Bam Bam;Haydi Hyuna kalkmadın mı hala.Saat 8 odana dalıcam bak.
O sıra çoktan uyanmış ve üzerimi giyinmiş kapımı açtım.Önlem amaçlı odayı kilitlemiştim.Hemen dibimde bam bam ile göz göze geldik.Ben soldan geçicekken o da sola kaycaktı sanırım dip dibe geldik sonra ben pardon deyip sağından geçicekken o da sağa yöneldi.Sonra açık olan ağzını kapatıp benim geçmem için yol verdi.Bam Bam;Çok çok güzel olmuşsun.
Ben;Sağol.
Bam;Hadi çıkalım o zaman bugün bazı müzeleri ziyaret ederiz.
Ben;Ow olur.
****
Bugün müze ziyareti çok güzel geçti çok fazla yere gittik.En önemli olay ise tarihi müzelerden birinde No Eul yanıma geldi.
***
Ben;No Eul senin burada ne işin var deyip boynuna atladım.Yanındaki bey kim.(Tanımamış numarası yaptım)
No Eul;Ya kuzen çok özledim seni ya ,dedi boynuma atladı ben de ona sımsıkı sarılıp.
Ardından yanındaki Kai yi tanıştırdı.
No Eul;Bu erkek arkadaşım Kai.Bu da kuzenim Kim So Hyun.Erkek arkadaşım Exo nun Lideri ve Vokalidir.
Kai elini uzatıp;Ben sizi tanıyorum galiba Twice den .
Ben;Evet Twice grup lideri ve ana vokali.
No Eul;E nasılsın burada ne işin var.Dün Chanksla karşılaşmışsınız sanırım.Ne yaptığınızı söylemedi neden geldiğini de söylemedi.
Ben;Ah sadece bir TV yarışmasında Got7 dan Bam Bam ile yarışmayı kazandık ve 2 hafta Kore tatili ödülü aldık.Bu yüzden burdayım.
Kai;Bir haberde görmüştüm Kanadadan Koreye gelmek istemediğinizi.Nedenini açıklamamışsın .
Ben;Eowww şey çünkü burada hiç güzel anılarım yok .
Kai;Şey anlamak istemezsen sorun değil.
Ben;Sağol.
O sıra gözünü Dikaplon un yaptığı eserden alıp Bam Bam yanımıza geldiğinde .
Bam Bam;Selam.
Ben;Ah şey bu arkadaşım Got7 dan Bam Bam.
Bam Bam da onlarla el sıkıştıktan sonra ...
No Eul;Hadi bir dondurma yiyelim,dedi biz de kabul edip bir kafeye gidip oturduk.Garson siparişlerimizi aldı ben Waffel aldım. No Eul ile lavabo için kalktık.Benim gözlerim kızardı ve enjekte vurdum.
No Eul;Her zaman mı böyle oluyor.
Ben;Hayır genelde bir şeyi kafaya çok tattığım da oluyor.
No Eul;Hala mı?Hala mı unutamadın?
Ben;Dün sanırım gördüm.Ama sudaydı .Anılarım depreşti.
No Eul;Onu özlüyormusun.
Ben;(kafamı sallayıp); Kokusunu çok özledim.😔
No Eul;Ya benim deli aşık vanpirim gel buraya deyip bana sarıldı.
Ben;Onu görmeye dayana bilirmiyim bilmiyorum .Konserine katılmamak istiyorum.Sesini duymaya,Yüzünü görmeye,Nefesini hissetmeye dayanabilir miyim acaba?En iyisi gitmemem deyip geri çekildim.Sonra gözümdeki yaşı silip . Kendime sahte bir gülüş takındım.
No Eul;Yapma böyle beni ağlatırsın.
Ben;Biraz sesli gülüp;Yok öyle bir şey.Hadi gidelim ,dedim ve bizimkilerin yanına döndük.Hep beraber kalkıp teleferiğe gittik.Ahhhhhh anılarım niye peşimi bırakmıyor.
Bam Bam;Ayrı ayrı bineceğiz sanırım siz önden gidin isterseniz?
Kai;Olur ilk biz binelim dedi e bindiler ardımdan.
Ben;Hiç binmesek mi?
Bam Bam;Ya saçmalama binelim ne olucak?
Ben;Ah peli tamam deyip bindik.Yine o aynı günki gibi Bam Bam ın arkasından 1 vampir geçti ben bir anda hem gülüp hem gözümden akan yaşla bam bam ın yanında salak gibi oldum.
Bam Bam;Neden bir ağlayıp bir gülüyorsun.
Ben;Buraya gelmemem lazımdı kaderin oyununu kaldıramıyorum.
Bam Bam;Hışş ağlama yeni başlangıçlar yapmayı dene dedi ve bana çok yakın olmadan sarıldı.
Ben kendimi toparlayıp;Keşke her şey öyle kolay olsa. Ben şu an yeni bir başlangıçtayım zaten....
***
Bugünü de böyle sonlandırdık .Ben anca sulu göz oldum yeter artık bu günden sonra her ne olursa olsun ağlamak yok.Gülmekte yok!Çünkü her güldüğümde elbette ağlıyorum nişanımda güldüğüm gibi düğünümde ağlamıştım.
@@@
Özür dilerim biraz geç yayımladım
Umarım beğenmişsinizdir bölüm uzun ve merak uyandırsın diye kısa tutuyorum.
YB atmayı unutmayın.
Sizleri seviyorum hoşçakalın
@@@
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TRACKS OF THE PAS(JİMİN)(KİTAP BİTMİŞTİR)
Novela Juvenil+Ben Vampir'im evet yanlış duymadınız ben vampirim! -Peki ya sevdiğimin hayatından bana ona ve bize dair her şeyi silip onun mutlu olmasını istersem yanlış mı? Ben Kim So Hyun bunu başarabilirim! İki yabancı gibi davrana bilirim!???? 💙KİTAP BİTMİŞ...