Gizli Resimler

657 36 2
                                    

***

Ben:Kafana göre dön dünya,ne senin gibi fırıldaklar  ne de senin gibi yuvarlaklar umurumda...Dedim ve sağ omzuna omuz atarak oradan ilerledim . Kızlar arkamdan

Nana:Vayyy!Çok güzel laf sokuyorsun .

Lee seul bi:Artık bize de birşeyler öreti ver.

Youra:Kafana göre dön dünya , ne senin gibi fırıldaklar ne de...Devamı nasıldı ki.

So Ran:Ne de senin gibi yuvarlaklar umurumda...Deyip gülüşmeye başladılar ben de hafiften sırıtıyordum .

***

Okul çıkışıydı ve evin yolunu unutmama amaçlı telefonumla yolların fotoğraflarını çekmiştim.Arkamdan ...

Youra:Tatlım çok üzgünüm benim acelem var siz kızlarla gidin ,Dedi.

Nana:Sen nereden gidiyorsun ,dedi.

Ben :5.Cadde den ,ya sen?

Nana :Of olamaz yollarımız ters ya.

Ben :Sorun yok ben de zaten kırtasiyeye uğrayacaktım ,deyince

Kızlar:Kendine iyi bak yarın okulda görüşürüz dediler.

Aslında bu gün okula Luhan da transfer olucak tı ama uçak saatlerinde problem olmuş...

Aslında bu gün okula Luhan da transfer olucak tı ama uçak saatlerinde problem olmuş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Telefondan bunu çekip atmış)...

Ben(kendi kendime):Aşşş uyuz ne olucak ,keşke burda olsaydı derken birden o Jimin ve Lisa salağını gördüm elimde telefon vardı o sıra onları sa...sarılırken görünce terbiye açısından telefonu tam gözümün önüne tutmuştum ki ,arkamdan birkaç aptal şahıs;

 Monstar:Bakın burda kimler varmış,

J-hope:Size benimle uğraşmayın dememişmiydim..(Taklit)

V:Hadi ama kızı rahat bırakın.

Jin:Ya V sen ve Suga niye bu kızla bu kadar ilgileniyorsunuz.

Jongkook:Jin boş ver uğraşa dursunlar.

Bu salaklar böyle söylerlerken J-hope benim başımın ortasına elimi koymuş beni inceliyordu.

Monstar:Hiç de fena değilmiş aslında...Derken Jongkook elimden telefonu aldı ve...(TELEFONUM KAPANMIŞTI O ARADA)

Jongkook:Acaba sen ...deyip merdivenleri aşşasında konuşmakta olan Lisa ve Jimini görüp...

V:Yoksa sen bizim çifte kumrularımı dikizliyordun..derken suga hariç hepsi bana merakla bakınca..Ben de kendimi tutamayıp...

Ben:Jongkook musun nesin ver şu telefonu ve kendinize yeni bir oyuncak bulun deyip yukarı kaldırdığı telefonumu almaya çalıştım boyu 1.75 olunca elbette alamadım çünkü benim boyum 1.65 falandı...Ardında Lisa ve Jimin el ele tutuşup merdivenlerden çıkarken Lisa bana sert bir bakış atıp J-hopeye;

Lisa:Hayırdır J-hope e işiniz var bu sürtükle diyince... Benim sinirlerim bir depreşti kızı yolum yolum edicektim..Ardından 

Ben:Sürtükmü kendine bak kah*e burası okul öyle şeyler yapmanız doğru ...değil,dedim ve Jin gülmeye başladı

Jin:Gerçekten mi yani onlarımı gözetliyordun...Harika yoksa Ji..Jiminden mi hoşlanıyorsun ..Deyince Jimin sırıttı Lisa ise elini sıkıyordu..

Ben:Haddinizi baya aşıyorsunuz .

Monstar:Yoksa ne yaparsın derken dibime kadar gelip işaret parmağıyla anlımdan itmeye çalışınca erkeklik bölümüne dizimi geçirdim.Jongkook o sıra şaşkın olunca elinden telefonumu alıp saçımı düzeltip''Bu okula gelmek zordundamıydım ...gerçekten ''deyip ilerlerken Jimin elimde telefonumu alıp bahçedeki çöp kutusuna basket attı...

Ben:Seni özürlü beyinsiz o kafanın içinde beyin olduğuna emin misin gerçekten ...hışş..Cidden sizin sorununuz ne dedikten sonra o 5 cadde ye çıkarken arkamdan Jimin koşarak geldi...Kolumdan tutup beni durdurmaya çalışırken beni fazla çekmiş olmalı ki o taş vicuduna çarptım o sırada iki eliyle çekingen bir halde belimi tuttu ...Benim neyim var böyle kalbim çok hızlı atıyordu ...Ardından iki elimi göğüsünden ittirip...

Ben:Ne yaptığını sanıyorsun sen ,sesimi çıkarmadım diye kendini bir şey sanma ...Derken beni tekrar kendine doğru çekip sarılırken bir yandan da saçlarımı okşuyordu...

Jimin :Gerçekten üzgünüm sana öyle davranmamam gerekirdi.Kusura bakma ..dedi.Ben onu sert bir şekilde itince bana şaşırmış gibi baktı...

Ben:Seni salak ne diye diğer kızlara yaptığın gibi benide kendine aşı...Hışş cidden niye yapıyorsun bunu daha yeni tanıyorsun beni ve niye arkadaşlarının yanında kaba davranıp yanlız kalınca ..neden bana değişik davranıyorsun ..senin sorunun ne dediğim de

Jimin:Neden mi çün...çünkü öyle olmalı eğer senin le samimi davranırsam aile şirketim iflas olur yani benim babam ve Lisa nın babası ortaklar.Ve onlar ilk okuldan beri arkadaşlarım Monstara böyle davranmaman lazımdı sen iyi bir kızsın ben kimseyi incitmem ama sen onlar için zorsun ve onlar zor olanlarla ilgilenirler lütfen anla beni...

Ben:Git artık yalanlarını dinlemek istemiyorum ...deyip arkama bile bakmadan evin yolunu bulmaya çalışıyorudum.

Telefonum olsaydı yolumu bulurdum ama telefonum..hışş cidden ya...


TRACKS OF THE PAS(JİMİN)(KİTAP BİTMİŞTİR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin