20: Δεν το πιστεύω αυτό που είδαν τα ματάκια μου

968 94 20
                                    

Την κοίταξε μες τα μάτια.

Σε αυτά τα καταγάλανα μάτια χανώσουν πολύ εύκολα.

"Σταμάτα να με κοιτάς" του είπε ενώ τα μάγουλα της είχαν πάρει μια ροζ απόχρωση.

"Ξέρεις πόσο γλυκιά είσαι όταν κοκκινίζεις;" την ρώτησε έχοντας ένα χαμόγελο έως τα αυτιά. "Μμ ανυπόμονω να μπω μέσα σου" συνέχισε λέγοντας της πονηρά.

Πλησίασε το πρόσωπο του στα δικό της και ένωσε τα χείλη τους.

Τα χέρια του χάιδευαν το σώμα της.

Έβαλε τα χέρια του μέσα από την μπλούζα της και τα κατεύθυνε στο ζουμερό της στήθος.

Τα ζουλούσε μία δυνατά και μία αργά.

Τα χείλη του βρίσκονταν στον λαιμό της δαγκώνοντας και γλύφωντας τον.

Με τα χέρια της και την βοήθεια του, έβγαλε την μπλούζα του και αυτή θαυμάσει το γυμνασμένο κορμί του.

Εκείνος με την σειρά του και την ανυπομονησία του, έσκισε την μπλούζα της και ύστερα το σουτιέν της.

Ξεκούμπωσε το τζιν της και το κατέβασε με αισθησιακές κινήσεις, κάτι που την έκανε να βογκήξει.

Εκείνη τους γύρισε και τώρα βρίσκονταν πάνω του.

Τον κοίταξε πονηρά και τοποθέτησε τα χείλη της πάνω στο στέρνο του μοιράζοντας του φιλιά.

Εκείνος είχε τοποθετήσει μέσα στις παλάμες του τα οπίσθιά της και της τα ζουλούσε ενώ που και που της έριχνε καμία ελαφριά σφαλιαρίτσα.

Του ξεκούμπωσε το παντελόνι και μετά το αφαίρεσε.

Τοποθέτησε πάνω στην περιοχή του, την δική της και άρχισε να κουνιέται πάνω του.

Βογκητά απόλαυσης έβγαιναν από τα χείλη του, ώσπου ο Κρίστιαν δεν άντεξε και τους γύρισε και έγινε εκείνος ο κυρίαρχος.

Έσκισε με γρήγορες κινήσεις το σλιπάκι της, ενώ έβγαλε το εσώρουχο του και βυθίστηκε μέσα της.

Οι ωθήσεις ήταν πολύ γρήγορες με αποτέλεσμα εκείνη να φωνάζει από ηδονή και με τα νύχια της γρατζουνά την πλάτη του.

"Ωω Κρίστιαν" αναφώνησε όταν τελείωσε.

Εκείνος της έδωσε ένα φιλί και την έβαλε στην αγκαλιά του και δεν άργησε πολύ να τους πάρει ο ύπνος.

*******

Η Αμέλια είχε ξυπνήσει νωρίς νωρίς για να ετοιμαστεί και να πάει στο σπίτι του Κρίστιαν.

Είχε ντυθεί σέξυ και προκλητικά.

"Άννα" φώναξε την υπηρέτρια της.

"Παρακαλώ κυρία;" την ρώτησε ευγενικά.

"Πώς σου φαίνομαι;" την ρώτησε καθώς έφτιαχνε τα μαλλιά της.

Η καημένη η οικιακός βοηθός δεν μπορούσε να της πει την αλήθεια γιατί ήξερε ότι θα την απολύσει

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.


Η καημένη η οικιακός βοηθός δεν μπορούσε να της πει την αλήθεια γιατί ήξερε ότι θα την απολύσει.

"Είστε υπέροχη" είπε παρόλο που δεν την θεωρούσε αυτό που την χαρακτήρισε.

"Μμ ωραία. Κρίστιαν σου έρχομαι μωρό μου" είπε κοιτώντας τον εαυτό της στον καθρέφτη.

*****

Χτύπησε το κουδούνι και την πόρτα την άνοιξε ο μικρός Τόμας.

"Ποιός είσαι εσύ;" τον ρώτησε κοιτώντας τον με αηδία.

"Ο αδελφός της Κάιλι" στο άκουσμα αυτού του ονόματος εκείνη ξίνησε τα μούτρα της.

"Μάλιστα! Κάνε στην άκρη θνητέ να περάσω" τον διέταξε.

"Καλά, πόσα πορτοκάλια έχεις βάλλει μέσα από το σουτιέν σου;" την ρώτησε και το στόμα της άνοιξε.

"Πορτοκάλια; Αυτά αγόρι μου είναι στήθη. Ορίτζιναλ" του απάντησε με σκυλίστικο ύφος.

"Αν αυτά είναι ορίτζιναλ, τότε εγώ είμαι ο Μάικλ Τζάκσον" είπε έχοντας σκάσει στα γέλια.

Εκείνη τον κοίταξε θυμωμένα.

Μπήκε μέσα με τόσο νεύρα και ήξερε ότι μόνο κάποιος θα κατάφερνε να την ηρεμήσει και για αυτο κατευθύνθηκε προς το δωμάτιο του Κρίστιαν όπου εκεί μια εκπλήξει την περίμενε.

Όταν άνοιξε την πόρτα είδε την Κάιλι με τον Κρίστιαν αγκαλιασμένοι και το χειρότερο ήταν ότι και οι δύο ήταν ΓΥΜΝΟΙ .

"Δεν το πιστεύω αυτό που είδαν τα ματάκια μου" αναφώνησε ενώ έκλεισε με δύναμη την πόρτα και πήρε το δρόμο για να φύγει.

"Α! Φεύγεις; Στο καλό και να μας γράφεις" είπε ο μικρός και εκείνη έβγαλε μια τσιρίδα.


Story by ~ ntani_ela

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Aug 30, 2023 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

Ο άγγελος με το κρυμμένο πρόσωπο [Book 1] ✔Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt