ŞİMDİ OKUDUĞUN KPOP ELEŞTİRİ Rastgele Açıklama yok.... Kısacası eğlence.... Maksat muhabbet amaçlı...... Muhabbet şahane eğlence bahane 😊 #ailee #bigbang #bts #clc #exo #gfriend #got7 #hyuna #infinite #ioi #kpop #lovelyz #monstax #ohmygirl #redvelvet #seventeen #sistar #snsd #twice #up10tion ▶ SNSD BİAS SIRALAMASI 380 7 13 choiparkyumin tarafından choiparkyumin tarafından Takip Et Paylaş Profiline Gönder E-posta ile paylaş Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Profiline Gönder E-posta ile paylaş Hikayeyi şikayet et 5. Sunny Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. 4. Yoona Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. 3. Yuri Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. 2. Taeyeon Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. 1. Hyoyeon Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.