-Figyelj... mondanom kell valamit... nekem tökre bejött ahogy beszóltál annak a picsának, s csak annyit szeretnék kérdezni, hogy nem leszünk barátok?
-De igen . - azzal bementem a házba, felhívtam Aident, megetettem az én szőrmókom s nekiálltam tanulni. Végül is normális hogy már az első hetekben annyi tanulnivaló van, hogy ki se látok közülle.
*Másnap oszi órán*
Nem rég csengettek én meg a helyemen ülve vártam ahogy megjön az oszi. Persze a fülhallgató és a hangos zene nálam elengedhetetlen így alig vettem észre hogy bejött a tanárnő. De nem egyedül. Egy koreai srác, barna haja, laza de baszottul jó stílusa egyből azt a tipikus rosszfiús hatást keltette. Míg én alaposan megnéztem a srácot, a tanárnő már a katedránál állt.
-Gyerekek! Ő itt az új osztálytársatok Min Yoongi. Kérlek Yoongi ülj le a második sorba, Jennifer mellé.- mellém ?! Most komolyan máshol nem volt hely ? Na mindegy .... megismerem aztán meglátjuk mi lesz ebből. A srác szép lassan ide csoszogott, ráérősnek ráérős, és leült a mellettem levő székre.
-Min Yoongi.- mutatkozott be, nem mintha nem mutatta volna már be egyszer a tanárnő.
-Jennifer Black.
-Örülök a találkozásnak.- felém fordult és egy perverz mosoly ült az arcán, AZT A KURVA 😮 ! Az a mosoly valami hihetetlen.
-Én is. - csak ennyit tudtam kinyögni.
Eltelt a nap, de többet nem beszélgettünk Yoongival. Mikor mentem ki a épületből megláttam az elmített személy a kapu mellett az egyetem legmenőbb srácaival, hát úgy tűnik elég könnyedén bevették őt a bandájukba. Mindegyiknek egy elektromoscigi volt a kezében és úgy pöfékeltek mint valami gőzmozdony. Najó, nekem is van egy ec-m de ritkán használom. Lassan közeledtem feléjük, hogy végre haza mehessek és péntek lévén egy jót aludhassak. Szépen, komótosan elsétáltam VOLNA mellettük, de valaki megfogta a csuklóm és vissza húzott, ezzel együtt a fiúk felé fordított. Yoongi átkarolta a derekam és egy kicsit magához húzva elmosolyodott.-Srácok, ő itt a padtársam!- és megint megvillantotta azt a szuper szexi mosolyát.
-Figyu, nekem mennem kell, szóval..- nem tudtam befejezni, mert Yoongi a szavamba vágott.
-Haza kísérlek!
-Ömm, oké.- nem tudtam mit mondani, s az igazat megvallva nem is nagyon akartam ellenkezni. Yoongi elköszönt a többiektől és már indultunk is. Egy ideig csendben voltunk s csak sétáltunk, de aztán ő törte meg a csendet amikor már a házunk előtt voltunk.
-Van barátod?- ledermedtem a kérdésére. Nem minden nap kérdi meg egy ilyen álom pasi, hogy van-e barátom. Igaz hogy ott van Aiden, de kicseszettül unalmas, de Yoongi... már így első látásra meg tudom mondani hogy nem lehet unalmas a vele töltött idő. Gondolataimból csak az zökkentett ki hogy az említett személy előttem áll alig pár centire, felvont szemöldökkel.- Szóval ?
-Hát van, de unalmas...- válaszoltam kissé még mindig lesokkolva, mert még mindig nagyon közel volt hozzám. Ekkor egyik kezét a derekamra tette s az eddiginél is közelebb húzott magához. A másik kezével pedig elkezdte az arcomat simogatni, majd a fülemhez hajolt.
-Én ezerszer jobb lennék, s egyáltalán nem vagyok unalmas, s még az ágyban is jó vagyok.- lefagytam, s most biztos tiszta vörös a fejem. Fel akartam emelni a fejem hogy a szemébe nézhessek, de megláttam Aident.
-Aiden- suttogtam alig hallhatóan de Yoongi meghallhatta mert megfordult s ahogy meglátta a 'pasim' kacéran elmosolyodott s visszafordult hozzám. Egy apró puszit nyomott a homlokomra s el is indult arra amerről jöttünk.
-Holnap találkozunk cica!- nem tudtam mit reagálni mert csak Aiden csalódott arcát bámultam. Odasiettem hozzá s már épp szólni akartam de megelőzött.-Hagyj, legyél boldog vele! Engem meg felejts el s ne keress. Szia!- ezzel hátat fordítva nekem s bement a házába.
Egész nap Yoongin járt az eszem. Emma szerint jó döntés volt, hogy szakítottunk Aidennel, mert nem illettünk össze. Hát ez igaz i volt. Este mielőtt lefeküdtem volna ránéztem a telefonomra. Egy facebook értesítés és egy üzenet. Min Yoongi ismerősnek jelölt, s az üzenet is tőle van.
Yoongi: Várom a holnapot, aludj jól cica. ❤
Én: Te is.Csak ennyit tudtam írni. A szívem pedig gyorsabban kezdett el dobogni az üzenete láttán. Furcsa hatással van rám ez a csávó.
Yoongi: 7:15-kor a házad előtt vagyok, addig készülj el.
Nem válaszoltam, csak hamar leraktam a telefont és próbáltam elaludni. Hogy tud fél nap után ilyen reakciót kiváltani belőlem? De vajon csak játszani akar velem ? Nem annak látszik aki a komoly kapcsolatok híve. De az biztos hogy kurvajól néz ki és, hogy nekem tetszik.
YOU ARE READING
A vágyak játéka
RomanceSziasztok, Jennifer vagyok. Egy átlagos lány, akinek átlagosan indul az egyetem. De váratlanul felbukkan egy fiú, aki fenekestűl felforgatta az életem. Ha érdekel a történetem kukkincs be! 😉😚