Sziasztok, Jennifer vagyok, 19 éves, aki most végzett közép sulival és már felvételizett is az egyetemre ahova sikeresen bejutott. Én és a 2 legjobb barátnőm, Emma és Laura kibéreltünk egy nem túl drága, de nem is túl olcsó házat. Be is költöztünk egy héttel a suli kezdete előtt. Velem jött az én kiskutyám Jecky, aki nélkül nem megyek sehova és akit mindig mindenhova magammal viszek.
-Jennifer! Ne álmodozz hanem fogd meg azt a dobozt és rakd le a konyhába!- kiáltott utánam Emma miközben én a környéket szemléltem.
-Jó jó, megyek már! - szóltam utána és megfogtam a szóbahozott dobozt.
-Csajok? Szerintetek a bézs vagy a drapp tapéta lenne jobb a konyhába ? - kiáltott ki a konyhából Laura, aki hármunk közül a legjobban figyel az apróságokra.
A konyhában kezdett lejönni a vakolat, s ezért Laurát bíztuk meg azzal, hogy válasszon egy olyan tapétát ami jól illik a bútorokhoz. Szép kis ház a miénk, még egy kis udvara is van és egy terasza. A nappali elég tágas, ahova tettünk egy tévét, s még ezen kívül 3 hálószoba van amelyből az egyik franciaágyas, ahol Emma és Laura aludt, és a másik szoba volt az enyém. A fürdő az emeleten van az én és a plussz szoba közt. Alul volt a konyha, a nappali és Emmáék szobája. A szomszédok nagyon kedvesek s még a beköltözésben is segítettek nekünk. A jobb oldalon lakik egy nagyon aranyos fiú, Aiden, aki 22 éves és már az első perctől kezdve tetszett nekem amit a barátnőim vettek először észre. Már telefonszámot is cseréltünk, de szerintem ennek a csávónak tuti van csaja, hát egy ilyen jó csávónak biztos van.
*Aiden szemszöge
Nagyon szép lányok költöztek ide a szomszédba akik mind nagyon szimpatikusak nekem, de az egyik, Jennifer, aki egyszerűen gyönyörű, kurva jó alakja van és nagyon tetszik a haja, ilyen barna rövid haja van és a szemeiről ne is beszéljünk, csodálatosak.
*
Vasárnap reggel van, és kimentem az új házunkból, hogy megnézzem a postaládát. Aiden is pont ekkor jött ki a házából, nem volt rajta póló és csak egy melegítő gatya. Csodás teste van, izmosak a karjai és a hasa is. A reggeli napfény gyönyörűen megvilágította felsőtestét, amit én perceken keresztül nézegettem. Sajnos ez feltűnt a srácnak és elindult felém. Mire észbe kaptam már előttem is állt.
-Jó reggelt! Hogy vagy ? - kérdezte mosolyogva, mire én bele néztem csillogó kék szemeibe.
-Szia, jól köszi, na és te ? - kérdeztem zavarba jőve, elpirult arccal.
-Csodálatosan hisz ilyen szép lányok költöztek a szomszédomba! Ezentúl lesz értelme annak, hogy reggel kijövök, mert így láthatlak téged! - erre a szavára elpirultam és olyan volt az arcom mint aki túlzásba vitte a pirosítót.
-Én is örülök annak, hogy a szomszédban lakik egy ilyen jó csávó! És nem csak szexi hanem kedves és segítőkész is ! - elmosolyodtam amire ő kisebb kuncogásba kezdett.
-Na jó, elég lesz mert megnő a májam! - nyögte ki, mire mind a ketten kezdtünk nevetni - Nincs kedved holnap reggel egy kávét meginni nálam ? - láthatóan kicsit félve tette fel a kérdést amire én habozás nélkül igent mondtam.
-Akkor holnap 9-kor nálam, puszi, én mentem ! - egy gyors puszit nyomott az arcomra és el is illant. Én meg csak lefagyva álltam ott.
YOU ARE READING
A vágyak játéka
RomanceSziasztok, Jennifer vagyok. Egy átlagos lány, akinek átlagosan indul az egyetem. De váratlanul felbukkan egy fiú, aki fenekestűl felforgatta az életem. Ha érdekel a történetem kukkincs be! 😉😚