Ο Κρίστιαν οδηγούσε σαν τρελός.
Έπρεπε να φτάσει έγκαιρα σπίτι του.
Η καρδιά του πονούσε, δεν θα άντεχε να πάθει κάτι η Κάιλι.
Όταν έφτασε σπίτι βγήκε τρέχοντας από το αυτοκίνητο και κατευθύνθηκε προς το σπίτι.
"Κάιλιιιιιιιιι" φώναξε μόλις μπήκε μέσα και η Μαρία ακούγοντας την φωνή του βγήκε από την κουζίνα και τον πλησίασε. "Που είναι;" την ρώτησε ταρακουνόντας την.
"Ηρέμησε αγόρι μου. Το κορίτσι πήγε σπίτι της" στο άκουσμα αυτών των λέξεων χλόμιασε.
"Που μένει;" την ρώτησε ενώ εκείνη ανασήκωσε τους ωμους της.
Έκλεισε τα μάτια του σφιχτά και πήρε μια βαθιά ανάσα.
Αμέσως έβγαλε το κινητό του και τηλεφωνήσε στον Τζακ για να μάθει την διεύθυνση της.
Όταν έμαθε την διεύθυνση της, κατευθύνθηκε γρήγορα προς στο σπίτι της.
****
Η Κάιλι άνοιξε την πόρτα του σπιτιού της και είδε τον μικρό Τόμας να παρακολουθεί τηλεόραση.
"Γύρισες αδελφούλα;" την ρώτησε και εκείνη έγνεψε.
"Μήπως ήρθε κανένας;" τον ρώτησε καθώς έβγαζε τις γόβες της και εκείνος έγνεψε αρνητικά.
Κατευθύνθηκε προς στο δωμάτιο της για να αλλάξει ρούχα.
Ο ήχος του κουδουνιού ακούστηκε και ο Τόμας μαζί με το αναπηρικό καροτσάκι πήγε να ανοίξει την πόρτα.
"Ποιος στο διάολο είσαι εσύ;" τον ρώτησε ενώ μπήκε μέσα.
"Εγώ ή εσύ που εισβάλεις με το έτσι θέλω στο σπίτι μου;" άρχισε να τον ρωτάει ο μικρός θυμωμένος.
"Τι αγενέστατο πλάσμα που είσαι. Μάλλον ο Τζακ δεν θα βρήκε την σωστή διεύθυνση" είπε στον εαυτό του και όταν έκανε μεταβολή να φύγει άκουσε την ξαφανισμένη φωνή της Κάιλι.
"Ω! Κρίστιαν τι κάνεις εδώ;" τον ρώτησε δήθεν ξαφανισμένη.
Ο Κρίστιαν κοίταξε μία την Κάιλι και μία τον μικρό και το στόμα του άνοιξε.
"Μπορείς να πεις στον νιάνιαρο να μας αφήσει ήσυχους;" στο άκουσμα της λέξης "νιάνιαρο" ο μικρός τον κοίταξε δολοφονικά.
"Πρώτον δεν είναι νιάνιαρο και δεύτερον, άσε με λίγο με τον κύριο αγάπη μου" στράφηκε και είπε στον Τόμας, ενώ του έδωσε ένα γλυκό φιλί στο απαλό του μάγουλο.
"Μόνο για 'σένα" είπε με γλυκιά φωνή στην αδελφή του.
Εκείνος τοποθέτησε τα χέρια του στις ρόδες και άρχισε να μετακινείται με το καροτσάκι.
Πέρασε ακριβώς δίπλα από τον Κρίστιαν, με αποτέλεσμα οι ρόδες να πατήσουν πάνω τα πόδια του.
Εκείνος κρατιόταν με νύχια και με δόντια για να μην φωνάζει από τον πόνο, ενώ η Κάιλι προσπαθούσε να μην γελάσει.
"Ω! Χίλια συγγνώμη ηλικιωμένε κύριε" του είπε ειρωνικά και το στόμα του Κρίστιαν άνοιξε.
Όταν ο μικρος έφυγε, ο Κρίστιαν την πλησίασε και την στρίμωξε στον τοίχο.
"Ο Τζακ δεν σου είπε ότι θέλω για αρραβωνιαστικιά μια ελεύθερη κοπέλα και χωρίς παιδιά;" την ρωτησε και εκείνη έγνεψε θετικά. "Τότε γιατί έχεις ένα μπάσταρδο" στο άκουσμα αυτής της λέξεις το στόμα της άνοιξε από το σοκ.
Δεν μπορούσε να πιστέψει ότι αυτός αποκάλεσε τον αδελφό της μπάσταρδο.
"Μην τον ξανά αποκαλέσεις έτσι το κατάλαβες;" είπε γεμάτη θυμό.
"Σκάσε! Μια πουτάνα, σαν τις άλλες είσαι" της είπε ενώ τοποθέτησε το χέρι του στο ένα της οπίσθιο και της το ζούληξε δυνατά, ενώ εκείνη έβγαλε ενα βογκητό πόνου.
Η Κάιλι τον έσπρωξε από πάνω της και ύστερα του έδωσε ένα δυνατό χαστούκι.
"Μαλακα! Μην τολμήσεις να ξανά μιλήσεις έτσι, ούτε για 'μένα, ούτε για τον αδελφο μου. Δεν είναι γιος μου, αλλά αδελφός μου" του φώναξε μες στα μούτρα και έφυγε με δάκρυα να κυλούν από τα μάτια της.
Εκείνος έμεινε κόκαλο.
"Τι έκανα Θεέ μου πάλι"
Story by ~ ntani_ela
YOU ARE READING
Ο άγγελος με το κρυμμένο πρόσωπο [Book 1] ✔
RomanceH Κάιλι είναι μια όμορφη κοπέλα όπου την ανάγκασαν να δουλέψει σε ένα νυχτερινό μπαρ για να σώσει την ζωή του αδελφού της. Είχε όμως έναν όρο *** Από την άλλη ο επιχειρηματίας Κρίστιαν συχνάζει στο μαγαζί και μαγεύεται από τον άγγελο με το κρυμμέ...