Night tocmai ce intrase in sufragerie. A ramas imprietrita. Nu stia cum sa reactioneze. Il vazuse. Jack o privii pe ,,nebuna" apoi a cuprins-o brusc intr-o imbratisare. Ea nu ia raspuns. L-a impins. Jack se uita la fata ei astepta sa rada, sa-i dea una. Ce ar face ea de obicei, dar nu Night avea o privire trista.
-Suriora esti bine?a intrebat-o Sam
Night a iesit pe usa in fuga cu Jack dupa ea. Alergau si alergau. Night inca il iubeste, dar il si uraste. Timp de o saptamana nu a stiut nimic de el. Avea nevoie de Jack. Si de odata acesta vine asa de parca nimic nu s-ar fi intamplat.
-NIGHT! STOP! Asculta-m-a te rog. Night s-a oprit. Era pe marginea prăpastie. Se intoarse pe calcaie cu fata la Jack.
-Cum ai putut nemernicule? De ce m-ai inselat? Am avut incredere in tine. Spune-mi tot alt fel ma arunc
Jack a oftat invins.
-A fost un plan de al tatalui meu. Trebuiam sa te fac sa te indragostesti de mine. Eu am schimbat putin regulile. Te-am scos din sediu. Am rupt orice legatura cu agentia. M-am indragostit de tine. Fără sa vreau. Cat despre poza cu Liz. A fost iubita mea.....M-am prefăcut ca nu o cunoșteam
-Te urasc! TE URASC! Asta înseamnă ca nu m-ai iubit. Nu m-ai iubit niciodată
-Ba te iubesc. Ai incredere si hai acasa.
-În momentul de fata nu mai am incredere in nimeni, doar in mine. Imi regret toate greselile.........si tu faci parte din ele. Am luat o decizie sper sa o respecti! Pa Jacky
S-a dat u pas in spate. Atunci se lasa pe spate, cazand in apa de jos. Jack a urlat dupa ea, dar nimic. Poate ca nu trebuia sa-i arunce asa tot adevarul in fata...Nu rae cum sa fie in viața acum. Ii va fii doar de ea. De The Night Killer. Ea a murit, el ce rost mai are?.... I-ar fi plăcut sa apăra in spatele lui și sa râdă. Degeaba. Jack cu capul plecat s-a intors acasa. Ceilalti il asteptau.
-Unde e? A intrebat Oliver. Pentru prima data era îngrijorat. Jack scutura din cap.
- Este numai vina mea.....s-a .......s-sinucis
Water și-a astupat gura cu mâinile. Sam s-a ridicat de pe jos și a luat foc. A vrut sa se ducă la el și sa-o omoare, dar Water l-a oprit.
-Dobitocule, magarule, gunoiule, sobolanule, prostule! Sa continui ?
-............
-IMI ADUCI SORA INAPOI! Nu îmi pasa cum, dar.........Dar o vreau aici
- Îmi pare rau Sam, daca a murit nu se mai intoarce. Ia spus Water
-Asta este moartea trecerea de la ,,este" la ,,era. A zis Oliver
-Oliver, taci
In timp ce ei vorbeau, la prapastie, trupul criminalei care plutea pe subrafat apei era privit de 2 ochi. De doi ochi galbeni .........
CITEȘTI
Îndrăgostit de o criminală
Misterio / Suspenso*IN CURS DE EDITARE* De cand s-a nascut parintii ei au abandonat-o. Au lasat-o in fata unei case. Aceasta fata deține niște puteri paranormale. Într-o zi de la o mica cearta cu parintii ei adoptivi, puterile s-au activat si au ajuns sa fie morti...