SİYAH BEYAZ AŞK BÖLÜM 8
His insanın en büyük silahidir.
Ona tuhaf tuhaf baktım.
oda anladı ki bana bakıp.
-Neden ağladımi sormiycakmsin ?
-tekrar azar işitmek istemiyorum. Dedim kibirli bir sesle.
-hmmm ama belki bu sefer azar isitmessin.
-Kim bilir dedim gülerek.
tabi o da bana eşlik etti ne kadar Tuhaf daha demin ağlıyordu teselli ediyordum. şimdi gülüyoruz.
-hava soğuk oldu içeri mi girsek ?
ayağa kalktı ve ceketini üstüme giydirdi. diz üstü çöküp oldu mu bucuruk. dedi gülerek.
oldu ama bana bucuruk deme dedim o günü tekrar ettik ve güldük.
Sahi neden Ağlamış ti ?
mahçup bir ses tonuyla
-Neden ağladın ? dedim.
yüzündeki gülme gitti ve yerini kötü kotu bir bakış ve tuhaf hareketler aldı.
-şey be-
-söylemek istemiyorsan anlarım.
bana bir baktı su içti ve gülümsedi.
zorla gulumsedigi çok belli oluyordu.-Hayır söylemek istiyorum.
-peki dedim.
babam diye başladı.
-Babam kumar oynardi eve hiç uğramaz beni yani bizi aramazdi.
-bizi derken kim den bahsediyorsun ?
-Annem Annemden bahsediyorum bu koca evde annem ve ben yaşamaya başladık babamı çok özlüyor ama annem bir şey belli etmiyordum.
so sonra bir gün babam eve sarhoş geldi ve anneme bir şey söyledi annem çılgına döndü ve ona bağırdı ağladı ama hiç bir şey olmamış gibi odama gelip bana iyi geceler tatlım annen seni çok seviyor hemde çok.
dedi ama aglamamak için kendini zor tutuyordu. belli oldu ne kadar kendini zorlasa da doldu gözleri.
sabah uyandığımda annem yoktu her yeri aradım ama yoktu kapıya çıktığımda bir siyah araba ve annem ve babam onları gördüm pijamamla kostum anne nereye gitme beni de götür diye bağırdım ona sıkı sıkı sarıldım ve o beni bırakıp ayaklandı ağlıyordu anne seni çok seviyor dedi ve babama nefret dolu bir bakış atıp arabaya bindi ler anne dur dedim ama annem durmadı araba hareketlendi ve hızlandı ben arabanın arkasından küçük ayaklarım ile kostum ama yetisemedim.
Sayfa 2
Mutluluk kisilere özelmi söyle bana Sebastian...-sonra ne oldu dedim yaşlı gözlerle ona bakarken.
-sonra Babamın onu kumarda ortaya koyduğunu öğrendim. ve annem dayanamayıp kendini denize atmış.
hani hatirliyormusun bana senden korkmuyorum gaza bas demiştin ya ve bende seni bir deniz kenarına götürdüm ya işte orası annem in intihar ettiği yer ve ben orda hep annemle buluşuruz orda konuşuruz.
ikimizde çok ağladık ve bana dönüp
annem öldükten sonra ilk defa sana sarıldım biliyor musun Masal ama hiç tereddüt etmeden sarıldım.ona bakıp gülümsedim ve ona yaklaşıp sarıldım. sanki bunu yine bekliyormus gibi anında sarıldı bana ve sarılarak ağladık.
ellerimi çekip sarılmayı bitirdim.
bana bakıp gülümsedi ve
-teşekür ederim Masal.
-ne için ?
-beni dinlediğin için bana sarildigin için.
-önemli değil.
-hadi gel sen yorgunsundur odaya çıkalım.
-tamam dedim esneyerek.
odaya çıktık bana dönüp
-Dolaptan sana rahat olabilecegin bir kıyafet vereyim. Dedi ve dolap in kapağını açtı içinden siyah bir bluz siyah bir şort verdi ve sen giyin ben Kapidayim diyip çıktı.
tamam dedim sessizce. ustumu giyip ona seslendim giydim. Gelebilirsin.
Kapıyı açtı ve oldumu ? diye sordu
Şey biraz büyük ama oldu dedim gülümseyerek.
oda gülümsedi ve hadi yat yatağa dedi.
Yatağa yattım ve üstümu örtüp yaklaştı nefesini ensemde hissediyordum "İyi Geceler Bücürük"
Sana da dedim gülümseyerek geri çekildi ve lambayi kapatıp odadan çıktı.
ben kendimi uykuya verirken onun nereye gittini merka ettim ve birden pat uyudum.
Sayfa 3