Capitolul 21

219 23 15
                                    





Se spune ca timpul vindeca toate ranile . Nu sunt de acord . Ranile raman. In timp, mintea, pentru a se proteja, le acopera cu cicatrici si durerea lor se diminueaza. Dar nu dispare niciodata.


Sunt ranita. Ranita moral.

M-am satura de toate. Cine sunt? Esti The Night Killer. Ce am facut eu? Ai macelarit persoane, majoritatea fiind nevinovate. OK..... asta sunt eu o criminala, o nemernica, un nimeni.

Oftez zgomotos.

Bag mana sub pat si iau sticlele de bere. Am inceput sa beau din sticla , ca sa-mi alung gandul de la el. Am golit sticla. Am trecut la a doua si tot asa. Am inceput sa plang, imi sterg lacrimile; de ce plang? Nu ar fi trebuii sa ma indragostesc din nou. Urasc iubirea, nu are sens. Nu puteam iubi. Iubirea m-a inmuiat

Unii au o viata ,,perfecta''. Eu de ce nu am una?

Ultima sticla acum e goala. O strang in mana si o arunc in perete. A facut putin zgomot, eh. E distractiv. Cioburi verzi s-au imprastiat pe podea si covoras.

Ma trantesc pe spate in pat.

Incep sa rad.

....

Jack

-cum adica ai fost impreuna cu ea?! A zis șocat tata

-nu am fost! Sunt!

-serios? Zi mersi ca te-am adus acasa din nebunia aia. Fiul meu prieten cu criminalii. Unde-ti sunt prietenii?

-in padure. Nu au cum sa vina aici. Lasa-ma sa merg acolo.

-nu! ma vei ajuta sa-i omor. Stii multe despre ei.

-nici mort nu te ajut

A plecat m-a lasat singur. Sunt jos la subsol. Inchis. Agentii spun ca sunt un pericol.

Stau aici de 3 zile. Ce face Night? Iubita mea...

-prieten? Cu tine? Nu!

-...Alex

-ma mir ca mai stii cum ma cheama

-suntem prieteni. Scoate-ma de aici!

- prieteni? Noi 2. Nu cred. Du-te la criminalii tai...

*In casa criminalilor*

Baiatul cu suvite rosii a intrat in camera lui Night. Niciodata nu a mai vazut-o pe soara lui in halul asta. Night era in mijlocul patului cu o sticla in mana, pe jos fiind cioburi verzi. Acesta o zgaltaie putin pe Night.

-trezește-te

Criminala deschise ochii.

-Vreau sa dorm, pleaca

-vrei sa dormi? E dimineata. Mai exact e ora 2. Hai sa mananci

-pleaca! Fratele ei ofteaza si o ia pe sus. Aceasta tot il amentita s-o lase jos. El nu baga in seama, vrea s-o ajute. O lasa pe scaunul din bucatarie. In fata ei pe o farfurie era o omleta.

-fata, ar fi bine sa mananci! Nu ai mancat de 2 zile. A zis balerina

Oliver ia dat un cot lui Emra. Nimeni nu stie ce reactie ar putea avea Night.

-nu vreau sa mananc. A spus cu o voce ragusita.

-MANACA!

-Auzi ingamfato pana acum nu ti-a pasa de mine, iar acum? AM SPUS CA NU MI-E FOAME! NU-MI SPUI CE SA FAC!

Nervoasa a trantit farfuria cu omleta cu tot pe jos. Se vede ca este nervoasa; asta si-au dat seama ceilalti

-MA DUC SA VANEZ!

-nu te duci in starea asta nicaieri

Criminala incepe sa rada,dar este intrerupta de o usa trantita. Ben coboara scarile somnoros

-sper ca piticul porno cacat la cur nu are ceva sa-mi spuna

-cum mi-ai zis psihopato ?

-ce s-a intamplat ti s-au infundat urechile de nu auzi?

-a te crizezi! STIU! Esti cumva la acea perioada din luna?

Night se duce amenintator pre el si ii da un picior sub centura.

-Roaga-te lui Satan sa nu te omor ! Blondul se uita speriat la ea. Nu ar fi trebuit sa zica aia. Night zambeste si il injunghie in picior. Se deplaseaza cu cutitul incet in sus

-GATA !

Night scoate cutitul. Le arta degetul minunii si paraseste casa.

Afara ploua cu galeata. A luat-o la fuga, ploaia o calmeaza. Fuge cat mai departe de casa. Recunoaste, ii este frica de ea, de ce simte pentru Jack. Nu vrea sa-l mai iubeasca. El unde e acum? Are nevoie de el. Are nevoie de o imbratisare.

S-a oprit langa un lac. Acolo a vazut un baiat. Se apropie incet de el. Ii pune cutitul la gat si incepe sa rada. Baiatul incepe sa tremure din toate incheieturile. Frica . Asta voia sa vada Night. Criminala nu a mai asteptat mult si a inceput sa-i faca semne pe fata. Apoi a trecut la restul corpului. Din cauza durerii, saracul baiat urla. Ea nu-l baga in seama si continua. Intr-un final psihopata a terminat. Ii arunca trupul in lac. Sangele se intinde pe olglinda apei. Night isi priveste reflexia.

-unde esti Jacky?

****

-hai sa ne razbunam pe agentii aia. Nimeni nu o face sa sufere. A zis Oliver

-mai bine o lasam sa pe ea sa decida ce vrea

-nu il omoram pe Jack, doar pe ceilalti. Pe usa intra Night plina de sange si gafaind. Bine inteles ca nu ii lipseste zambetul ala de psihopat. Ben se arunca in genunchi in fata ei. Night isi inclina capul.

-nu ma omori. Te rog Satan, ajuta-ma ca am fost satanist si m-am rugat!

- .....

-Scarlett esti bine?

-Scarlett? Cine-i Scarlett?

-Sam. Sammy. DACA IMI M-AI ZICI ASA O SA-

-nu mai urla ca trezeti cadavrele. De ce nu îți lași prietena sa te ajute?

-mai bine ma duc la mine in camera

Îndrăgostit de o criminală Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum