&

35 4 2
                                    

Yayınlanma tarihi: 18 Ocak 2015.

Kullanıcı adı: imyourhope

Hikaye Adı: YourMyHope

Etiketler: I'm desperate, I'm dying, Help me, Please notice me please, You are the only hope, I love you.

Episode One
"İçimde bariz bir şekilde kendini belli eden bir kırgınlık var. Öyle ki, bu kırgınlık beni yiyip bitiriyor. Üzülüyorum. Ağlıyorum. Her seferinde kendimi daha çok yıpratıyorum. Nedenini anlamıyorum. Her şey çok saçma geliyor. Göğüs kafesimdeki sıkışma saçma geliyor. Ailem olmasına rağmen kendimi bu denli yetim hissetmem tuhaf geliyor. Hayat, sorgulanmak için fazla özensiz. İnsanlar, incelemek için çok meraklı. Her yer karanlık. Kalbimin içini göremiyorum. Nefes alamıyorum. Saçlarımdan tutularak tavana asılıyorum. Bu bir intihar değil, bu bir cinayet. Gözlerim kapanmak için direniyor. Lütfen, diyorum. Biraz daha yaşayayım. Bütünleştirmek zor oluyor kafamdakileri. Her şeyi olduğu gibi dile getiremiyorum. Nerede, nasıl, kiminle olduğumu bile kestiremiyorum. Her yerde olabilirsin, diye fısıldıyor içimden bir ses. Ruhun tamamlanmak için bekliyor seni, her yerde olabilirsin ve her şekilde üstesinden gelebilirsin. Gelmek zorundasın. Kalbim bu düşüncelerle isyan ediyor. Daha fazla atmak istemiyorum, ara verelim, diyerekten araya giriyor. Herkes benim ölmemi bekliyor. Gözlerim acıyor, bir daha açmamak üzere kapatmak istiyorum. Bir umut bekliyorum. Bir umut 'belki' lerle hayata tutunmaya çalışıyorum. Benim tutunacak dallarım yok. Benim tutulduğum tek şey yazılar. Efsunkar, dilleri merhemli, dudakları uçuk, en az benim kadar yaralı bir kitap. Bu beni ayakta tutacak. Benim tutunacak başka hiçbir şeyim yok. Beni ayakta tutmak zorunda. Kendi kendime gülesim geliyor. Fazla mı zorluyorum? Belki de sadece gitmeliyim, sonsuza kadar hemde.
Kahretsin, yapamıyorum. İçimdeki sönmek bilmeyen bu kitabın ruhunu susturamıyorum. Ölüyorum ve bunu fark edebilecek tek kişler sizlersiniz. Siz benim umudumsunuz. "

The End.

my hope ×jungkook×Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin