3: Ποια είσαι εσύ;

1.4K 137 25
                                    

Κοιταζόντουσαν μες στα μάτια.

Κανένας από τους δύο δεν ήθελε να σπάσει αυτή την επαφή, αλλά τελικά εκείνη την έσπασε και έφυγε τρέχοντας.

Ο Κριστιαν μαγεμένος από εκείνη,  έτρεξε από πίσω της, ώσπου την είδε να μπαίνει σε ένα δωμάτιο.

Εκείνος πλησίασε το δωμάτιο και άνοιξε την πόρτα και μπήκε μέσα.

Η Κάιλι ακούγοντας τον ήχο που έκανε η πόρτα, γύρισε και κοίταξε προς την κατεύθυνση της.

Όταν είδε τον Κριστιαν δάγκωσε το κάτω χείλος της.

"Πόρτα, σπίτι σας δεν έχετε;" τον ρώτησε ειρωνικά και εκείνος την κοίταξε μπερδεμένος.

"Ναι" της απάντησε.

"Ε τότε θα ξέρετε ότι πριν μπείτε σε ένα δωμάτιο που δεν σας ανήκει, πρέπει να χτυπήσετε την πόρτα και να ζητήσετε άδεια για να περάσετε" του είπε εκείνη κοιτώντας τον στα μάτια.

Εκείνος την πλησίασε και την κόλλησε στον τοίχο.

Ακούμπησε την περιοχή του πάνω στην δικιά της και ένα βογκητο βγήκε από τα χείλη της και της έδωσε ένα φιλί στα ζουμερά της χείλη.

Έπειτα εκείνος χαμογέλασε στραβά.

"Εκτός από μπαρ είναι και πορνείο έτσι;" την ρώτησε κοντά στα χείλη της και εκείνη του έγνεψε θετικά. "Μμ πόσα θες για να κάνεις σεξ μαζί μου;" την ρώτησε με αισθησιακή φωνή κάτι που έκανε να ανάψει υπερβολικά πολύ.

"Μμ όσα θέλετε" του απάντησε και τότε εκείνος ακούμπησε τα χείλη του πάνω στα δικά της.

Το φιλί ήταν άγριο και πολύ παθιασμένο.

Έκρυβε πολλά συναισθήματα που δεν τα ήξεραν ούτε οι ίδιοι αλλά στο μέλλον θα τα μάθουν.

Την σήκωσε στην αγκαλιά του και την τοποθέτησε πάνω στο κρεβάτι.

Καθώς πήγε να της βγάλει την μάσκα εκείνη τον σταμάτησε.

"Όχι την μάσκα" του είπε αυστηρά και εκείνος παρόλου που ήθελε να δει το πρόσωπο της δεν έκανε κάτι.


Της έσκισε με μιας το φόρεμα και έμεινε μαγεμένος να την κοιτάζει.

"Θέε μου" είπε στον εαυτό του και της επιτέθηκε.

Άρχισε να μοιράζει φιλιά στο λαιμό της και έπειτα κατευθύνθηκε στο στήθος της.

Από το στόμα της έβγαιναν βογκητά απόλαυσεις.

Εκείνος ανυπόμονος της έσκισε και τα εσώρουχα και έβγαλε και τα δικά του ρούχα σε χρόνο μηδέν.

"Ήθελα να σου κάνω πάρα πολλά μωρό μου, αλλά δεν συγκρατιέμαι" της είπε. "Άλλη φορά σου υπόσχομαι ότι θα σου κάνω πολλά πράγματα" συνέχισε και βυθίστηκε μέσα της.

Άρχισε να μπαινοβγαίνει γρήγορα ενώ βογκητά απόλαυσης και ηδονής έβγαιναν από τα χείλη τους.

Εκείνη τοποθέτησε τα πόδια της γύρω από την μέση του και σήκωνε την λεκάνη της θέλοντας να τον νιώσει πιο βαθιά.

Τα χέρια της βρίσκονταν πίσω από την πλάτη του και σε κάθε ώθηση του εκείνη από την ηδονή τον γρατζούναγε.

Αυτός από την άλλη της χάιδευε το σώμα και την χούφτωνε άγρια.

Δίνανε φιλιά παθιασμένα.

"Αχ τελειώνω" τον ενημερώε κατά ιδρωμένη.

"Τελείωνε μωρό μου, για 'μένα" της είπε και τότε τελείωσαν και οι δύο μαζί.

Έμειναν σε αυτή την θέση κοιτάζοντας ο ένας τον άλλον.

"Ποια είσαι εσύ;" την ρώτησε μαγεμένος.

"Αυτή που θα βλέπεις στα όνειρά σου" του απάντησε εκείνη και εκείνος την πλησίασε και της έδωσε ένα φιλί στο στόμα.

Story by ~ ntani_ela

Ο άγγελος με το κρυμμένο πρόσωπο [Book 1] ✔Where stories live. Discover now