει τόσο πολύ" συνέχισε λέγοντας μέσα από τα δόντια του.

******

Μετά από 3 ώρες δουλειάς ο Κρις πήρε τα πράγματα του και έφυγε από την εταιρεία προς κατεύθυνση το σπίτι του.

Όταν έφτασε η κυρία Μαρία του άνοιξε την πόρτα.

"Πέρνα αγόρι μου" του είπε καθώς πήρε την τσάντα και το σακάκι του.

"Γειά σου" της είπε δίνοντας της ένα φιλί στο μάγουλο.

"Γουρούνι. Γιατί δεν μου είπες ότι έχεις δεσμό;" τον ρώτησε νευριασμένη.

Δεν μπορούσε να πιστέψει πως μετά από καιρό ο Κρίστιαν της βρήκε ένα υπέροχο πλάσμα για να συνεχίσει την ζωή του.

Καθώς πήγε να απαντήσει άκουσε μια φωνή.

"Κύρια Μαρία έτοιμο το φαγητό"

"Ώστε γνώρισες την αρραβωνιαστικιά μου;" την ρώτησε καθώς πλησίασε την Κάιλι και της έδωσε ένα φιλί στο στόμα.

Εκείνη ξαφνιάστηκε στην αρχή αλλά  μετά ανταπέδωσε.

Της είχαν λείψει τα χείλη του και το φιλί του.

"Ωωωω χαίρομαι που προχώρησες" του είπε καθώς τον αγκάλιασε. "Πάμε να φάμε. Μαγείρεψε το κορίτσι μας" είπε όλο χαρά και κατευθύνθηκε προς την κουζίνα.

"Ώστε έχεις τρόπους" αναφώνησε.

Εκείνη τον πλησίασε.

"Το ότι δεν είμαστε της ίδιας κοινωνικής τάξης δεν σημαίνει ότι δεν έχω τρόπους" του είπε ψιθύρισε στο αυτί και έφυγε κουνώντας τους γοφούς της.

********

Όταν τελείωσαν το φαγητό ο Κρίστιαν είπε στην Κάιλι να πάνε στο δωμάτιο του να συζητήσουν.

"Λοιπόν αύριο θα πάμε σε μια πάρα πολύ σημαντική δεξίωση" της ειπε και εκείνη έγνεψε. "Αυτή  είναι η πιστωτική μου κάρτα" συνέχισε καθώς της την έδωσε. "Πάρ' την και αύριο να πας για ψώνια" την διέταξε και εκείνη έγνεψε. "Τώρα άδειασε μου την γωνιά"

"Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θέλετε μια ψεύτικη σχέση;" τον ρώτησε κοιτώντας τον.

Εκείνος γρύλισε και την στρίμωξε στον τοίχο.

"Αυτό δεν σε αφορά" της είπε καθώς τα χείλη τους ήταν κοντά. "Σε θέλω αύριο να είσαι θέα" συνέχισε και ένωσε τα χείλη τους.




Story by ~ ntani_ela

Ο άγγελος με το κρυμμένο πρόσωπο [Book 1] ✔Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon