SİYAH BEYAZ AŞK BÖLÜM 11
Söz yetmedi sarıldım...
############################
Masal dan...Sabah Rahat uyandım huzurlu uyandım ne biliym hiç böyle olmamıştı hiç böyle hissetmemistim.
yataktan kalkıp etrafa baktım baran ı görmemiştim bu sabah acaba nerde ? meraklı gözler ile kapıyı açtım bir koruma bana baka baka önümden geçti yani aslında biraz korkuyordum ne bileyim Taman Baran asla yine beni o pis yere kapatmamarina izin vermez ama olsun olduya bir kere korkutur beni hep.
Meraklı adımlarla yürürken ayaklarım onu arıyordu gözlerim.
bir hizmetciye sorduğumda asagida misafir odasında olduğunu söyledi.
Teşekür edip aşağı indim.yazık ya oraya mi gitmiş uyumak için.
hızlı hızlı inerken biriyle çarpıştık
-Ahh yavaş be kızım !!!
-pardon.
-önüne bak yürürken.
Salak şey sen ban allah allah ordan uzaklaştım Benım derdim Barani bulmaktı ve evet misafir odasını sonunda buldum.
Kapıyı yavaşça açıp içeri girdim çok tatlı uyuyordu. yanına gidip egildim ve ben Geldim dedim.
Buruk ve özlem dolu bir ses tonuyla
"Anne hiç gitme kal benimle"yazık yaa annesini ne kadar çok seviyormus.
birden kolumdan tutup yatağa attı Bismillah ne olur demeden kendimi yanımda buldum Tamam annesini çok seviyor anladık ama biri görürse yanlis anlar yani derken bana iyice sarıldı yani size söyle anlatayım.
sol tarafta o sağ tarafta ben bana sarılmış hemde sıkı sıkı yani çok tuhaf ve Trajik valla.
-baran şey uyan.
-seni bırakmak istemiyorum.
-tamamda.
-Masal sus ve uyu !
Ma Masal mı ? benim olduğumu biliyor ve hala sarılıyor.
aslında bu benim yüzümü biraz gulumsetti off aman Masal saçmalama da burdan nasıl kalkıcagini bulmaya çalış.
onu biraz dürttüm ve aaa ama baran kalk !!! diye bir bağırdım.
sıçradı ne oldu bişey mi oldu ??? diye sacmaladi yazık off Masal sana yazık şu an ama.
-beni yatağa çekip sarıldın sayikladin.
-seni rahatsız ettiysem pardon.
-yok yani rahatsız değil de biri görse yanlış anlar.
-yok merak etme kimse bişey sanmaz. Dedi bir sinirle kalkarken.
-şey rahat uyudunmu ?
-evet nedenki ?
-yani şimdi senin yatağında ben yat-
-stt tamam anladım sen rahat ol yeter.
ona tuhaf tuhaf bakınca
-Heh yani şey sen misafirsin anladin mi ondan şey ettim ben yani.
-anladım. Dedim içten gülerken.
şu sapsal halleri çok hoşuma gidiyor.hadi gel kahvaltı yapalım. dedi Baran
tamam dedim.
bahçeye indik yeni bir misafir vardı evde ve o misafir o bana çarpan salak di off yine tepeden sinir geldi kirisicam. hahah neyse sofraya oturduk.
hizmetçi bir şey düşürdü ben de ona yardım ettim yazık yani ondan.
o sırada içerken bir ses geldi.
###########################
Baran dan...melike yere bir şey düşürdü Masal ona yardım etti ve mutfağa gitti o sırada yanımda duran Çetin siritarak.
bana dönüp "Bu güzeli tanıyormusun bana ayarlasana"
Ne güzeli mi güzeli mi dedi o Masalabirden elimi masaya vurup kalktım herkez çetin de dahil bana şaşkınlıkla bana baktı. O hiddetle Çetine dönüp
Eger bir daha Masal a güzel dersen veya onun adını burda anarsan seni gebertirim anladin mi ????
evet şampiyon sakin ol.
sus sus ve otur yemeğini ye.
babam lara dönüp pardon dedim.
o sırada Masal geldi meraklı gözler ile O sinirle kolundan tutup onu odama çıkardım odaya varınca elini çekip ne oluyor baran neden beni birden buraya çıkarttın ? dedi.-odaya geç Masal !
-bana Emir veremessin Baran.
-sana odaya geç dedim !!!
artık nasıl sesli söylediysem boğazımda bir acı hissettim.
Masal odaya geçti ve ağlamamak için kendini tuttuğu çok belli oluyordu yine gözümün önüne annem geldi ve o hiddetle Masalın üstüne annem diye yürüdüm masaya yumruk atıp neden beni bıraktın neden hah neden ????
-ba baran sakin ol !!!
-sus anladin mi sus sen beni bıraktın yeterrrrr !!!
En son elimden kan akıyordu ve masal bana korku dolu gözleri ile bakıyordu ama artık ne olduysa birden masalı annem olarak Gördüm.
En son kendime Masalın ağlama sesi ile geldim.
-ma masal iyi misin ???
-sen sen delirmissin baran.
şey ben seni birden annem. olarak gördüm yani şey masal ağlama lütfen bak ağlama konuşalım.
Masal ağlamaya devam etti.
Salak kafam kızı çok korkuttum.Kapıyı kapatıp yanına oturdum.
dayanamayıp ona sarıldım.sanki masal benim ona sarilmami bekliyormus gibi direk düştü kollarıma çok çok çok ama çok kötü oldum o kızı öyle görünce yani hiç böyle hissetmemistim.