&

5 0 0
                                    

Yayınlanma Tarihi: 1 Ağustos 2015.

Episode Nine.
Dün abim geldi. Aşağılık herif! Onun yüzünden bir krizin eşiğinden döndüm. Bana ne dedi biliyor musunuz? Artık ölmem gerekliymiş, onlara çok masraf çıkartıyormuşum! Adi şerefsiz! Gelip solunum cihazını kapattı. Zaten günde 2 saat alıyorum. Tamı tamına 1 saat 23 dakika boyunca. Nefes alamadım. Ve o piç ne yaptı, karşımda gülerek beni izledi! En sonunda bayılınca kalbimdeki ritim düzensizliğini fark eden doktor içeri girmiş ve 7 saatlik bir ameliyatın ardından tekrar hayattayım. Ne mükemmel gerçekten! O abim olacak itin hastaneye girmesi yasaklanmış. Hangi mantıklı insan, bile bile kardeşini öldürmek ister! Düşündükçe sinirlerim geriliyor. Nefessiz kalmam bir yana sinirden dolayı gerilen vücudumda da oldukça kötü morluklar var. Ailemden nefret ediyorum. Bok gibi paraları var, hem ben de burada durmak istemiyorum. Bırakın beni ölüp gideyim, dedim. Ben kızımı leş gibi öldü dedirtmem, dediler. Ölümümde bile düşündükleri ben değil, magazin! Benim umutlarım, umut kaynaklarım. Şuradan bir çıkayım, bir kurtulayım şu hastalıktan. İlk işim onları rezil rüsva etmek. Gerçek yüzlerini herkese göstermek. Şşt, merak etmeyin. Sizin yüzünüzü kara çıkarmayacağım. Henüz kitabı okumasanız, beni bilmeseniz bile sizin için dayanmaya devam edeceğim. Bu arada, hepinize teşekkür ederim. Benim tek dayanağım sizlersiniz. Siz de olmazsanız bu izbe hastane kenarında ölüp giderim. Sizi seviyorum umut tanelerim. Umarım en kısa zamanda kalbinizi ıslatmayı başarım.

The End.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 11, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

my hope ×jungkook×Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin