NightL-am condus pe Jack la agenție, iar eu am plecat în pădure. Sunt în fața casei, fumând o țigara. Îmi limpezesc gândurile și intru în casă, stingând țigarea înainte binînțeles. Uite-i mă, nici nu am intrat bine....
-E FELIA MEA DE PIZZA! a zis nervos Oliver. Pot să jur că i se zbate o venă pe gât. Cum să te cerți pe o felie... iar apoi să fi unul dintre cei mai de,, groază "
- E A MEA, inteligentule! a spus Emra
-EU AM MUNCIT CEL MAI MULT LA PIZZA, DECI E A MEA! a spus...ă stai să vi-l prezint, el este Ben. Iubeste verdele(nota* => este un personaj inspirat din cp) Mă uit la ei și iau felia de pizza din mâna lui Oliver, muscând din ea. Sunt tare surprinsă, e buna. ^^
- HEYY ! Exclamă toți
- E chiar bună! mmmmmm, am spus cu gura plină. La ce fețe au toți probabil acum ma înjură in gând.
- Cineva încearcă să asculte muzică la caști SI NU AUDE DE VOI! a tipat Water, punând accentul pe ultimele cuvinte. Este ce mai liniștită din casă.
-Soarta! A soptit Emra
Ben vine lângă mine și îmi tot mirosea bluza. I-am dat un brânci, îndepărtându-l de lângă mine. Era prea ciudat.
- Ce-i mă copchil copac?am intrebat cu un poker face
-Miroși a....moarte și a....țigări, AI FUMAT? ce ma tot omoara astia! Omorâm oameni și fac caz că fumez. FAC CE VREAU EU!
- Ți se pare...WATER, hai la mine in camera, acolo e mult mai multa liniște. O trag după mine. Intrăm in cameră.. Aprind lumina. Îmi place întunericul. Asa ca imi țin draperiile trase. Water da peste mine si se arunca ca o animala in patul meu intre pernele pufoase. Mă uit la cu o sprânceana ridicata la ea.
-Ești așa de plictisitoare, Night! Ia o perna cu smile face si arunca cu ea in mine. O iau de pe jos si o arunc in ea. BATAIE CU PERNEeeeee!!!
- Nu, nu, nu, nu! NU! nu. Se uită la mine de parcă aș fi făcut vro' crimă, asta vorbind teroretic, ca practic de obicei fac (fata de ingeras)
- Uuu ce ai? Ești mai vesela, ziiii tot ! A schimbat subiectul yeyy. Vine mai aproape de mine. Mă trage de mana ca un copil disperat
- E o zi ca ori care alta stau si nu fac nimic! Nimic interesant, în seara asta lumea o să se odihnească, nu voi face nici o crimă...yeye
- Dar azi ai făcut, zi-mi cum l-ai măcelărit pe băiatul ala? efectiv ii sclipeau ochii. Am tăcut. Nu as putea să-i zic că nu l-am omorât aș părea...slabă. Dar e prietena mea totuși. Jack a ajuns unde, nu a ajuns nimeni. M-a luat brațe. De ce am fost așa deschisă în fata lui? A reușit să îmi dea pentru câteva minute o stare de liniște. I-am poveștit o parte din trecutul meu fără nicio problemă. Ce o crede despre mine? De fapt nici nu mă interesează!
- Uite. Imi pune mana pe umăr, o îndepărtez. Imi poți zice, nu l-ai omorât, nu? Mă duc la geamul din camera mea, trang putin perdeau, uitându-mă la copaci, stând cu spatele la ea. A oftat. Aud cum ușa de la camera este trântita, semn ca a părăsit încăperea. Nu e deloc bine să îi spun. Oricum nu cred că îl voi mai vedea pe Jack vro dată. Hm ar trebui sa dorm sau...nu o să culc... :) Voi dormi poate doar o oră. Mă trântesc in pat. Mă învelesc si iau una din perne in brațe. Îmi simt genele grele. Iar apoi ddorm....
***
Jack
E doar o pădure. O pădure frate, cum de lui Night nu ii este frica sa trăiască aici? Intru în pădure. Merg ceva. Dar cum o sa o găsesc? Idiot sunt! Cum o sa o găsesc! nu știu unde sta mai exact asta 1 si 2 e ditamai pădurea. E ca un labirint. E si un avertisment la intrarea ,, Atenție nu intrați, pericol! Dacă poliția știa ca ei se află aici, de ce nu îi prinde... Bine nici tatei nu i-a fost ușor.
Night o avea telefon?! Mă uit la cerul plin de nori, abia se vede, din cauza crengilor. Din neatenția mea, mă ciocnesc de un corp. Imi cobor privirea, am dat peste un băiat. Nu puteam să-i văd decât un sfert din fața din cauza glugii. Are un cercel in buza si mâinle le tine in buzunarul hanoracului.- Te-ai pierdut puștiule? a spus el. Night a spus că locuieste cu niste prieteni si nu cred ca prietenii ei sunt draguti, primitori, dulci. Acum am realizat că tipul din fata mea poate fi un criminal. Un fior mi-a traversat corpul. Il ocolesc si încep sa alerg.
Trec cu viteza pe lângă copaci, sărind peste rădăcini ferindu-mă de tufișuri, de crenguțele ce se agățau in haina mea. Inima îmi bătea cu putere in piept. De frica sau din cauza faptului ca alerg. Nu stiu poate de ambele. Îmi iubesc viața, nu vreau să fiu măcelărit în ultimul hal. Trebuie sa alerg mai repede, nu trebuie să mă prindă. Dacă o va face sunt sigur ca nu are deloc intenții prea bune. Încetinesc puțin din cauza oboselii. Un râset se aude ca un ecou printre copaci. Unde o fi? O creangă trosnește. Zgomotul s-a auzit deasuprea mea. Mă uit cu frica in sus. Era in pom, se arunca in spatele meu. Ce bine ca nu a cazut peste mine.. Da să pună mana pe mine, dar încep din nou să fug. Se doar joaca cu mine. Că putea să mă înjunghie și termina. Acum știu de ce tata mă bătea la cap să mă antrenez sa știu sa mă bat. Dar eu nuuuu, că ce o sa mi se întâmple. PREZET, DU-TE JACK SI DĂ-TE CU CAPU' DE TOTI POMII! Ies într-un luminiș. În fata sunt multe pietre, după acestea vad o silueta. E o fata îmbrăcata in negru cu gluga pe fata. Am dat de dracu in persoana.
Se ridica in picioare si vine mai apropare de mine. Din pădure iese băiatul care m-a alergat pana acum. Respir sacadat. M-au încolțit. Nu știu la care sa mai uit. Băiatul doar rade. Fata se uita fix la tip. El își scoate o mana din buzunar, in care ținea un cuțit lung. Își scoate si a doua mana pe degete avea un pumnal cu tepi. Se uita la cuțit si îl aruncă spre mine. Îmi închid ochii, deja îmi făceam imagini in mintea mea cum acel cuțit îmi provoacă rău. Aud multe foșnite. Îmi deschi ochii, iar fata stătea in fata mea cu cuțitul baitului, îl tine in mana ei.
- E victima mea nu ti-o dau ție! a spus baiatul cu un ton de copil care plânge după o jucărie.
- De fapt, eu am văzut-o prima deci Shout the fuck up, bitch! a spus fata. Vocea, vocea aia am recunoscut-o imediat, era a lui Night. Își da gluga jos, într-adevăr era ea
- STRICATOARE DE DISTRACTIE ! a tipat el
- Oliver, ușor e victima mea. Nu îmi împart victimele niciodată. Asta a sunat urât
- Deci pentru tine sunt doar o victima? am intrebat. Cu asta i-am atras atentia lui Oliver sau cum il cheama
-Night, trebuie sa plecam, ACUM! si a inceput s-o clatine pe criminala pe care am ajutat-o. Acesta a încuviințat din cap spre el.
-Răspunde-mi ! am strigat
- Ce ai mă pustule? sper ca nu te-ai îndrăgostit de The Night Killer, pe bune acum. Nu s-ar fi uitat la tine, copile. Fi fericit că esti încă în viata. A pufnit printe buze. Mă duc la Night, dau sa o lovesc cu pumnul, dar mi-l prinde. Prea incet sunt pentru ei.. Imi elibereaza mana. Nu zice nimic. Oliver s-a departat de noi. Daca Night va avea probleme din vina mea in grupul ei? Am crezut ca eram prieteni..
-Sa nu mai vi aici in pădure, Jack. A șoptit
si......pleacă, m-a lăsat singur.............. :(
***
CITEȘTI
Îndrăgostit de o criminală
Mystery / Thriller*IN CURS DE EDITARE* De cand s-a nascut parintii ei au abandonat-o. Au lasat-o in fata unei case. Aceasta fata deține niște puteri paranormale. Într-o zi de la o mica cearta cu parintii ei adoptivi, puterile s-au activat si au ajuns sa fie morti...