X. Fejezet

17 0 0
                                    


Másnap az ébresztőm éles hangjára ébredtem. Kinyomtam az ébresztőt, majd bementem a fürdőbe, hogy elkészítsem a mai sminkem. Ma valahogy olyan kedvem van, hogy egy egyszerű smink helyett egy kicsit kifejezőbb sminket csináltam. Egy bronzos sminket csináltam egy szép hosszú fekete tusvonallal és egy bordó rúzzsal. Majd mikor elégedett lettem az eredménnyel, kivasaltam a hajam és kiválasztottam a ruháimat a mai napra. 

Ezután elvégeztem a maradék dolgomat

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Ezután elvégeztem a maradék dolgomat. Reggeliztem, pár szót váltottam a csajokkal, majd vettem a cuccaim és mentem ki a ház elé, mivel Yoongivval együtt megyünk ma be az egyetemre. Mikor ki érkeztem, ez a barna hajkoronájú csávó már várt rám. Elég nyúzottnak néz ki, aludt ő egyátalán valamit?

- Jó reggelt! - köszönt ahogy meglátott engem.

- Neked is, nyúzottnak nézel ki, nem aludtál semmit? - kérdeztem kicsit összevont szemöldökkel.

- Nem, és ez a te hibád. - mondta kicsit komoran, közben pedig elindultunk, hogy ne késsünk el.

- Mi az hogy az én hibám ? Azért mert nem aludtam ott ? Lehetnél már nagyfiú, aki tud egyedül aludni. - mondtam kicsit felháborodva. Hát mi az hogy az én hibám? Nem hiszem el, ha ilyeneket mond meg is érdemli, hogy ilyen nyúzottnak nézzen ki.

Ezután Yoongi nem válaszolt, az utunkat pedig némán folytattuk. A kapuban szétváltak útjaink, mert elvileg megint volt valami dolga. Na mindegy én vettem egy kávét az egyik automatából, majd mentem órára. A terembe beérve megpillantottam Dave-et ahogy nekem integet. Le is ültem mellé.

- Szia, magyarázattal tartozol!- mondtam neki köszönés képp hisz még nem vontam kérdőre a Laurás üggyel kapcsolatban.

- Szia. Mit tettem? - ilyedj meg egy pillanatra az én jóbarátom.

- Nem szóltál, hogy tetszik neked Laura!

- Jaaaah, hát igazából nem mertem, meg nem tudtam hogy vajon mit szólnál ha a lakótársaddal randizok. De ne haragudj, legközelebb szólok. - mondta nekem kicsit elgondolkodva a dolgon.

- Jójó, ne aggódj. De amúgy örülök nektek. - néztem rá mosolyogva. - Mostanában úgyse látni Laurát fiuk közelében, szóval pláne örülök annak, hogy veled találkozgat.

- Még csak alakulnak a dolgok, de köszi szépen! - mondta mostmár teljes nyugodt hangon. - Amúgy veled mi a helyzet? Aiden-el mi a helyzet? Mostanában nem látom, hogy ő hozna téged az egyetemre.- vallatott most Dave engem teljes beleéléssel.

- Hát igazából vele szakítottunk, mert látta ahogy Yoongi haza kísért és megpuszilta a homlokom. Azóta Aiden elköltözött, és tiszta véletlenül az előbb említett személy költözött be a szomszédunkba. - ezután elmeséltem a tegnapi napot is, amit a mellettem ülő fiú némán hallgatott tágra nyílt szemekkel.

- Azta. Abból amit hallottam csak azt tudom levonni következtetéskepp, hogy valamilyen szinten biztos szimpatikus vagy Yoonginak. Ami pedig téged illet, az az hogy szerintem neked is tetszik ő, de te elnyomod az érzéseidet. - mondta nekem ilyen full elemző stílusban. Mintha egy pszihológussal beszélgetnék. Mondjuk durva, hogy mennyire bele látott egy ennyiből a dolgokba, sőt az is lehet hogy igaza van.

A többi órán figyeltünk, jegyzeteltünk, meg még egy csomót beszélgettünk Dave-el. Én meg persze egész végig Yoongira gondoltam, és arra amit Dave mondott róla. Amúgy vissza térve a nőcsábászra, egész nap nem láttam, pedig együtt jöttünk. Órák után 10 percet vártam, hogy Yoongi jön-e és lesz-e akivel haza menjek, de nem jelent meg, szóval a várakozás után egyedül mentem haza. Mikor haza értem nem volt otthon senki, viszont ahogy bennebb mentem az én drága kiskutyám futott velem szembe. Rá kellett jöjjek, hogy elég rég vittem el sétálni, szóval vettem a pórázt, egy labdát, egy palack vizet és a hordozható tálkáját, és el is indultunk a parkba. Kb egy szűk óra volt oda az út, de megéri, mivel gyönyörű és hatalmas ez a park. Van egy kis erdős rész is benne és egy kis patak is.

2 órával később még a parkban voltunk Jecky-el, aki nagyon élvezte ezt a napot.Sokat labdáztunk, kergetőztünk és még a patakban is megfürdött. Most van délután 6 óra, mire meg haza érünk lesz egy olyan 7 óra. Gyorsan magamhoz hívtam Jecky-t vissza raktam rá a pórázt és el is indultunk.

Nagy fáradtan beestem az ajtón, mikor haza értünk, vizet és ételt adtam Jecky-nek majd felmentem a szobámba. Átöltöztem, kicsit telefonoztam, majd bele is aludtam a tevékenységembe.

Szunyókálásomat az zavarta meg, hogy éreztem ahogy mögöttem az ágy besüpped. Gondoltam biztos a kutyám az, de mikor az a valami befeküdt mellém, átölelt és magához húzott akkor már biztos voltam benne, hogy nem Jecky az. Gyorsan megfordúltam és megnéztem ki is az.

- Te már megint mit keresel itt? - kérdeztem még egy kicsit álmos fejjel a velem szemben fekvő Yoongit.

- Nem akartalak felébreszteni. A csajok beengedtek az ajtón s gondoltam befekszem melléd ha már alszol.- nézett rám a kócos tincsei közül. Esküszöm ilyenkor ha akarnék se tudnék haragudni rá, olyan aranyos.

- Aham. Ma mért nem jöttél be órákra? - vontam kérdőre.

- Untam. Helyette inkább beszereztem még egy-két dolgot a lakásomba. Nem nézünk valami filmet? - azigen, jó gyorsan vátogatjuk a témákat. Mondjuk a film nem rossz ötlet. Rég volt hogy megnéztem egy jó filmet. Egyedül unom, a csajok pedig teljesen más műfajt kedvelnek.

- Persze, nézhetünk. Melyik filmet?

- A 365 napot! Most ahhoz van hangulatom. - nézett rám egy perverz mosollyal. Ezt amúgy kurvára nem tudtam mire vélni, mert nem ismerem ezt a filmet és gondolatban valami nyálas szerelmes filmnek tűnik.

- Az milyen film? - muszáj rákérdezzek mert tényleg nem tudom.

- Nem ismered? - amire és csak nemlegesen megráztam a fejem. - Akkor majd meglátod.

 Bekapcsoltam a laptopom és oda adtam neki, hogy keresse meg a filmet. Míg ő keresgélt, addig én befészkeltem magam a pokrócom alá és vártam, hogy megtalálja azt a filmet. Mikor megvolt, lerakta a laptopot az ágyra és oda feküdt mellém. 

- Én nem kapok takarót? - kérdezte miután elindult a film.

- Nem, majd ha kiérdemled. - ezután pedig némán kezdtem nézni a filmet, nem törődve azzal, hogy Yoongi mit válaszolt, ha egyátalán válaszolt.

Ahogy a film ment, úgy éreztem Yoongi tenkintetét többször is magamon. Hol egy veszekedős résznél, hol pedig egy erotikusabb résznél nézett végig rajtam. A film közepénél már megértettem, hogy miért nézett olyan perverz mosollyal rám a mellettem fekvő fiú, mikor feldobta, hogy ezt a filmet nézzük meg. Ha valaki nem ismerné ezt a filmet, elmondanám, hogy elég sok benne a 18+-as rész, ami hát azt én fantáziámat is beindította. 

Mikor lejárt a film Yoongi fölém mászott és ráült a combomra.

- Na hogy tetszett? - kérdezte teljes kíváncsisággal a szemeiben. 

- Tetszett, jó volt a sztori is, de szólhattál volna, hogy majdhogynem egy pornófilmet fogunk nézni. - adtam választ. És közben a szemeit nézegettem, melyek kezdtek egyre sötétebbek lenni. 

- Direkt nem szóltam mert akkor nem nézted volna meg velem. - ennyit mondott, azt is félig suttogva azon a szexi mély hangján. Ezután kicsit közelebb hajolt, majd lassan és óvatosan a fülem mögé simított egy hajtincset. Mikor közelebb hajolt én hirtelen a takarót a fejemre húztam. Ebben a pillanatban a szívem úgy vert, hogy majdnem kiugrott a helyéről, nehezen vettem a levegőt és nem tudtam mit csináljak. Még pár másodpercig úgy voltam majd lehajtottam a fejemről a takarót, mely egy kis időre minden védelmem volt. De ahogy kibújtam a védelem mögül Yoongi az ajkaimra tapadt. A szívem kihagyott egy ütemet és az agyam is leállt egy pillanatra, majd mikor magamhoz tértem visszacsókoltam. A csókja szenvedélyes volt, a jobb keze pedig elkezdett a takarón keresztül a nyakamtól elindulni egészen az oldalamig, ahol a simogatásától kirázott a hideg. 


( Sziasztok ! :) Az a kérdésem lenne, hogy jöhetnek kicsit részletesebb erotikus részek? )

A vágyak játékaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant