Sinem
orada öylece bekleyeceğime kim inanırdı ki.
bir şeyler yapmam lazımdı aklıma şuan hiç bir şey gelmiyordu. olduğum yerde öylece dönüp duruyordum.
Yanlarına gitmeye karar vermiştim.
iki tane silah bulmam lazımdı. aşağı yavaş yavaş inerken yaralı olduğum aklıma geldi ve evet kanıyordu yerler kan olmuştu şimdi bunu umursayamazdım. yanlarına gitmem gerekiyordu bodrum katına inmiştim ve ilerlerken silah gördüm silahların burda ne içindi bunu merak ettim ama bunun içinde zamanım yoktu iki psıkopat birbirlerini öldüreceklerdi.
seslerini duymaya başlamıştım sessiz olmalıydım. elime iki tane silah alıp ilerledim gizlice duvardan baktım ve berfini yerde gördüm ezgi mal mal sırıtıyordu. yerde vurulmuş adamları gördüm ve gözlerim açıldı bunlar cidden deli neyin içine düştüğümü bilmiyordum ama korkuyordum şuan cesaretimi toplamam gerek yoksa herkes ölücekti.
Elimde iki silahla birlikte çıktım gerçekten hepimiz delirmiştik Ezgi ve Berfin bana baktı
İkinizde o silahları indirin diye bağırdım ikisinin de bana silah tutucağını sanmıyordum ama bunlar deli belli olmaz. ellerim titriyordu farkındaydım. bir silahı Ezgi'nin kafasına doğru tutuyordum diğer silahı'da Berfin'in kafasına doğru tutuyordum ikisi de gözleri açılmış bir şekilde bana bakıyorlardı.
İndirin şu silahları yoksa cidden kötü olur sinirli olduğum ve korktuğum yüzümden belliydi.
Tahmin ettiğim gibi ikisi'de silahları indirdi işte o zaman kendimi çok güçlü hissetim.
Onlara yaklaştım ve yere atıkları silahı ayağımla ittim. yürüyün diye bağırdım sanki ben hırsız onlarda rehine. beni dinliyorlardı yavaş yavaş yürümeye başladılar iki deliyi'de akıllandırmıştım
Onlar önden yürürken silahı hala tutuyordum. yavaş yavaş merdivenden çıktık çıkışa doğru yaklaşırken silahları pantolonuma koydum en sonunda dışarı çıkmıştık ikisinide beni dinlediğine inanamıyordum.
Berfin
Yuzum saolsun ezgi tarafından dağılmış olsada umursamadim dışarıya çıktığımızda ezgi arabasına binip gitmişti . Bende en sonunda dayanamayıp kendimi yere bıraktım . 3 dakikalığına gökyüzüne bakıp cebimden telefonumu alıp annemi aradım . Eve gitmek istiyorum şuan su kanlı suratla hiç bişey yapmak istemiyorum
Bı günde bu kadar Macera Yeter de artardı . Annem arabayla kornasina basıp bizi çağırdı . Ayağa kalip sinemle arabaya bindik .
Annem naptınız derecesine bize baktı .
"Önemli bişey yok ben deliyim takma beni " dediğimde eliyle bacağımi cimdikledi . Ahu diye bağırdım anne bide sen başlama
Annem : sus ben senin annenim annelik görevimi yapıyorum .
"Sapkam nerede dedim öndeki yere bak dedi Sinem yine anlam vermemiş gibi bakıyordu .
Sineme dönüp böyle giremem içeriye dedim yüzümü gösterip. Yaralı yüzüme eliyle dokunduğunda elini tutup hey ben iyim yok biseyim millet benim yaptığım düşünür senin şu yaralarına eve gidince bir bakalım ne yaptığı belli değil çünkü onun dedim
Eve geldiğimizde arabadan inip eve girdik sinemle yukarıya çıkıp . Sen yat ben
Acil yardım çantasını getiriyim . Diyip aşağıya inip çantayı aldım . Sonra yukarıya çıktım çantayı açıp yaralı yerlere pansuman yaptım .