Cap.4:Balul part.2

88 8 1
                                    

Ne-am dus catre locul in care erau prietenii noștri alaturi de ceilalti baieti din grupul celor populari.Toata școala se uita uimită cand ne-a vazut pe mine si Andrew împreuna si ținându-ne de mâna.Era ceva wow pentru ei,o fata normala,mai cuminte,frumoasa,cu note bune,ravnita si de alti baieți era partenera lui Andrew Balsani,cel mai popular baiat din scoala,co-căpitanul echipei de fotbal,care era râvnit de toate fetele din școala.
Si avea de ce sa fie râvnit de toate fetele din școala:avea un corp bine lucrat,avea niste ochi verzi superbi,un verde din acela electrizant,un par castaniu deschis si era si co-capitanul echipei de fotbal.

–Ce avem noi aici?Se pare ca o sa avem un nou cuplu al anului,spune Alesia

–Sunt sigur de asta,ei se potrivesc perfect,spune Cameron

–Ok oameni buni sa lămurim un lucru:eu si Andrew nu suntem un cuplu.

–Incă,spune el si pe fata lui apare un zambet pervers

–Vezi,spune Cameron

Și toti incepem sa radem.Poate are dreptate sau poate nu are?Habar am

–Noi mergem sa dansam,spun Cameton si Alesia.Va lasam singuri "porumbeilor"

Amalia si Theo chicotesc si se duc si ei spre ringul de dans.Super,am ramas cu Andrew.Poate aflu mai multe despre el.

–Anna,incepe el,acum ca suntem in ultimul an de liceu te-ai hoatărat la ce facultate te duci?

–Sincer,ma gandeam la Facultatea de Litere sau ceva de genu' deoarece as vrea sa devin o scriitoare in viitor

–Eu te-as vedea o scriitoare foarte buna in viitor,doar esti extrem de talentata cand vine vorba de așa ceva.
Eu ma gandeam la Drept,dar cum vreau sa devin un avocat bun asta e cea mai buna optiune.

–Si parintii tai?Nu prea i-am vazut la festivitati

–Da,nu prea vin deoarece sunt ocupati mai mereu cu munca,tata lucreaza intr-o companie foarte importanta iar mama e avocat.
Tot timpul stau pe la lucru,mama cu tot felul de cazuri iar tata cu tot felul de contracte.Dar au si clipe in care renunta la munca si petrecem toti o clipa in familie.Dar parinții tai Anna?

Si in momentul ala simt cu un nod mi se formeaza in gat si palmele incep sa-mi transpire.Ce știam despre parinții mei?Nimic.Tot ce stiam era ca tata lucra intr-o companie,nimic mai mult.

–Ei bine...parintii mei,ma bâlbâi eu,ei...si imi fac curaj si îi spun tot.Ei bine tot ce stiu este ca tata lucreaza într-o companie.

–Si mama ta?Si ma uit in ochii lui care ma priveau cu caldura

–Mama....,si simt nodul din gat intensificandu-se....a murit la cateva ore dupa nașterea mea.A capatat o boala crunta pe timpul sarcinii si a avut de ales intre viata ei si viata copilului pe care il avea in pântece.Si cred ca e logic ce a ales.Mama pentru mine este cea mai mare eroina din lume,deși am vazut-o decat in poze si am aflat cate ceva despre ea de la matușa Luana.Ea....si-a dat viata pentru mine,putea sa traiasca si sa-si continue viata dar si-a iubit enorm de mult copilul si nu o urasc pentru ca nu a ales prima optiune,ci asta ma face sa o iubesc enorm de mult!
Mami,daca ma auzi de acolo de sus,sa sti ca te iubesc enorm de mult si datorita deceziei luate sunt astazi aici.Esti cea mai minunata fiinta de pe pămât,te iubesc!

Si spunând asta simt cum lacrimile incep sa-mi curga pe obrazi mei reci.

–Hey,hey nu plânge,spune Andrew si ma ia in brațe.
Îmi pun capul in zona inimii lui si o aud cum bate.Ma liniștește.Ma pupa pe creștetul capului si imi spune:

–Îmi dau seama cum te simti.Mama ta te-ai iubit enorm de mult doar ca asa a vrut Dumnezeu sa se întample.Nu trebuia sa îmi spui toate astea daca nu erai pregatita,e greu sa povestești asa ceva.Imi pare rau daca...

-Andrew,spun eu si imi ridic capul,nu trebuie sa-ti para rau pentru nimic.Trebuia sa ma descarc cuiva si cred ca acum a fost momentul potrivit.
Si zambim amandoi in timp ce Andrew îmi sterge lacrimile.

–Ești așa firava,spune el in timp ce îmi mângaie obrazul,si asa dulce.Ochișorilor ăștia superbi nu le sta bine cand plang.Esti o fata frumoasa si puternica,o sa treci si peste asta,intr-o zi.O sa te ajut sa treci peste,promit.
Si spunand asta îmi ia mainile si le împreuneaza cu ale lui,zambind in acelasi timp.

Nu pot sa cred ce se întampla aici
Ba să crezi,baiatul asta simte ceva pentru tine si tu nu îti dai seama.
Ba nu,face asta doar....
Nu ma lua pe mine cu explicatii ca stim amândoua ca e îndragostit de tine si ca vrea sa-ti spuna asta.Dar tu negi asta inca de la inceputul anului de cand îti aduce flori.Cine crezi ca este "A"...el este!Toata lumea iti spune ca el este si tu negi încontinuare.Dar o sa vezi tu,si tu o sa te îndragostești de el,punem pariu pe ce vrei tu.
Da tu de cand sti asta?
Din toate cartile siropoase citite de tine.

Conștiinta mea avea dreptate,Andrew chiar cred ca ma place.Oare eu sunt fata aia mai cuminte care i-a furat inima bad-boyului si care o sa fie sufletul lui pereche?
Da tu esti aia!Aleluia ai ghicit!
Tu taci din gura,inca nu sunt sigura de ce simte el pentru mine
Doar imi dadeam si eu ca parerea!

–Esti mai bine acum?aud vocea lui Andrew care ma scoate din transa

–Da,spun eu.Îti multumesc pentru ce ai facut acum...m-a ajutat.
Vrei sa dansam?îl întreb eu

–Sigur,raspunde el

Ne ridicam amândoi si ne îndreptam spre ringul de dans.Începe o melodie lenta fix cand ajungem la ring.

Andrew îsi înfașoara usor mainile în jurul taliei mele iar eu in jurul gatului sau.Suntem extrem de apropiati unul de altul,simțindu-i respiratia care se lovea de fruntea mea si ochii care ma priveau intens.Ne mișcam lent,pe ritmul muzicii din cand in cand    rotindu-ma usor.

–Mereu ai fost așa frumoasa sau tocmai acum observ?spune el

–Dar tu mereu ai avut ochii aștia atât de superbi sau tocmai acum obsev?întreb eu

Zambește si trage mai aproape el.Îmi pun capul pe pieptul sau si ma las purtata de ritm.Acolo,in momentul ala voiam ca totul sa se opreasca,sa uit de tot ce s-a intamplat si sa stau așa pur si simplu in brațele lui Andrew.Era perfect.

–Anna,îmi sopteste el la ureche,toti baieti astia se uita la tine de cand am venit.Esti extrem de frumoasa si toti baieții din scoala vor sa fie in locul meu acum,crede-mă.Dar vreau sa știe ca ești luata deja si ca nu mai sunt șanse si terminând ma pupa pe obraz

–Adica?spun eu rosind

–Adica esti a mea,desii nu suntem oficial un cuplu tu tot esti a mea.Va veni si ziua aia,îti promit.Si esti al naibi de frumoasa cand roșesti.

Ultimele sale cuvinte ma fac sa roșesc mai tare,zambind la reactia mea.Stam asa si ne uitam unul la altul pana melodia se termina si ne îndreptam spre bar.
Luam ceva de baut pentru toata gașca si ne îndreptam spre ei.
Restul balului a decurs in compania gaștii noastre,printre rasete si glume.

La sfarsitul serii,o fost anunțata suma stransa,fiind una enorm de mare,mai mare ca cea de anul trecut.In plus,tot la șfaritul serii a avut loc un foc de artificii minunat.

Andrew m-a condus pana la usa casei,urandu-mi "nopate buna" si pupandu-ma pe obraz fix in fata casei,mai precis in fata usii.

Deschid usa,urc rapid scarile,ma demachez,imi dau pantofii si rochia jos si ma bag direct la somn.

A fost cel mai frumos bal din viața mea!!

Fiică de zeuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum