8: Ανάψαμε

1.1K 114 3
                                    

"Εμ κύριε Άντερσον συγγνώμη για την ενόχληση" ακούστηκε μια φωνή και εκείνοι αναγκάστηκαν να σταματήσουν.

"Τι έγινε;" ρώτησε εκνευρισμένος.

"Σας περιμένουν στην σάλα για να αρχίσετε τον λόγο σας και ύστερα να αρχίσετε εσείς και οι καλεσμένοι το γεύμα" του είπε και εκείνος έγνεψε.

Έπιασε την Κάιλι από το χέρι και κατευθύνθηκαν προς την σάλα.

Τους καλημέρισε και άρχισε να βγάζει λόγο.

Εκείνη τον κοιτούσε με ένα χαμόγελο στα χείλη και δάγκωνε το κάτω χείλος της.

Ο άλλος την κοιτούσε με ένα σέξυ βλέμμα.

"Και τώρα μπορείτε να καθίσετε" τους είπε και όλοι τον χειροκρότησαν.

Την πλησίασε και την έπιασε από την μέση.

"Εξαιρετικός ο λόγος σας κύριε Άντερσον" του είπε εκείνη κλείνοντας του το μάτι.

"Το ξέρω αυτό" της απάντησε εκείνος και αυτή σήκωσε το βλέμμα της προς τον ουρανό.

Κατευθύνθηκαν και κάθισαν σε ένα τραπέζι που είχε μόνο δύο θέσεις.

"Πως και έτσι δεν καθίσαμε με την φίλη σας την πως την είπαμε" του είπε εκείνη και στα χείλη του χαράχτηκε ένα χαμόγελο.

"Δεσποινίς Τζόνσον νομίζω ότι ζηλεύεται"

"Εγώ εκείνη ούτε καν" του απάντησε νευριασμένη.

"Λογικό είναι να την ζηλεύεται. Είναι πολύ σέξυ" του είπε εκείνος θέλοντας να την νευριάσει.

"Εγώ δηλαδή δεν είμαι σέξυ;" τον ρώτησε.

Ήθελα τόσο πολύ να μάθει αν την θεωρούσε σέξυ ή όχι.

"Μμμ μπααα" της απάντησε αδιάφορα και γύρισε το κεφάλι του για να μην τον δει εκείνη να γέλα.

Εκείνη νευριασμένη προσπαθούσε να σκεφτεί κάτι σατανικό.

Όταν σκέφτηκε κάτι του χαμογέλασε σατανικά

Τοποθέτησε τα χέρια της κάτω από το φουστάνι της και σηκώθηκε λίγο για να κατεβάσει το εσώρουχο της

Έπειτα αφού κοίταξε τριγύρω της και αφού βεβαιώθηκε ότι κάνεις δεν τους κοιτούσε πέταξε το μαύρο της εσώρουχο στο πρόσωπο του.

Εκείνος την κοίταξε με ένα χαμόγελο και πήρε το εσώρουχο της και το έβαλε στην τσέπη του.

"Ευχαριστώ παρα πολυ για το εσώρουχο" της είπε καθώς της χαμογέλασε πονηρά. "Τι θα λέγατε να χορέψουμε" της πρότεινε.

"Γιατί όχι" απάντησε και σηκώθηκαν.

Άρχισαν να χορεύουν ένα ερωτικό κομμάτι.

Κοιτούσαν ο ένας τον άλλον και ο καθένας είχε στο μυαλό του βρώμικα πράγματα.

Σε κάποια στιγμή την γύρισε και τα οπίσθιά της βρίσκονταν μπροστά από την περιοχή του

"Ξέρετε πόσο πολύ θέλω να σας πηδήξω τώρα" της είπε αισθησιακά.

"Κύριε Άντερσον ντροπή σας" του είπε και κούνησε τα οπίσθια της.

Εκείνος έβγαλε ένα άηχο βογγητό.

"Είστε πολύ επικίνδυνη δεσποινίς μου" είπε και την γύρισε και της έδωσε ένα παθιασμένο φιλί.

Το τραγούδι τελείωσε και όλοι χειροκρότησαν.

"Το ξέρω ότι είμαι" του απάντησε και πήγε να φύγει.

"Μην τολμήσεις και φύγεις" την διέταξε.

Εκείνη τον κοίταξε περίεργα και εκείνος έδειξε το ορθωμένο πέος του.

"Ωωω ανάψαμε κύριε Άντερσον" του είπε εκείνη γελώντας.

"Θα σου κοπεί το γέλιο όταν γυρίσουμε σπίτι" της είπε και εκείνη δάγκωσε το κάτω χείλος της.

Κάθισαν στο τραπέζι και εκείνος της έλεγε βρωμόλογα.

Είχαν ανάψει για τα καλά και οι δύο.

"Σήκω φύγαμε" την διέταξε και εκείνη τον υπάκουσε.


Story by ~ ntani_ela

Ο άγγελος με το κρυμμένο πρόσωπο [Book 1] ✔Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ