Beli Berfin olarak düşünün lütfen
Sinemin yanında uyuya kalmıştım
Uyandığımda biz vardık sadece
Uyandığına emindim çünkü beni izliyordu bense tavanı dışardan sesler duymamla aniden yerimde dikleştim ve camdan Zeynep ve yanında iki kız vardı .
İçimden cidden mi arkadaşlarını getirecek kadar salak bir arkadaşım mi var evet kesinlikle salaktı yataktan indip ayakkabı mi giymeye calistigimda dünkü aynaya vurup kanattigim elim aklıma gelmişti kızların kapıyı açmasıyla peceteyi alıp yeri silip cebime atmam ve ayakta dikilmem bir oldu gelenler samimi gülüşü yapıp . Zeynep döndüm "arkadaşlarınla tanıştırmıscaksin" dedim. Arkadaşlar lafını bastırmış olduğumu anlicaklarki bunu Zeynep anliyamaz çünkü zekası o kadar değil .
Zeynep eliyle kızıl saçlı kızı gösterip "defne "dedi defne tokalasip "Berfin " dedim . Fiziği baya güzel ve simsiyah saçları olan kızın adı da "ezgi" olduğunu öğrendim önümden çıkmam için beni ittiginde Sinemin yanına gelip elini tutmuştu siktir siktir ne bir dakika bunlar tanışıyor muydu fuck benim niye haberim yok "yanlış kızı ittin be güzelim " diye bağırdım beni umursamicak olucak ki Sinem elini daha çok tutuyor . Ve sinirden tek gözüm segiriyordu .
Ve Zeynep boğma isteğim artıyordu . Zeynep kolundan çekip dışarıya kimsenin görmecegi bı yere götürdüm "senin sorunun ne lanet olasıca güya arkadaşımsın " dedim.
Zeynep: tanıştıkları söylemedim bu benim hatam
" Zeynep Allah'ın bellası falan misin bak seni burada öldürünceye kadar gebertirim kimsenin ruhu duymaz " .
Zeynep oflmaya başladığında suratına bir tane yumruk attım .
Zeynep: senin deli olduğunu biliyor mu Sinem diye bağırmışti . Zeynep yerde olduğu için " bence daha uzatma ne diye eski sevgili getirirsin sen ya sevdiğimi biliyorsun ağa salağı gidip eski sevgilisi hatta evlenmeye karar verdiği kızı buraya hastaneye getiriyorsun" diyip yüzune tükürdüm.Zeynep arkamdan Berfin diye bagirdiginda tuvaletin deliğine takılmış olan anahtarla tuvaleti kilitleyip anahtarı cebime attıp oradan uzaklaştım .
Sinemin kaldığı odaya gittiğimde o ve Ezgi gülüşüyorlardı. Kapıyı açıp yanlarına gittim . Ezgi sinemin dudağını öpmustu sinemde karşılık vermesi bir olmuştu onlar öpüşürken kapıya yönelip size iyi işler diyip sinemin kaldığı hastanede kapısında çıkıp hastanenin çıkışına doğru inip eve doğru yürümeye başladım ...
Koşarak eve gidip kendimi yatağa attim . Annemin kapıyı açmasıyla polis seni istiyor woaw evde olan ilk suçum du ve galiba son suçum du .Aşağıya indip polis yanına gittim . "Berfin siz misiniz "diye sorduğunda "evet" dedim . "Bizimle karakola gelmeniz lazım arkadaşınızı darp Edip bıçakladığınız ve vurduğunuz için okul ve müdür sizin suçlu olduğunuz iddia etti "annemin bağırışlari yükselmişti "kızım yapmaz "diye
Annemin elini güven veriricesine tutup güven bana anne Sinem vurulmak istemişti ondan yaptım dedim .
Polis annemden beni ayirip ellerimi arkaya alıp kelepçe taktı ve polis arabasına doğru itekliyerek bindirdiler .