Bölüm 12

183 12 7
                                    

Berfin

Anne diye bağırdım sen sinemi eve götür ben inip bı işim var onu halledicem dedim .

Annem aynadan bana bakıp kızım daha yeni çıktın hapishaneden anneme aynadan bakıp sus diye bağırdım Sinem bunu duymuş olucak ki yattığı yerden kalktı ne hapisi lan  "Sinem okuldaki olay yüzünden önemli bişey değil ." Annem arabayı durdur dedim . O durduğunda hemen arabadan inip açık camdan anneme  sinemi bizim eve götür ben birazdan gelirim  Diyip  onların gitmelerini bekledim Sinem arabanın arkasından bana baktığında el salladım.

Kaldığı hastaneye gidip . Ezginin işini bitiricektim ilk defa anti depresan kullanmadan halledicektim çünkü son anti depresan  hapisanede kullanmıştım. Hastane fazla uzak değildi aslında ben hemen indiğimden dolayı değildi kapıda ezgiyi görünce vay vay kimler buradaymıs diye söyleniyordu.  Ayagimdaki çakı'yi hemen çıkarıp elime aldım . "Senin derdin ne " diye bağırdım. 

Ezgi : derdim ne mi Sinem Birak lanet kız seni .

Benden delisin dedim . Ezgi üzülmüş gibi yapıp konuşmaya başladı " bence sen ölünce üzulmeyecek birisi için değmez . "  

Bana bak ezgi misin nesin beni ilgilendirmez su elimdeki çakı'yi görüyor musun bide hastane çıkışındasın . Daha kolay olur bu senin için ama . 

Tişört kaldırıp silahını gösterdiğinde . Konuşmaya yine devam etti .

"Baya yüreklisin bide salaksın ben senin omuzundan vurduğumda  sen yerde sürünüyor olursun  ve çoktan tahtalı köyü boylamış olursun ."

Sinem 

berfin'in annesinin hemen bırakmasına şaşırmıştım ve berfine güvenmiyordum.

dur dur inmem lazım diye bağırdım ilk önce berfin'in sadece arkasından bakmıstım çünkü ne yapacağımı bilmiyordum ama simdi onun kötü bi işe bulaşabiceği aklıma geldi çok fazla tanımıyordum ama deli olduğunu biliyordum en azından berfinin annesinin adını bile bilmiyordum durdur şu arabayı dediğim halde durdurmuyordu berfin'in sözünü dinledği belliydi.

Arabayı durdur yoksa atlarım diye bağrıyordum. ama duymuyordu sanki kapı kilitli değildi ve çok fazla hızlı da gitmiyorduk ıssız bır sokağa girmiştik. kapıyı açtım ve atladım. birsüre yerden kalkamadım ve yaralarım acımıştı bunu yaptığıma inanamıyorum. kalkmaya çalışıyordum ama canım çok yanıyordu. sonunda ayağa kalka bilmiştim koşmaya başadım canım yansa'da koşuyordum hayat bu değilmidir zaten canın yansa'da yaşarsın 

Hastaneye yaklaşıyordum. ölücek gibi hissediyordum ezgiyle karşılaşıcaktım bundan emindim ve sanırım kurtulamıyıcaktım. hastaneye yaklaşıyordum. Berfin ve Ezgiyi gördüm uzakta olsam'da Ezgi'nin silahını gördüm birden gözlerim iyice açıldı uzaktan koşa koşa bağırmaya başladım Ezgi dur lütfen dur sesimi duymuşlardı ikiside bana doğru bakmaya başladı yaklaştığım için ezginin güldüğünü görebilyordum. berfin bana bağırmaya başlamıştı 

Ne işin var senin burada ne işin var. 

BERFİN

Sinem ne işin var burada ben sana bizim eve git dedim dimi .

Ezgi : ayy ne dramatik bir sahne . 

Sağ gözüm sinirden segirmeye başlamıştı . Ezgiye dönüp konuşmaya başladim. "Bu işi iki düzgün adam gibi halletmeye ne dersin pardon insan gibi ama sen değilsin ezgi" dedim

Hiç bir şey olmamış gibi tirnaklarımi incelemeye başladım .  Sen beni tek çakı'yla gelmiş olduğumu düşünüyorsun dimi . Öyle düşünüyorsan Bodrum katına gel bence çok eğlenceli olucak . Sinem anlam verememiş şekilde bana bakıyordu . 

Sinem : Berfin gidelim bosver lütfen .

" Olmaz ben ne zaman bı işi yarım bırakıp gittim he "

Ezgi : bodrum güzel kabul gidelim önden sen ama . Yanlız Sinem gelmesin öldüğünü görünce kız krize girmesin . 

Sineme dönüp ezgi diyor diye gelme demem ben ama gelmemen en iyisi aşağıda ne bok olduğunu bilmiyorum ama bı şekilde bunu halledicem diyip ellerimi yüzünün arasına aldım ezgi kusmaya benzer bişey yaptığında sinirden kaşlarımı yukarıya kaldirmistim uzun olan tirnaklarımi da avcuma bastiruyordum.  Yürü dedim sonunda ezgiye kim önden gidicegini sen karar verme bende vermiyim ikimizde iniyoruz . 

Merdivenlerden iniyorduk . Sinem  bağırarak lanet vücudun lütfen orada dursun bı kere beni dinle lütfen ölürsem de aşağıya gelme ciddyim planı vardır bunun diye söyledim . Ve koşarak yanına gittim . O boş yere girerken silahları koydukları dolap aklıma gelip oradan 2 tane tabanca alıp cebime koydum . Ve tam tahmin ettiğim gibi adamları da vardı 

Biri arkamda biride onun arkasındaydi sinirden saçlarımı elime alıp nefes almaya başladım .

Ezgi: buradan kurtulmana imkân yok çünkü tek çakı'yla beni halletsen adamlarımi haledemezsin ve çıktığın hapisi tekrar boylarsin . Dediğinde  silahı bana dogrultmustu

Ve cebimde silahları çıkartıp ona dogrultum . İlk görevlinin kafasına sıkıp diğeriyle de ikincisinde sıktım . Ezgi mal mal yüzüme baktığında . Durum eşit şuan teke tek dedim .

Ezgi silahı yere bırakıp silahsız halledelim bende bırakıp anında ilk yumruğu yemistim ikinci yumruk karnıma gelmişti . Ezgi üstüme çıkıp yumruklariyla vurmaya başladığında nefes alamıyordum. 


BENİM BİSEKSÜEL HAYATIM  LG(B)THikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin