Euzübillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmanirrahîm
Elhamdulillahi rabbil alemin
Bizleri yaratan öğreten yazdıran Allah'a hamd olsun.
Niyeti ALLAH RIZASI OLANIN GAYRETİ BOŞA GİTMEZ. 👍diyor ve başlıyorum.ESSelamu Aleyküm ve Rahmetullah ve Beraketuhu kardeşlerim🤚
📌Ben neden bu kitabı yazıyorum çünkü burda yazılanları kimse bana söylemediği uyarmadığı geç de olsa farkettiğim hatalarımı pişmanlıklarımı sizlerinde yaşamamanız ve pişmanlık için geç kalmamanız ve inşaAllah pişman olmamanız için..
Sizinle açık açık konuşayım
Bu benim ilk deneyimim
Yazım yanlışım yada size yanlış gelen şeyler olabilir bu konuda uyarılara açığım.Bölümleri erken yada geç yükleyebilirim bu konuda kusuruma bakmayın. Başta da söylediğim gibi sadece düşünce ve fikirlerimle beni ben yapan özüme getiren yazılarla sizlere ve yaşantınıza bişeyler katmak amacım yani bir nevi dertleşeceğiz (aşk, korku, macera dram VS.) gibi şeyler beklemeyin bende çıkmaz ona göre :)
Paylaşımlarım hoşunuza gitmeyebilir ama bunlar hayatın gerçekleri. Yani bu görmezden geldiğimiz gerçekler. Sizden ricam okuyup etiketlemek başka kardeşlerimizin de okumasına vesile olmanız.
Kitabım dini konulu amaçlıdır. En hassas noktamdır benim. Çünkü ölüm ansızın geliverir ve bizler yaptığımız yanlışlarımız yüzünden geç kalmış olabiliriz. İnşaAllah da olmayız.
Evet bugünlük bu kadar inşaAllah iler ki bölümde görüşürüz.
En güzel olan Allah'a (celle celaluhu) emanet olun 🤚
ESSelamu aleyküm ve Rahmetullah ve beraketuhu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSLAMI YAŞA(T)MAK
SpiritualYa İsIamda yükseIirsin, Ya inkarda çürürsün, YoI mezarda bitmiyor, Gittiğinde görürsün.