"Πω πω πω" ακούστηκε η φωνή του σιχαμερού τέρατος. "Θεά έχεις γίνει, όπως πάντα φυσικά" συνέχισε ενώ δάγκωσε το κάτω χείλος του στην θέα της. "Μα γιατί βρε παιδί μου δεν βγάζεις αυτή την μάσκα από το υπέροχο πρόσωπο σου να σε δει ο Κύριος Άντερσον;" την ρώτησε ειρωνικά ενώ συγκρατιόταν για να μην γελάσει.
"Αστείο ε;" τον ρώτησε και εκείνος άρχισε να γελάει.
"Παρά πολύ. Θέλω να δω το πρόσωπο του, όταν μάθει ότι "ο άγγελος με το κρυμμένο πρόσωπο" και η "αρραβωνιαστικιά του" είναι το ίδιο πρόσωπο" είπε μέσα από τα γέλια του. "Αλλά ξέρεις ότι εγώ μπορώ και να μην του το πω αυτό" της είπε ενώ άρχισε να την πλησιάζει.
"Φύγε! Μην πλησιάζεις!" του φώναξε αλλά εκείνος δεν την άκουσε.
"Μα δεν έχεις ακούσει τι θέλω για αντάλλαγμα, εκτός από 'σένα" της είπε με αισθησιακή φωνή στο αυτί ενώ εκείνη έκανε μια έκφραση αηδίας. "Θέλω 500.000$ κάθε μήνα στον λογαριασμό μου" συνέχισε ενώ εκείνη άνοιξε τα μάτια της σοκαρισμένη.
"Πώς θα τα βρω τόσα λεφτά;" τον ρώτησε και εκείνος χαμογέλασε.
"Μα θα γίνεις σε έναν μήνα η κυρία Άντερσον" είπε κι εκείνη τον κοίταξε μην καταλαβαίνοντας τι εννοούσε. "Αμάν πια. Ο Κρίστιαν έδωσε μια συνέντευξη όπου ανακοίνωσε ότι ο γάμος σας θα γίνει σε έναν μήνα. Και αφού θα γίνεις η γυναίκα του, θα μπορείς να χρησιμοποιείς τα χρήματα του" συνέχισε.
Η Κάιλι ακούγοντας όλα αυτά δεν μπορούσε να πιστέψει τι μόλις άκουσε.
Σε έναν μήνα θα παντρευτεί τον Θεό/κούκλο/πλούσιο επιχειρηματία, ενώ αυτός ο μουρλός θέλει 500.000$ κάθε μήνα.
"Πας καλά; Πώς θα του παίρνω 500.000$ κάθε μήνα; Και όταν με ρωτήσει τι τα θέλω, τι θα του πω;" τον ρώτησε τρομοκρατημένη.
"Αυτό είναι το πρόβλημα σου, όχι δικό μου" της απάντησε και ο ήχος της πόρτας που άνοιξε ακούστηκε.
Όταν γύρισαν για να δούνε ποιος είναι, είδαν κάποιον που δεν περίμεναν.
"Άγγελε" ακούστηκε η φωνή του.
Όταν την είδε της χαμογέλασε όμως το χαμόγελο του δεν κράτησε για πολύ, αφού όταν το μάτι του έπεσε πάνω στον Λουκ, τον κοίταξε δολοφονικά.
"Ω! Κύριε Άντερσον" αναφώνησε δήθεν χαρούμενα. "Τι τιμή είναι αυτή που μας κάνετε να έρθετε στο μαγαζί μας" συνέχισε. "Ω! Τι ηλίθιος που είμαι. Συγχαρητήρια! Έμαθα ότι σε ένα μήνα παντρεύεστε. Η μέλλουσα γυναίκα σας είναι μια πάρα πολύ καλή επιλογή" είπε ενώ κοίταξε την Κάιλι. "Συμφωνείς άγγελε;" την ρώτησε και εκείνη ξεροκατάπιε και έγνεψε θετικά. "Σας αφήνω τώρα για να τα πείτε" τους ανακοίνωσε και έφυγε.
Αφού άκουσαν την πόρτα να κλείνει, εκείνος την πλησίασε και άρχισε να την χαϊδεύει τα μαλλιά.
"Με έχεις τρελάνει" της είπε ενώ την φίλησε.
Story by ~ ntani_ela
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ο άγγελος με το κρυμμένο πρόσωπο [Book 1] ✔
RomanceH Κάιλι είναι μια όμορφη κοπέλα όπου την ανάγκασαν να δουλέψει σε ένα νυχτερινό μπαρ για να σώσει την ζωή του αδελφού της. Είχε όμως έναν όρο *** Από την άλλη ο επιχειρηματίας Κρίστιαν συχνάζει στο μαγαζί και μαγεύεται από τον άγγελο με το κρυμμέ...