Uyandığımda saat 12 idi . Ra Ra yanımda yoktu . Endişeyle kalktım . Sonra aşağıdan sesleri duyunca derin bir soluk alıp yatağımda uzandım. Mutluydum. Her şey düzelmişti. PD yani Gölge ölmüştü Kızı ve adamları da artık hiç bir şey jimin ile aramızda engel de değildi. Komik bir ekiple de tanıştık. Oldukça komik ve güçlü bir ekip . 😂. Jiminlerin PD si bizimde PD nimiz olacaktı ve internet ve tv lerede çıktı. Gölge yani PD nimimiz in yalan intihar Haberide. Kapının önünde kesin muhabir ve gazeteciler vardır . Soğan doğrayıp ağlamak şart oldu. Saat 7 de ise Gölgeyi yakacaktık. Yani bizdeki ölenler yakılır. Of hiç uğraşamam ya adamın ölüsü bile eziyet. Ra Ra yı ekip e almak istedik ama o kabul etmedi . Sesi güzel fakat dans yeteneğinin olmadığını ve bu işi sevmediğini söyledi. Babam ile kalacağını da söyledi . Chanks ,No Eul, Ra Ra ve Babam aynı yerde yaşıyacaklardı. Tabiki her gün görüşecektik.
Bunlar beni düşündükçe mutlu ediyordu. Ama biraz daha oyalanırsam da Nana nın yüzüme su dökeceğini bildiğimden kalkıp lavaboda gündelik işlerimi hallettim. Duş aldım. Törpü yaptım.Maşa ile saçımı hallettim. Makyajımı ve kıyafetimi de giyindim.
Aşağıya indiğimde herkes tıkınıyordu. Beni gördüklerinde duraksayıp devam ettiler.
Ben:Size de Günaydı.
Seul Bi:Sana Tünaydın..
Nana:Saada.
Ben:Bakıyorum keyfiniz yerinde.
Ra Ra:Tabiki keyfimiz yerinde bizim değilde başkasınınmı keyfi yerinde olacak Canım.
Ben:Sizi böyle görmek beni mutlu etti ve açıkçası duygulandırdı.Böyle dediğimde ellerindeki kaşıkları bırakıp bana çıkıştılar.
Nana:Hey!
Youra:Ya! Bizi ağlatmak mı istiyorsun?
Ra Ra;Hadi ama yapma. deyip hepsi birden üstüme uçtular. Koltuk taşımıyacaktı neredeyse ve ben de nefessiz kaldım(Hoş Vampir🤣)Hepsi ile kucaklaşmıştım. Seviyorum bizi Ya.
Ben:Ah tamam ağlamayalım yada caz geçtim ağlayalım sonuçta biricik PD nimimiz geberdi.
🙊😂😂😂 Hepsi gülüştü.
Nana:Dışarıdaki paparazi ve habercilere numara lazım değil mi Of . Bir de açıklama .
Youra :Açıklamayı ben yaparım.
Seul Bi:Ya lütfen sen yapma güldürürsün bizi Ya. Dhnxkdkd🙄😂🤣
Youra:Tamam be.
Min Hee:Ben de yapamam.
Ben:Tamam o zaman yine bende.
Nana ;Soğan doğrayalım bare ağlayıp çıkalım. Birazda dağınık durun . Gözünüz yaşlı olsun.
***
Soğan işini hallettik . Kapıyı açıp çıktığımızda bir sürü soruyla karşılaştık ve gözümüze flaş patlıyordu.
Ben:Öncelikle şu filanlarınızı kapatın lütfen. Acımızın üstüne bir de bunlarla uğraşmayalım.
Gazeteciler onayladılar ve bahçe deki çardağa geçtik . Gözümüz yaşlıydı . Sorular başladı.X:Efendim PD niminiizin ölümü sizi nasıl etkiledi?
Ben:Böyle bir sorunun gelmesi bile yanlış . Nasıl mutlu yada normal olabiliriz. O bizim PD nimimiz . Babam dan sonra bana babalık yapan biri. Sadece müzikal için değil gerçek hayatımızdada bize yardımcı olan biriy -di. Ama artık Yok.(ağlamaklı)
Nana kafasını omzuma gömdü ağlıyor gibi onun başını okşayıp devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TRACKS OF THE PAS(JİMİN)(KİTAP BİTMİŞTİR)
Teen Fiction+Ben Vampir'im evet yanlış duymadınız ben vampirim! -Peki ya sevdiğimin hayatından bana ona ve bize dair her şeyi silip onun mutlu olmasını istersem yanlış mı? Ben Kim So Hyun bunu başarabilirim! İki yabancı gibi davrana bilirim!???? 💙KİTAP BİTMİŞ...