Bölüm 3

1K 31 2
                                    

daraldım kalkta oyunumuzu oynayalım diyen arkadaşıma baktım .  ne oynıcaz  dedim kaşımı kaldırarak bu soru mu simdi diye bana cevap verdi  until dawn tabikide en sevdiğim oyundu until dawn  bunu kendisi de biliyordu . "ve sana küçük bir süprizim var " dedi .

ve kapıya doğru seslendi ve gel dedi

sima 

evet lanet olsun gelen kişi daha dün whatshapp kıza trip atamıştım . 

beni bi süre baştan aşağıya süzdü. tabi benim cenem durur mu illa konuşucak 

"ne işin var burada seni kim çağırdı". tamam biraz fazla oldum biliyorum aslında baya fazla oldum .

yanıma doğru yaklaştı  konuşmaya başladı. 

"en sevdiğim oyunu oynuyorsunuz hemde bensiz hiç yakışıramadım size " cıcık diye ses çıkarmaya başladığında gözlerimi devirdim . gerçekten böyle suratsız olma be güzelim 

bide yani sevgilin var senin benim evimde ne işin var kızım onuda anlamış değilim . içimden konuşmamı bölen sima oldu .

" ee hadi oynamıcak mıyız ?"dedi . başımla onayladım. tamam oynayalım küçük maymun . 

elimi tutup oturma yerine doğru çekti bana doğru yakınlaşıp baya eğlenicez seninle" dedi.

kaşlarımı kaldırarak sima 'ya baktım sen şaka mısın ya dedim dememle o güzel gülümsemesi bir oldu .

koltuğa oturup oyunu oynadık ve onun korkan hali beni çok mutlu ediyordu . telefonu elime alıp saat baktığımda saat 03:45 geçiyordu ve hanımefendi sima uyuya kalmıştı hemde bizde! 

ayağa kalıp yatağımdaki pikeyi alıp üstüne örtüm. saclarını okşayıp anlına küçük bir öpücük kondurdum. ve yanına uzandım .





BENİM BİSEKSÜEL HAYATIM  LG(B)THikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin