SİYAH BEYAZ AŞK BÖLÜM 12
Korku ne zaman dan Berri beni korkutmayi başardı ???
Masal kollarımda ağlıyordu ve ben salak gibi kızın üstüne yürüdüm işte salagim yani çetin in Masala öyle demesi beni delirtti.
gözüm döndü.Masal bana iyice sarıldı çok korkak bir genç kız işte ama çok tatlı bir kız.
bende ona sarıldım o sırada aynadan Masalın uyudugunu gördüm.
gülümsedim hemen uyumuş.
kapı açılınca irkildim babam açmış kapıyı meraklı gözler ile bakınca masal la bana daldı yani bize öyle güzel baktı ki yani anlatmam anlayamassiniz.
kafamla ne var işareti yaptım.
oda gel işareti yaptı kafa salladım.
Masalı yavaşça yatağa yatırtim.
üstünü örtüp kulağına eğilip "ben burdayım. seni ben koruyacağım"içimden de Sen benim güzelim sın başka kimse sana güzel diyemez. dedim.
-efendim baba
-oğlum ne oldu öyle sofrada neden olay çıkarttın ???
-Baba çetin Masala şu güzeli tanıyormusun bana ayarlasana dedi.
-eee dediyse dedi sen niye Öyle alev aldın hemen.
- ya şeyden yani masal bizim evde yaşıyor ve yasiycak ya onu ben koruyorum anladin mi ondan yani.
###########################
Masal dan...Bir kaç ses duydum ve uyandım sesler kapıdan geliyordu oraya gidip kapıyı dinledim yani biz ona tamamen masum kulak misafiri olma diyelim.
baran:
ya şeyden yani masal bizim evde yaşıyor ve yasiycak ya onu ben koruyorum anladin mi ondan yani.
Masal bizim evde yaşıyor ve yasiycakya mi yani ben hep burda mi yasiycakmisim ama baran bana söz verdi yalan miydi.
Büyük bir hayal kırıklığı ile yatağa oturdum.
kapı açıldi duydum ama bakmadim.
Masal uyandinmi ben mi ses yaptım uykun varsa yat uyu biraz daha.
-Baran.
-efenim.
-ben ne zaman eve gidicem ? babanla konustunmu ?
-şey daha konusnadim ama ben sana söz verdim ya merak etme.
ben salak miyim yaa. sen beni ne sandın !!! diye bağırdım ayağa kalkarken.
ne ne salagi Masal iyi misin ?
sizi duydum. Baran Masal hani burda yaşıyor ve yasiycakya hani heh yani ben temeli burda yasiycakmisim öyle mi sen bana söz verdim baran.
Masal yani öyle demek istemedim.
Ben sana güvendim baran diye bagirirken Baranin gözlerinden yaş geldiğini fark ettim.
sana artık güvenmiyorum.
öyle deme Masal sakin diye bana sarıldı.
ben ise bu sefer onu çektim ve ben burdan gitmek istiyorum baran bırak beni. Dedim.