-1-

84 7 2
                                    

~Alexandra pov.~

Eram la scoala asteptand sa se termine ora de geografie pentru a putea pleca.Urma sa am un spectacol de dans important.
Toata ora m-am gandit doar la asta si m-am uitat in gol.
Dintr-o data o silueta inalta se apropie de mine.Era profesoara.
-Domnisoara Black, imi poti spune ce am zis la inceputul orei?in acel moment in ochii mei se putea schita foarte usor frica .
-Uite-te in caietul meu!imi sopteste colegul meu de banca in asa fel incat sa pot auzi doar eu.
Doamna se duce usor la catedra iar eu incep sa citesc din caietul lui Denis.
-Bravo domnisoara Black,dar pentru temele tale ,lipsa de la orele trecute ai detentie dupa ore timp de o ora!

Eram in picioare,cand am auzit spusele profesoarei, picioarele mele s-au taiat cazand pe scaunul meu.
Denis ,colegul meu,s-a uitat la mine timp de un minut dupa care a zis:
-Doamna profesoara nu aveti dreptul sa o trimiteti la detentie deoarece acum a avut tema.ma uit la Denis uimita de gestul lui.
-Domnule Borla , nu ma asteptam de la dumneavoastra sa imi raspundeti, pentru comportamentul dumneavoastra mergeti la detentie!Si pentru asta aveti amandoi 2 ore de detentie!

~~~~~~~~~~

-Se pare ca suntem singurii care au reusit sa ia detentie azi.imi spune Denis cand ajungem in sala de detentie
-Normal,doar ceilalti s-au gandit ca vor rata spectacolul.spun eu cu o voce stinsa

~~~~~~~~~

Cand am iesit pe usa toate cartile din mana mi-au cazut pe jos iar ochii mei erau la fel de mari ca cepele vazandule in fata mea pe.....

Dramă Și Inexistentă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum