Capitolul 14

254 26 14
                                    


Jack

Nu trebuia sa ii spun aia. Ce ar trebuieii a fac? Sunt indragostit de o criminala.

***
- Unde e? a intrebat Ben
- Daca nu vine, eu ma apuc sa mananc. A comentat Emra. Pe usa apare Night, se aseaza pe scaun intre Emra si Oliver la un "kilometru" distanta de mine.
-Te simti mai  bine? A intrebat-o prietena ei.
-Sunt bine...a spus asa de incet
-Night, ar trebuie sa-ti schimbi bandajele- continuă Water
-Gata! Ma lași sa mănânc?! Water si-a plecat capul in jos. Iar ea, avea o privire rece se uita la Water, a trântit farfuria de pămant si a plecat, iar Oliver a inceptul să radă. Of crizele de ras ale lui sunt asa de enervante uneori.
- aww asa făceam si eu cand eram micuț. A zis Oliver chinotind

Oliver
Imi las mancarea, nu ca mi-ar fi fost foame si plec dupa Night. E in pod, stiu asta. Ma duc acolo. Ma urc pe scara de lemn care se poate rupe cu tine. Hmm o să cumpăr o scara noua. Deschid usa podului. E mult praf aici. O vad. Isi face rani pe mana cu cutitul. Iara se rănește. Imi pun mainile pe umerii ei. II arunc cutitul in perete, acesta rămânând acolo.

- Ce mai faci?
-Sunt bine, nu se vede? Ce sarcasm:)
-Nu nu esti. Stiu ca nu esti...
-Mai bine pleci, sunt nervoasa si as putea sa te omor fara sa vreau
-Eu nu te las singura aici. O ridic si o pun pe umar, deschid usa. Sar cu ea. Oricum noi sarim din copaci asa ca ne-am obisnuit. O duc in camera mea. O pun in sezut pe pat. Caut bandaje. Le-am gasit! Ma duc spre ea. Da-mi mana.  Imi da mana si  bandajez ranile proaspete. Ii ridic putin bluza ca sa-i schimb bandajul de la rana mare care s-a micsorat miraculos

- Cine m-a bandajat data trecuta? S- a auzit vocea ei
- Pai dupa ce a venit Jack disperat cu tine in bratele lui, Emra si cu mine te-am cusut. Erai sa mori...Organismul tau este puternic. Nu înțeleg totuși cum de rănile tale trec asa de repede. Te-ai trezit la 4 zile dupa accident.
- Patru zile? Nu stiam. A da, mersi ca ma ajuti. Cand aud ce a spun scap rola de bandaj pe jos.

- Ai spus mersi.....wow

- eh...S-a ridicat si a plecat

.........

Night

Asta a fost ciudat. Deschid usa de la camera sperand sa nu fie nimeni. Imi dau ochii peste cap cand vad cine statea pe patul meu, analizând o perna.Cand m-a vazut s-a ridicat. Nu avea ciocanul. Si-a facut suvite rosii, interesant.

- ce cauți aici? am intrebat. Sam si-a pus mainile in san, privindu-ma incruntat. Ce ar fi vrut sa-i sar in brate?
-Am venit sa-ti spun ce nu ti-a spus Oliver si sa te avertizez. Pfff acum ma urmareste sau ce?  De parcă e asa important ce imi ascunde Oliver

- Pff de cand iti pasa? am zambit amandoi

- Nu vreau sa faci o greasala si apoi sa te sinucizi,  daca e sa vreau sa scap de tine, te omor eu. Asculta-ma nu o sa-ti tai gatul acum. Mi-am dat  pe spate o suvita rebeta ce ma deranja. Mulți de aici iti ascund lucruri, trebuie sa ai pentru o clipa încredere in mine

- MI-AI OMORAT FRATELE LA CE M-AS ASTEPTA?!

- NU MAI URLA! a ridicat tonul si el. Oliver nu ti-a spun tot. Dupa ce te-a cusut, aveai nevoi de sange. Cine ti-a dat? Jack! El chiar te iubeste. Ia-l in serios..

- Jack? Mi-am arcuit sprâncenele

- Yes. Mh, fii atenta! Sunt cu 2 ani mai mare ca tine. Treaba vazuta din exterior e ca, Oliver te place cum arati, exteriorul tau. Insa Jack te place cum esti in interior. Asta ti-a spus aseara. Dar tu greu intelegi. Oliver nu iti este prieten te va folosii daca vei fi cu el, daca stii ce spun. N-are cum, Oliver ma considera doar o prietena.

- TACI! Nu te cred! In secunda 2 a aparut tot familionul pe usa. Sam a intins mana spre mine. In mana lui a aparut ciocanul cu care ma injunghiat. A stans manerul in mana si l-a pus pe umar.

- Ar fi bine, surioara. Nici nu baga spectatorii in seama. EU CONTROLEZ FOCUL.  AI SI TU ABILITATI DOAR CA NU LE-AI DESCOPERIT . M-am apropiat de el.

-CONTINUA

- Na, na, na tu vei descoperii. Am si alte treburi. Te-am pupat! Pa ! A disparut ca prin magie.

- Cine-i ala? a intreba elful

- E iubitul tau? Iubit? Iackk

- Nu are cum! a spus Oliver . Simt o mana pe umarul meu care era a lui Jack.

- Pleacă Jack...El a iesit pe usa privind podeaua. VREAU SA STAU SINGURA E VALABIL PENTRU TOTI !

***

Stau pe acoperisul unui bloc inalt. Vad tot orasul, e frumos sus aici.

 Vad tot orasul, e frumos sus aici

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am venit cu Sam. Ma asez in sezut pe marginea blocului, picioarele imi atarna in exterior.

- Moare-te e un sfat nu o —
- Oh, mai taci. Am zis 
- Dar ma plictisesc. Făcu o fața bosumflată
-Vino-ncoa si spune-mi ce stii despre puterile mele. De asta am venit pana la urmă
- Paii Nick putea fi invizibil dar era muritor, eu am focul, tu....hmm stiu! ridica-te. Vreau sa probez ceva. 
-Oh, bineee. Ma ridic fiind fata in fata cu el. Sam se da mai in spate, isi scoate cutitul. Il indreapta spre mine. Il arunca, ma feresc.
- Pentru asta m-ai facut sa ma ridic?
-Ceilalti criminali se pot feri, da' nu ca tine. Cand cutitul a venit spre tine te-ai ferit rapid. Asa e si cu gloantele, te feresti. Mie mi-a luat foarte mult sa ma feresc asa ca tine. Cand obiectele vin spre tine cu viteza, tu le vezi venind cu incetinitorul
-Ămmm da. M-ai cam bagat in ceata. Adică asta se intampla cu oricine daca se concentrează
- Nu chiar, esti puternica fizic. Nu esti ca  orice om. Acea rana stiu ca te incurca. Vreau sa te ajut. Din buzunar scoate o sticluta cu un lichid portocaliu. Il bea. Se face cenusa. Cummm? Ma uimește întruna. Unde s-a dus? Se teleporteaza in fata mea. Ma trage spre el si ma saruta . Ok.. ce au toti? E fratimio ;-; Inteleg ca-s superba, dar nici chiar asa. Buzele incep sa-mi arda. Il imping
- Ce dracu ai? Esti fratimio! Imi da cu seen. Imi ridica buza si ia bandajul de pe abdomen. WTF? Nici o rana numai avea, doar o cicatrice de la cusatura. Durerea a disparut.
-Te-am ajutat surioara. Acum e randul tau.

Interesant..

- S­­pune-mi ce sa fac
-Cand va veni vremea razbunarii. Putem conduce regatul din acea dimensiune.
Ce dimensiune...? Bine am să mă fac că stiu..
- si Nick ?
-Era muritor s-a dus. Nu vreau sa conduc un regat. Dar nu vreau nici sa ma cert cu Sam. Vreau sa fie totul bine. Ai grija de tine si incearca sa iubesti. Nu pot iubi. Acesta ma ia pe sus, ma pune pe umarul lui. Pfff uita-te la masina aia. Era o masina verde. Intinde mana spre ea si bubuie, a luat foc. E amuzant are puteri drăguțe. Amandoi radem. Ma pune jos. Imi sopteste un ,,ai grija ce faci" si apoi pleaca.

Îndrăgostit de o criminală Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum