I love you

892 41 2
                                    

Sedam i trideset je išla sam se spremiti jer idem s Justinom van.Obukla sam svoju crnu haljinu preko koljena bez naramenica,crvenu-pismo torbu(ako me razumijete?te torbe se nose :)),velike crne štikle i stavila sam zlatnu ogrlicu na bodlje(i te se ogrlice nose ;) hehe).Uzela sam svoj kaput da mi ne bude hladno iako znam da neće.Otišla sam ispred kuće sačekati Justina.Malo kasni ali no problem,ipak je to Justin.Ispred kuće se zaustavila limuzina.What??!!

Vozač je izašao iz lumuzine i otvorio mi vrata.Ušla sam i vidjela Justina u odjelu,kako je zgodan.

Justin:"Hej."

Poljubio me u usta i zagrlio.

Ja:"Hej." Poljubila sam ga u obraz.

Ja:"Gdje idemo?"

Justin:"Iznenađenje."

Ja:"Aham...ok." Rekla sam veselo.

Napokon smo stigli 2 sata vožnje su me ubila.Vidjela sam stol na kojem su bile sviječice,a tlo je bilo prepuno latica ruža.Kako romantično,Justin je to učinio za mene.Volim ga najviše na svijetu i nikad ga neču prestati voljeti.

Ja:"Ljubavi ovo je predivno!!" Zagrlila sam ga tako snažno da nije mogao disati.

Povukla sam ga za ruku i krenuli smi do stola.Kada smo sijeli Justin je nešto vadio iz Đepa.Bila je to mala kutijica,kada sam je otvorila nasmiješila sam se.Bila je to predivna zlatna ogrlica na kojoj je pisalo:J&L!Stvarno je prekrasna.Maknula sam svoju ogrlicu na bodlje.Justin mi je stavio novu ogrlicu oko vrata.Bila sam presretna.Poljubila sam ga i nasmiješila se.

Poslije smo se Justin i ja šetali po plaži.Kako su me noge boljele od štikla morala sam ih izuti.Držali smo se za ruke i smijali se.Sjeli smo na šljunak i promatrali puni mijesec.Bilo je divno kao u nekoj bajci.Okrenula sam se prema Justinu i on prema meni.Stavio je svoje tople ruke na moje lice.

Justin:"Volim te."

Ja:"I ja tebe."

Nasiješila sam se i poljubila ga.Justin je sa sobom pobio vina tako da sam puno popila i nisam mogla više stajati na nogama.Otišli smo prema Jussovom stanu.Kad smo ušli otišla sam u njegovu sobu i zaspala.

~Ujutro~

Probudila sam se u Justinovom krevetu.Digla sam se i odjenula njegovu košulju.Sišla sam dolje i vidjela Justina kako spava na kauču.Awww...Kako je sladak.Došla sam do njega i poljubila ga u nosić.Na to se probudio.

Ja:"Dobro jutro,pospanko."

Juss:"Dobro jutro."

Ja:"Idem nešto napraviti ta jesti."Namignula sam mu.

Dok sam radila doručak Justin mi je prišao s leđa i zagrlio me.Počeo me ljubiti po vratu.

Okrenula sam se prema njemu i poljubila ga.

Ja:"Justine?"

Justin:"Da?"

Ja:"Ti mene voliš?"

Justin:"Da!!Volim te više od svih i nikada te neču prestat voljeti."

Poljubili smo se.

~~~~~~~~~~~~

Znam da sam malo napisala,nemam vremena jer imam sutra ispit iz Geografije.Učim cijeli dan.Poželite mi sreću za sutra ;)

Volim vaas p.s sljedeči nastavak će biti dulji obečavam :)

~Camila~

I Will Love You Till The EndHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin