BÖLÜM 6

344 3 0
                                    

SİYAH BEYAZ AŞK BÖLÜM 6

Şans yağarken bana kim şemsiye tuttu ?

Bir el bana dokundu. Gözlerimi açtığımda o elin sahibinin yine aynı adam olduğunu anladım.

-Kalk yemek getirdik.

-a aç değilim. dedim buruk ve uykulu bir sesle.

-ye yemeğini.

dedi ve kapıyı hızlıca örtü ve yine kitledi. Ben sadece çok susamistim.
gözlerimi açıp Tepsiye Doğru baktım
ve evet tahmin ettiğim gibi su yoktu.

yavaşça ayağa kalkip kapıya doğru yöneldim. ve kimse varmi huhuu orda biri varmı ? diye bağırdım bir adam koşa koşa geldi ve kapıyı bir hirsla açıp ne var bak sus dedi.

Bende neden ? dedim.

Patronun misafiri geldi yani oğlu duymasın sesini sen neden cagirdin söyle ?

su su istiyorum.

tamam simdi sen sus ben getiriyorum.

tamam.

Allah allah neden oğlunun duymamasi gerek o bilmiyormu acaba hmmm. Acaba inadına seslensemmi nasıl olur hem hincimi alırım salak lardan.

-Al suyunu. Dedi ve yine aynı şekilde örtü kapıyı bende kendi kendime saol dedim.

suyumu içerken bir kapı sesi geldi ve ben kapıya koşup kulağımi kapıya dayadim. Ve kim geldi diye merakla bekledim ses genç bir erkek çocuğundan geldi ama nedense tanıdık geldi. bende inat olsun diye

imdat imdat yardım edin diye avazim çıkana kadar bağırdım.

o sırada bir hareketlenme sesi geldi kulağıma ve o ses yaklaştı kapıya kim var burda mert söyle hemen neden imdat diyor ?

kapının kulpundan tutup açmaya çalıştı ama açamadi çünkü kapı kitli.

o sırada Mert olan adam size yanlış gelmiştir kimse yok diyordu ve ben yine bağırdım imdat yardım edin !

bence yanlış değil aç şu kapıyı dedi o kişi ve kapıya anahtar sesleri geldi. Ben bir güldüm ve imdat dedim yine aynı sesle kapı açıldı.

ben onu görünce şok oldum ve nedense birden heryer karardı.

birden gozlerimi araladim ve önümde yine o vardı o Baran di inanamıyorum. o gün beni kurtaran çocuğun bu gün burda ne işi var ?

bana Masal iyi misin ?
dedi ben ise irkilip kalktım.

-yazıklar olsun sen bunu bana nasıl yaparsın ?

-ne ne yapımisim

-beni o odaya baban kitketti beni zorla burda tutuyorlar.

-ama cidden benim bir şeyden haberim yoktu masal olsa seni burda tutarmiyim ?

-bilmiyorum Artık kimseye güvenmiyorum.

-merak etme artık ben burdayım seni cikarticam.

-çok zor ama.

-bana güven.

mert masal i benim odama çıkar ve kapıyı kapat ama kitleme.

Ama baran bey.

dediğimi yap. Ben babamla konuşucam.

peki efendim.
###########################

Baran dan...

Masalı görünce şok oldum. o kızın burda ne işi vardı.

babamın yanına hiddetli bir şekilde çıktım.

Gel.

-Baba

-oo oğlum gel Hoş geldin.

-Hoş bulmadim baba

-ne oldu oğlum ?

-Masal baba Masal konu.

-sen onun adını nerden biliyorsun ?

-o benim Arkadasim di baba Masal in burda ne işi var ? kızı niye zorla o pis odada tuyuyorsunuz ?

-oğlum durum karışık.

-onu bırak baba.

-olmaz oğlum o artık bizim.

-bi bizim mi ? Baba o kız mal mi bizim olsun ne o kamera şakası mı ?

bizim mis babam iyice bunadi yeter ama artık.
AYAZ KIZIL

SİYAH BEYAZ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin