BÖLÜM 13

182 6 1
                                    

SİYAH BEYAZ AŞK BÖLÜM 13

Güven zor kurulan Kurulunca bozulursa tekrar yapilamayan bir bina dır. Temel çok önemli dir.

############################
Baran dan...

Masal bana bağırıyor kızıyor.
evet ben babama o manada dedim yani ben Masalın yanında olduğum kadar hiç bir yerde mutlu olmadım. ve Masal giderse yine yalnızlık ve mutsuzluk kapliyacak bedenimi.

gözyaşlarıma aldırmadan çok yapmak istediğim şeyi yaptım ona sarıldım.

ama o beni itti ve o beni ittikten sonra sadece onun yüzüne baktım ama onu duymadım ağzı oynuyordu evet ama ben hiç bir cümlesini duymadım.

en sonunda çok agrima gitti ve geri çekilip odadan çıktım o an hiç bir şey önemli değildi.

arabaya binip gaza bastım. annemle konuşmam gerekti ve Masal da artık bana güvenmiyorsa yine tek yer annemin yani. varınca ona anlattım derdimi ağladım ben onu çok seviyorum yaa ben ona aşık oldum evet oldum. ne olucak şimdi anne heh ne.

ağlamaya yine başladım ve o sırada kulağımda bir ses duydum "Ona seni seviyorum de" Allahım annem benle konuştu ahahah diye gülmeye başladım iyi gelmişti ağlamak sonra birden aklıma Masal geldi ya Gittiyse korkusu başladı hemen arabaya atlayıp son hız eve vardım hızlı hızlı adımlarla odama vardım derin bir nefes alıp içeri girdim.

allahım orda oturmuş bana bakıyordu.

-Gitmemissin. Dedim mutlu bir sesle.

-gitmedim dedi.

o an sesi o kadar güzel geldiki anlatamam.

-senden Özür dilemek istiyorum. Dedim.

-hangi konuda ?

kız haklı.

-iki konudan da yanı evet biraz çıkışmis olabilirim.

-Anladım.

-bak Masal ben senin gitmemi istemiyorum.

-Neden ???

-çünki seni şey yani şey seni-

kapı Çaldı.

-gel

efendim bir bayan geldi Masal hanim ile konuşmak istiyor.

-tamam.

-Masal gel.
###########################

Masal dan...

-Masal gel.

Elini tutup indik aşağı.

kapıya varınca önümde Annemi gördüm burda ne işi vardı bu kadının

-ne var sen ne yüzle geldin defol git !

-Masal dinle Seni almaya geldim. Gel eve gidelim.

-sen beni kumar masasına koyarken kaybettin Artık senin böyle bir kızın yok ben burda mutluyum. Anladın mi şimdi defol ve bir daha gelme.

lafımmi bitirir bitirmez arkami dönüp içeri girdim ağlayarak odaya çıktım.
###########################
Baran dan...

Masal "bir daha gelme" Dedikten sonra arkasını dönüp gitti.

bende pesinden kostum.

odaya girdiğimde bir kriz yaşıyordu bağıra bağıra ağlıyordu yani hiç durmayacakmis gibi.

yanına gittim ve oturdum beni duymuyor beni dinlemiyor. belki benim burda olduğumu bilmiyordu.

Masal Ağlamak tan kırmızı olmuş gözleriyle bana bakıp.

-Bana bir iyilik yaparmisin ???

-tabiki.

-"BANA SARILIRMISIN ???"

Allahım bana o cümleyi söylerken ne kadar çaresiz di sesi masum ve temiz.

Ona olan tüm gucumle sarıldım. Tüm içtenlikle sevgiyle mutlulukla özlemle...

bana sarılır sarılmaz gözlerini kapattı.
Ağlamak tan yorulmuş olan gözleri kapandı. onu yavaşça yatağa yatirdiktan sonra yanına yattım kolariyla boynunu kavrayıp bana sarıldı bende ona sarıldım.

saçlarına kafamı gömdum o kokusu hep beni sakinlestiriyor. Mutlu diyor.

kokusunu tüm bedenime çektim.
ve uyudum.

Sayfa 2 / 5
Öldüm kollarında cenneti Gördüm...

############################
Masal dan...

Sabah uyandığımda burnunda eşsiz bir koku vardı ve ben o kokuyu içime çekmek onunla yaşamak istiyordum.

Gözlerim açılınca onu gördü.
Baran yanıma yatmış bana sarılmış.

uyurken çok çok çok şeker oluyor.

dün neler oldu hatırlamıyorum sen son anneme birseyler söyleyip odaya doğru ağlayarak gittim. Gerisi nasıldı nasıl yattım buraya ???

Baran gözlerini açıp bana baktı ve güldü Ne kadar da tatlı yaaaa.

-Günaydın.

-Günaydın.

Bu an şu saniyeler hiç kalkmak istemiyorum. zaman dursun. ve Baran beni hiç birakmasin.

ama herseyin bir Sonu var elbet.

Baran la dakikalarla birbirinize baktık çok güzel gözleri var ve bana çok güzel bakiyor.

o sırada kapı açıldı.

Baran in babasıydi gelen.

off tam vakti.

-Gencler bölmek istemezdim. ama hadi kahvaltıya.

-tamam baba.

dedi Baran esnerken.

-Baran ben kalkmak istemiyorum.

-bende.

-ama hadi kalk.

offf layarak kalktım.

gülümsedi ve hadi hadi dedi.

aşağı indik tabi ben inerken merdivenden düşüyordum ki Baran zor tuttu.

SİYAH BEYAZ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin