Capitolul 11: primul bilet

288 29 4
                                    


Jack

Mă trezesc ceea ce ma enerveaza al dracului de tare, dormeam asa de bine. Nu stiu de ce, a stai :)) e din cauza lui Night. E tot cu capul pe pieptul meu, as saruta-o. Mai uit la ea. Daca si ea m-ar place... Ar fi wow.....Ar fi frumos. Macar pot sa stau langa ea. Acum pot sa vad ce scrie pe mana ei ,,It's all a nightmare and you can't wake up " de cand o avea tatuajul? Poate tot de ieri. Night incepe sa se foiasca. S-a incruntat. O strang mai tare la piept. Se agita tot mai tare... cred ca criminala are un cosmar.

Night
(in cosmar)

?:Fugi! Devine mai distractiv. Un nebun ma alearga cu un ciocan. Nu am arme la mine, el are. De ce mi-am uitat cutitul...?
- Nu vrei sa stam la o cafea si vorbim? am intrebat oprindu-ma din alergare

?: Pfff nu draguta. Ma intreb ce parere are el?!

- stai ce? care el? am intrebat

??: Scarlett! Vreau inapoi tot ce mi-ai luat!

- CE TI-AM LUAT?

??: Scarlett, trebuie sa ne razbunam pe ei , vreau tot ce mi-ai luat. Ce ne-au luat

?: ei pe tine te iubesc, ei sunt mandri de tine, dar noi?! NU!


??: Night, nu vrei sa plecam acum ?

?: vei suferi din cauza lui Scarlett! Oricum vei platii pentru ea

?? cum adica?

?: asa. Ii da cu coicanul in cap incpe sa-l tot loveasca. Vreau sa ma duc sa-l opresc, dar nu ma pot misca. SCARLETT! ne mai vedem! Sa citesti biletele si sa ai grija sa nu te prinda politia....

.

.

.

.

.

.

Deodata totul se face alb negru. Ma tresesc tipand. SUNT IN CAMERA MEA! CE BINE CA A FOST UN VIS! Visul s-a terminat dar m-a lasat cu multe întrebări, hm ce ar putea însemna? Cine sunt aia doi?. Mai ales cel cu ciocalul. Cineva ma imbratiseaza de la spate. Imi intorc capul speriata crezand ca e ala cu ciocanul. Mă calmez cand il vad pe Jack. Se uita bland la mine. Ce o avea si asta?

- Stai linistita a fost doar un cosmar...atat. Dar ce te-a speriat asa, un curcubeu? Asta mi-a provocat un chicot. Ma tine in bratele lui. Vad ca nu imi da voie sa plec. Cred ca, chiar am nevoie de asta. Ma intorc si ii raspund la imbratisare, el ma mangaie pe cap. Este asa de frumoasa... Uneori  am vedenii, acum am si auzenii. Water are dreptate, trebuie sa-mi iau pastilele de nebunie. Dar oare sunt nebuna sau...poate sunt diferita de toti? Nee is nebună . Night, as vrea sa-ti spun ceva...nu stiu cum vei reactiona. Voi risca..

- Spune ce ai de spus. E in regula nu fug nicaieri

-De prima dată cand te-am vazut la sediu, de la prima noasta conversatie..ămm acum cateva zile...am...am realizat că ....că... Usa se tranteste la perete. Tresar. Ma indepartez de Jack. Oare ce voia sa-mi spuna?! Acum sunt curioasă.

- Night, ai patit ceva? de ce va tinea-ti in brate? a zis Oliver

- Integ ca esti criminal si nu te-a  invatat ma-ta sa bati la usa, dar macar spuneai cioc-cioc. Nu ne tineam in brate ai vazut prost. De ce ai venit? Jack s-a îndepărtat tot mai mult de mine si a lasat privirea in jos.

-Ok... La masa, avem clatite. Cand am auzit ,,catite" m-am ridicat din pat, am alunecat cu covorul, si am inceput sa strig pana jos.

-MANCARE, CLATITE !!!

Jack

Night iese pe usa in viteza. Reacția ei ma face sa rad. Ma ridic de pe pat. Dau sa ies pe usa, dar mana lui Oliver imi blocheaza drumul. Ii arunc o privire urata.

- Nu-s chior! Spune DE CE VA TINEATI IN BRATE?

imi dau ochii peste cap

- NU AM ZIS EU AIA, DA-TE ! Il imping si ies din camera. Ma mir ca nu a mai zis nimic.  Nu il suport. Nu putea sa isi găsească si el alt grup de criminali cu care sa stea?

Ajung si eu jos. Night se uită la prietenii ei ce înfulecau acolo. Privea clătitele alea cu un aer mai psihopatic decât atunci când a vrut să mă omoare. Nu știam ca îi plac asa de mult.

***

Night

Ies din dus. Sterg oglinda din cauza caldurii pe care am provocat-o s-a aburit. Imi privesc refexia. Se pare ca ranile mi-au trecut. Tatuajele arata super. Ok sunt putin narcisita, dar shh. Imi infasor un prosop in jurul meu si imi trec mâna prin parul ud. Abia aștept să se usuce. Intru in camera mea. Mă gândesc doar la clătite, au fost asa de bune. Deschid usa dulapului, vrând sa imi iau un tricou si o pereche de pantaloni. Dar atenția mea coboară pe o bucata de hârtie pusă pe măsuță. Sper că Oliver nu îmi scrie iar ,,poezii" nereușite de dragoste.. Il desfac si incep sa citesc.

,,  Criminala mea,
Te urmaresc de ceva timp. Sunt cu cativa ani mai mare ca tine. Imi place cum omori. Maine vreau sa ne vedem la fabrica de paine, cea parasita. Am ceva de discutata cu tine. Vreau sa vi singura.
Sa fiim doar noi 3. Noi doi sa ne razbunam, pe el! A da am vazut ca te-ai tatuat, misto modele.
Te astept maine. ❤️
                                                                                                Cu drag,
                                                                                         Anonim ''

Ok...care e copilul pus pe farse. Doar nu mi-a scris unu din cei pe care i-am visat.

?: ,, sa citesti biletele "

Mă imbrac rapid. Fug pana in sufragerie. Bun acum calm, nu trebuie sa stie ca sunt panicata. Toti se uitau la un film de groaza, perfect. E o scena in care un monstru se bate cu personajul principal.

- Hai, omoară-l! bate-l pana la sange. Zicem in timp ce ma îndreptam spre ei.

- Sadico! a zis Ben care tinea o perna in brate si părea foarte încordat. Halal criminal este..

- Emra! Mai ai cartuse pentru pistol? am intrebat-o

- Foarte putine...nu pot sa-ti dau sorry fata. Egoistă..

- Water?

- Night, stii doar, folosesc doar puterile mele si arme albe rar, atat

- Pe mine nu ma intrebi, iubi ? m-a intrebat Oliver, punand bolul cu floricele pe masă. Ce as fi vrut sa nu te bag in seama..

- Ai?

- Poate. Imi face semn sa-l urmez pana la el in camera. Deschide dulapul lui plin cu arme. Tipu are colectie, dar din atâtea arme, folosește maxim 4. Inteligent, nu? In primul rand de ce iti trebuie?

- pf nu e treaba ta! Imi pune mainile pe obraji. Se uita in ochii mei, iar mă simt ca într-un film prost..

-Ba e. Mă enervezi Oliver, îmi strâng mana in pumn si il lovesc in coaste. Macar acum nu se mai uita la mine in modul de mai devreme.

- Au, agresivo! a durut

- Era mult prea ciudat. Chicoteste si  imi da niste gloante. Insfarsit pot pleca.

- Iti sta bine cu cercelul in buza. De asta si mi-am pus.. Stii ca trebuie sa-mi platesti alea, a făcut semn catre cartuse

- Singur, cat vrei?

- Nu vreau bani, tu doar inchide ochi...

.

.

.

.

.

Îndrăgostit de o criminală Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum