IV. Fejezet

87 1 0
                                    

És csenget az ébresztőm. Úgy ’imádom’  mikor ilyen korán kell keljek, plusz ma még egyedül is kell menjek mert Lauráéknak elmarad az első órájuk, s csak később jönnek. Jecky feküdt mellettem, s mikor felültem ő felkapta a fejét és rám rézett.
-Jó reggelt Hercegem! – erre ő közelebb jött hozzám és letette a fejét az ölembe.
Kikeltem az ágyból és elkezdtem készülődni, majd később lementem a konyhába. Kitettem Jecky ételét a tálkájába, majd magamnak is készítettem valami ehetőt. Kaja után összepakoltam és el is indultam. Az ajtón kilépve pont szembe mentem Aidennel, aki láthatóan pont ide tartott.
-Jó reggelt Szépségem! Hogy aludtál ? – ezzel egy röpke csókot nyomott a számra. Kicsit megszeppenve de mosolyogtam.
-Szia, meglehetősen jól. És te ?

-Istenien, és tudod, hogy miért? – vállat vontam – Azért, mert a világ legszebb nője az én barátnőm! – közelebb jött és megölelt. A nyaka köré tettem a kezem, mire ő közel hajolt és megcsókolt.

-Mennem kell, el fogok késni az egyetemről! – ellöktem magamtól.

-Gyere! Elviszlek motorral ! – akkora mosoly kerekedett az arcára, hogy majdnem a füléig ért.
Elmentem vele a motorjához, ami fehér és piros színekkel volt lefestve. Cross motor volt, imádom az ilyen motrokat. Hamar berohant a házába a kulcsokért és felpattant a motorjára. Idenyújtotta a másik sisakot, amit én gyorsan felveszek és felülök mögé. A derekánál megöleltem, mire ő kicsit oldalra fordította a fejét és én láttam szája szélén azt a kicsi mosolyt.

-Kapaszkodj!- erre én szorosabban fogtam és a fejemet a hátának döjtöttem.

Pár perc múlva már az egyetemhez is érkeztünk. Bementem a terembe, ahol órám kell legyen és leültem az egyik padba. Odalépett hozzám egy csaj, akit nem nagyon ismertem, de hallottam ezt-azt róla. Például, hogy nincs olyan testrésze amit eddig nem műtetett meg s, hogy nem egyszer csalta meg a barátját, meg ilyenek.

-Akivel jöttél, az a csávó a barátod ? – gúnyosan rám nézett. Köszönni luxus ? Na mindegy, ő se a kedvességéről híres.

-És ha igen ? Mit érdekel az téged ? – válaszoltam ’kicsit’ flegmán.

-Csak hogy tudd, az én csávóm egy milliomos és Audival jár. Szóval ne hidd azt, hogy te vagy itt a legmenőbb csaj, mert az én csávóm sokkal jobb, mint a tiéd! – miközben ezt elnyávogta nekem a csípőjét úgy mozgatta, mintha nyű lenne a seggében. Ennek most mi baja ? Mit csináltam, hogy így felvágóskodik.

-És ezt most ki a faszomat érdekelt? Mert én baszottúl nem kérdeztem és pont leszarom. És léci változtass magadon, mert te lehet, hogy nem veszed észre, de így te vagy a legnagyobb ribanc az egyetemen! – nagy meglepetésemre csak rám nézett, az ő nagyra tárt szemeivel és hátat fordítva elment. – Nah, egy problémával kevesebb.

Egyik óra után épp zenét hallgattam s csak azt vettem észre, hogy egy srác ült mellé. Első látásra nagyon aranyosnak tűnt.

-Szia, nagyon durván beszóltál annak a csajnak

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

-Szia, nagyon durván beszóltál annak a csajnak. – kicsit meglepődtem, mikor konkrétan oda vetődött mellém, de ő csak mosolygott rám.

-Ööö szia, hát csak az igazat mondtam. – Amúgy Jennifer vagyok.

-Oh, én Dave vagyok és bocsi, hogy csak így rád rontottam és be sem mutatkoztam. – olyan aranyos volt ahogy zavarba jött.

-Semmi gond.

-Órák után esetleg…haza kísérhetlek? Szeretnélek jobban megismerni. – és megint zavarba jött, úr isten de aranyos ahogy elpirult.

-Deigen, persze, jól jön haza fele a társaság. – egy „oké” után felállt és el is ment.

Haza fele jó sokat beszélgettünk és elég jól megismertük egymást. Nagyon aranyos srác és jó hallgatóság. Tök vicces, mert olyan hamar zavarba jön, de aranyos, jól áll neki. Már a házunk előtt voltunk, amikor megfogta a csuklóm és vissza húzott, hogy ne menjek tovább és forduljak felé.

-Figyelj.... mondanom kell valamit…

A vágyak játékaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang