Sevgili Bilinmeyen, çok heyecanlıydı. Yeni bir hat almıştı ama bunu boşa harcamak istemiyordu. Bu sefer daha düzgün olmalıydı. Olmak zorundaydı, aksi düşünülemezdi bile.
Turunculu telefonunu aldı ve hattı dikkatlice yerleştirdi. Telefonun açılmasını beklerken aklından türlü komplo fikirleri geçiyordu. Bu sefer, ne olursa olsun Kageyama-kun onun olmalıydı. Ona başkası bakmamalı, sadece ve sadece onun olmalıydı.
Arkadaşları onun bu düşüncesinin hastalıklı olduğunu söyleyip duruyordu. Ama kimin umrundaydı ki? O farkındaydı.
Telefon açılınca artık ezbere bildiği numarayı kaydedip mesajlar kısmına girdi.
0××××××××××
KAGEYAMA-KUN~
BENİM!
LÜTFEN BENİ ENGELLEME >.<
Sana kim olduğumu söyleyeceğim :/Kageyama
Sonunda.
Söyle ve artık beni rahat bırak.
Bana rahatsızlık veriyorsun.İki damla yaş gözlerinden firar etti. Çılgınca dans edesi geliyordu. Kanayan burnuna tampon olması için yeni bir pamuk koydu.
0××××××××××
Ben,
tanımıyorsun aslında,
Hergün seni izliyorum.
Antremanlarda,
Her hareketini ezbere biliyorum
Hangi süt markasından hoşlandığını
Hatta,
Şu anda giydiğin boxerın rengini bile.Kageyama
Ben, ne diyeceğimi bilmiyorum.
Sadece, tek bi şey soracağım.
BOXERIMIN RENGİNİ NERDEN BİLİYORSUN?0×××××××××
Senin hakkında pekçok şey biliyorum.
Adım Okazaki Cho.
////^////
Sanırım bundan sonra seni takip edemeyeceğim :/
(11.54, okundu)Kageyama çevrimdışı.
Neredeyse iyi gitmişti. Göz yaşlarını sildi ve burnunu çekti. Azıcık yalandan zarar gelmezdi. Bunu bilmesine gerek yoktu. Usulca mutfağa gitti ve buzdolabından çilekli sütünü aldı.
Odasına geri döndü ve doujinshi rafından rastgele bir manga çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fangirl愛 kagehina
Hayran KurguYavaşça telefonu eline aldı ve artık ezbere bildiği numarayı tuşladı. Artık bir şeyler yapması gerekiyordu. × × × × × × × Not: Animedeki ya da mangadaki olaylarla ilgisi yoktur.