Capitolul 17: închisă

220 25 7
                                    


Simt cum corpul meu a facut conact cu ceva tare. Vad in ceta. Tusesc. E intuneric. Alerg in fata si ma lovesc cu capul de ceva tare. Au, imi pun mana in fata si ma deplasez in dreapta sunt bari. Sunt ca intr-un fet de inchisoare. Sunt inchisa, unde?
- Sam nu e amuzant! Sam?! SAM! SAM!!! Nimic..tot ce zic se aude cu ecou. Caut prin buzunare. Nu am cutit, l-am scapt cand am sarit pe Oliver(ca sa-l lase pe Jack). Vad o lumina portocalie. Foc? Sam apare in bata barilor din exterior. E schimbat. Are parul portocaliu si aripi
-Sam! SCOATE-MA DE AICI!
-  Poti fi periculoasa sau nu...Nu putem risca.
- NU! NU MA POTI TINE aici
- Nu iesi dupa bari...
- SAM! SAMMMM!!! Ma uit la perete. Sa ma lase toti! Ma dau cu putere cu capul de perete. Mă întind să adorm putin.

?: INUTILO! Imi pun mana la ochi. Ma ridic in capul oaselor. Am inceput sa ma plictisesc de plictiseala asta plictisitoare. Bleah. Sweet dreams are made of this. Unde mi-e telefonul  cand ai nevoie de el? Ma apropii de barele ale. Atunci imi vine o idee. Je a mai slabit, daca oi incapea printe ele? Ma apropii . Trec mai intai  o mana, apoi juma' de corp. Apoi tot cortul. Am trecut. Yeyyyyyy!!!!

- SAM? SAM!!! Seen. Daca ma va lua din nou prin surprindere ii dau una. Ma concentrez. Aud respiratia cuiva. Ma gandesc ca o fi Sam, dar el ar fi zis ceva pana acum. Ai stai, de ce a zis Sam ,,Nu iesi dupa bari..."?

Ceva sau mai degraba cineva e in spatele meu. Deschid gura sa zis ceva, dar tipul sau tipa imi pune o mana la gura. Incep sa ma zbat. Cu cealalta mana ma ridica de mijloc. Dau ca disperata din picioare. Imi dau seama ca este un barbat, o fata nu are cum sa aibe atata forta. Ma transteste de perete. De ce toti ma trântesc? Vine spre mine. Incepe sa ma stranga de gat. Ma ridica de la sol. Incet respiratia mi se pierde. Concentreaza-te Night!. Imi da drumul. Cad pe jos in genunchi. Incer sa-mi regrez respiratia. El rade. Mi se pare cunoscut, doar nu........NU! are cum...Totul e in capul meu! El ...

- Ce mai faci Scarlett? sau ar trebuie sa-ti spun The Night Killer? Drăguț nume de criminal. Cand i-am auzit vocea am simtit cu ma inteapa inima. Imi acopar fata cu parul. Imi vine sa plang. Trebuie sa fiu tare...

Trebuia sa fi mort!
- cum de?....ah NENOROCITULE DUPA ATATA TIMP TE GANDESTI SA APARI? TU TU.. AI FOST IN VIAȚA CAT EU AM...am.. Ma ia strans de par si ma ridica  in picioare.

- Dacă o singura data imi mai spui asa te omor.....

-Haide FA-O! Barbatul bufneste in ras cea ce ma everveaza si mai tare.

- Ai ramas asa cum erai....inocenta...ce slaba poti fi

-NU SUNT INOCENTA!

-  Usor, calm! Nu urla. Usor, asa, intrebari?

- Aș...vrea sa stiu, Arthur de ce? Daca traiai, de ce nu ai venit dupa mine? Imi tremura vocea
- Imi placea sa te vad suferind. Cum plangeai cu perna in brate. Cum te inneci in acool si fumezi si te droghezi
- aaa era amuzat. Credeam ca ma iubesti – 
- Pfff nu ....cum sa iubesc o fetita de 15 ani, iar eu pe atunci cand eu aveam 25. Traiai intr-o telenovela. Eu eram un actor care juca bine. Moartea a fost inscenata. Sangele a fost fals. Iar glonțul unul special. Am organizat totul. Sper ca acum nu o sa plângi sau ceva de genul!? Normal ca mă durea ce zicea acolo. Îmi venea sa plâng. Am iubit și eu pe cineva, iar acea persona și- a bătut joc de mine. Nu aveam putere sa-l bat. Bine acum îl iubesc pe Jack. Dar încă mai am mici sentimente pentru Arthur. Dacă va continua sa m-a insulte vor dispărea...sau nu..

- ...Ce treaba ai tu cu Sam?  Am întrebat . Măcar sa am grija de fratele meu, dacă s-a băgat intr-un kkt

- Nu stie cine sunt defapt. Mama zicea chiar bine...trebuia sa ma fac actor. Dar imi place viata asta.

Il urasc. O sa scap eu de aici.
- Ochii aia ai tai galbeni....cand imi spuneia chesti de alea ,, Nu sunt speriata de politie, dar de inima ta da". Sau atunci cand te-am lasat gravida la 16 ani Sau cand-

-  GATA TERMINA!!! CE URMARESTI? 

- Ca tot nu avem face ce ai zice sa ma joc cu acest cutit pe tine?

Nu!....Ma dau in spate. Îmi pun mâinile in fata. Dar el tot vine spre mine

- Nu te apropia de mine! Nu.

Dramă:) :v

Îndrăgostit de o criminală Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum