- Hello haver, mi csak beszélgettünk, amíg te meg nem zavartál. Amúgy is te ki vagy? - nézett rá full komoly fejjel Jake.
- Ő csak a szomszédom. - vágtam rá én, mielőtt hülyeséget mondott volna a mögöttem álló enyhén ideges személy, de erre a kijelentésemre kaptam egy szúrós nézést. Én csak kérdően felvontam a szemöldökom, mire vissza nézett a mellettem ülő Jake-re.
- Ahaaa, akkor ha nem baj hagyj minket magunkra. - mondta egy széles mosollyal az előbb említett személy, majd vissza fordult felém és kacsintott egyet, amit egy szemforgatással díjaztam. Yoongi még párszor végigmért minket majd zsebredugott kézzel, komoly arckifejezéssel ott hagyott minket.
- Szóval hol is tartottunk? Mit csinálsz pénteken? - kérdezte hátra dőlve a székében.
- Hát 12-ig órám van, de utána szabad vagyok, miért? kérdeztem vissza.
- Akkor délután 5-re gyere át, tartok egy kisebb házi bulit. Elküldöm a címet, csak add meg a telefonszámod. - nyujtotta felém a saját telefonját, hogy írjam be a számom. Elvettem tőle majd beírtam és vissza adtam neki. Ennyi kijár nekem is, hogy egy kicsit bulizhassak. Nem pasizni megyek, és most nem akarok semmit Jake-től, de pont jókor jött ez a meghívás.
- Na de én megyek, mert mindjárt kezdődik az órám. 2 nap múlva találkozunk, sziaaa. - köszöntem el, majd össze szedtem a cuccaim, de mikor mentem el mellette a vállára tettem a kezem, amit majd végighúztam a kidolgozott karján és már ott se voltam.
Úton a terem felé elgondolkodtam, hogy milyen izmos is volt Jake karja, és vajon máshol is ilyen izmos? És ez a buli meghívás, ahhj, kelleni fog valami dögös ruha. Ritkán öltözködőm igazán csajosan, de ha megteszem, akkor már olyat veszek fel, amiben szívdöglesztőnek érzem magam. Nem másoknak arakor tetszeni, csak saját magamnak.
Ezután hamar besiettem az előadásomra, ami épphogy még nem kezdődött el. Szokásosan leültem Dave mellé, majd elővettem a jegyzeteim, és figyeltem a tanárt. Ez a két óra viszonylag hamar eltelt, azért is mert érdekes volt, és azért is, mert Dave-el nagyon sokat beszélgettünk. Kiderült, hogy egyébként ő is jön a pénteki buliba, csak ő este fele, mert valami dolga van. Legalább lesz ott olyan is akit jobban ismerek és akivel el lehetek. Ezután a napom a szokásosan telt. Haza mentem, kutyát sétáltattam, kiválasztottuk Laurával a ruhát amit pénteken fogok felvenni, majd este vállaltam, hogy megcsinálom a vacsorát. Igazából semmi izgalmas nem történt… ja várj, mégis. Jake facebook-on és Instagram-on is bejelölt, amiket persze én is vissza jelöltem.Tegnap, vagyis csütörtökön tényleg semmi említésre méltó nem történt, szóval térjünk is egyből a péntek 2 órára, azaz a jelenre. Itt állok a szobámban és válogatom össze a cuccaimat, amiket fel fogok venni. Mikor mindent elé pakolásztam elmentem tusolni és hajat mosni, amit szárítás után szépen kivasaltam. Smink gyanánt megcsináltam a szemöldököm, kicsi korrektort tettem fel a szemem alá, húztam egy tusvonalat, szempilla spiráloztam és feltettem egy matt vörös rúzst. Ezután a ruhám következett, ami egy fekete, v alakban dekoltázsolt, ujjatlan ráfeszülős ruha. Ehhez persze felvettem egy fekete magassarkút és a piros kistáskám. Ott álltam a tükröm előtt és most úgy éreztem, hogy kurva dögös vagyok, nagyon tetszettem magamnak. Miután kigyönyörködtem magam ránéztem az órára és fél ötöt mutatott, szóval fújtam magamra a kedvenc parfümömből és hívtam egy taxit.
Öt óra előtt pár perccel értem Jake háza elé. Kifizettem a taxit, majd miután kiszálltam az autóból elindultam a bejárati ajtó elé. Egyébként egy hatalmas ház előtt állok, amiben nem hinném, hogy csak egyedül lakik. Kopogtam kettőt az ajtón, majd pár másodperc után már nyílt is az ajtó.
- Szia Jenn, örülök, hogy eljöttél, nagyon dögös vagy!- végignézett rajtam, majd intett, hogy menjek be, de a szemét le sem vette rólam és a ruhámról.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A vágyak játéka
RomanceSziasztok, Jennifer vagyok. Egy átlagos lány, akinek átlagosan indul az egyetem. De váratlanul felbukkan egy fiú, aki fenekestűl felforgatta az életem. Ha érdekel a történetem kukkincs be! 😉😚