Plâstik olan kapının kilidini açtığında içeri girmesinin daha da kolaylaştığını anladığımda kapıyı kendime daha da çektim.
Ne kadar geç o kadar iyiydi benim için. Belki bir mucize olur ve bu durumdan kurtulurdum.
Tam o sıra da şans benden yana olmuştu ki o mucize gerçekleşti.
İçeriye sesinden anladığım matematik hocası girdi." Burada ne işin var Damon?"
" Erkekler tuvaleti doluydu. Bende ihtiyaçlarımı gidermek için buraya geldim."
" Okulda 4 adet erkek lavabosu var Damon. Git ihtiyaçlarını onlarda gör. Elbet bir tanesi boşalır. "
"Peki."
Bir kaç ayak sesinden sonra Damon dışarıya çıkmıştı.
Kapının aralık kısmından matematik hocasının gitmesini bekledikten sonra dışarıya çıktım.Damon: İlla çıkacaksın minik sıçan.
Kapının önünde benin bekliyor olmalıydı.
Ne yapmalıyım?Etrafta dolaşırken çöp kutusunun içindeki su şişesi dikkatimi çekmişti.
Bu su şişesi buradan dışarıya çıkmam için işe yarayabilirdi.Hemen icini su doldurup kapının önüne geçtim.
Damon: Ayak seslerini duyuyorum.
Anonim: Gelsene Damon.
Damon: Seve seve.
Kapının ardında ayak sesleri duymamla elimdeki şişeyi sıkıca tuttum.
Iğrenç bor şekilde kokuyordu fakat onun sayesinde çıkacaktım.Kapı açıldığında kafamı yere eğerek bütün gücümle pet şişeyi Damonun yüzüne gelecek şekilde sıkıp onu yana iterek koridora doğru kosmaya başladım.
" Lanet olsun." diyen sesi koridorda yankılanırken arkamdan koşmaya başladı.
O kadar hızlı koşuyordum ki capim kafamdan çıkmış ve saçlarım omuzlarımdan kalçalarıma doğru süzülmüştü.
Koridorda sağa dönünce karşıma çıkan sınıfımın kapısını tıklatıp içeriye girdim.
Beni sınıfa girerken görmemişti." Yerine otur Helen."
Hızla en arka sırama doğru yürüdüm.
Sınıftakiler bana bakarak bir şeyler fisıldıyorlardı.
Dikkatleri üzerime çekmiştim ne güzel.
Neyseki kapşonlu hırkamın şapkası vardı ve saçlarımı arkada topuz yaparak şapkayı kafama geçirmiştim.Damon: Şu disney prensesi rapunzel ıvır zıvırı mısın?
Anonim: Saçlarım uzun sadece.
Damon: Hangi deliğe girdin?
Anonim: Sadece erkekler deliğe girer Damon.
Anonim: Unuttun mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nobody Knows|Texting
Teen FictionDamon: O kadar büyük popon varki. Onun resmini çıkartıp ponaya asarak altına da aranıyor yazsaydım bir saate kalmaz bulurdum seni. Anonim: Abartma! Anonim: Koca popolu değilim. Damon: Hayır öylesin. Damon: Koca popolu!