Sinem bana sarıldığında silahını bize doğru tutmuş olan fuatı gördüm . Sarılmayı yarım bırakıp Fuat konuştum " okula silah getirmek pek aklıca bir hareket değil ne dersin he "dedim alayla gülerek.
Fuat: ölmesi gereken sen değilsin bel o diyip sinemi göstermişti . Silahı tutan eli titriyordu
"Bence ne beni ne de sinemi vurmak istemesin" cebimde tuttuğum çakı'ya dokundum her zaman yanımda olması lazımdı .
Fuat delice ve delirdigi çok belli oluyordu .elli daha çok titriyordu
Sinirle üstüne doğru yürüdüm sen o silahı sık eğer adamsan sıkarsın çünkü sen adam bile değilsin Fuat dedim.
Sinem : bel uğraşma lütfen salağın tekiyle dediğinde fuat önume geçip sineme doğru gitti Fuat bağırarak demek " kaşınıyorsun bende seni çok güzel kaşırım ve biliyorsun çok mükemmel kaşıyıyorum insanları " dedim .
Fuat bana dönüp sen bana bişey yapmasın ki sen beni seviyorsun sen benimsin benim .
Gözlerimi umursamazca kaldırıp eminim hayalini alıp cehennem de yaşarsın dostum .
Silah patladığında gözlerimi kapattım ve sinemin yere düşüşünü gördüm anında cebimdeki çakı'yi çıkarıp fuat'tın boyuna batırdım . Ve anında çakı'yi çıkarıp cebime koyup sinemin yanına koştum .
Hey iyi olucaksin dedim
Sinem : gitmemim vakti geldi bence prenses
Hayır gidemezsin diye bagirdigimda Zeynep yanıma gelmişti koşarak tişörtümü yırtıp Sinem vuruldugu yere bastırdım.
Zeynep'e bağırarak ara şu lanet ambulans'si Zeynep telefonu eline alıp bizden uzaklaştı .
Sineme bakıp dayan lütfen güçlü olmalısın lütfen .
Zeynep yanımıza gelip 5 dakikaya Geliyorlar dedi . Umarım çabuk gelirler diye mırıldandım .