~7~

12 1 0
                                    

~POV. Andrei~
Întrăm în casă după care Ale începe sa se clatine.După care cade brusc.
--ALE! strig eu mergând spre ea luând-o în brațe și ducând-o pe canapea.
--Ale, trezește-te, te rog. Nu mă lăsa singur. spun plângând dar nimic.
C. T. A-112
--Alo.
--Alo. As dorii o mașină de salvare pe strada Florilor numărul 24.
--Mașina va venii imediat.
C. T. Î.

Eram pe un scaun,pe holul spitalului. Simt ca mor . De ce a trebuit sa ma cert eu ca prostul cu ea.Daca i se întâmplă ceva e numai vina mea.I-am sunat si pe ceilalti.Chiar si pe Nick.Daca Ale e bine cred ca va vrea sa ii vada pe toti.
Sunt cel mai mare dobitoc de pe planeta.Acum trebuie sa am grija de Ale.Acum ca mama si tata nu mai sunt iar eu am 18 ani Ale este in custodia mea.Trebuie sa am grija de ea.
~POV. Maria~
Am ajuns la spital in timp record cand am primit apelul de la Andrei.
--Cum se simte Ale??il intreb pe Andrei ingrijorata
--E bine deocamdata.spune neutandu-se la mine
--Daca nu te certai tu cu ea.....spun pe un ton dispretuitor cu lacrimi in ochi
--Stiu ca e vina mea,bine?Dar nu am nevoie sa imi mai amintesti si tu ,Maria!spune enervat si se ridica venind spre mine
--TERMINATI!!urla Cristi la amandoi venind spre noi
--Cristi are dreptate,nu facem nimic daca ne certam.spune Nick incet
--Domnisoara Black este in afara oricarui pericol.spune doctorul iesind din salon
--Potem sa o vedem?intreaba Cristina
--Desigur.spune doctorul zambitor
--Cand va fii externata?intreaba de data asta Andrei
--Cand se va trezii.Nu are voie sa se supere.spune si pleaca
Intram cu totii in salon unde Ali dormea.
~POV. Nick~
Dormea.Dormea atat de frumos.Mergem langa patul ei si ne uitam in liniste la ea.

S-a trezit acum doua ore.Am hotatarat sa ramanem cu totii la cabana.Era seara asa ca fiecare a plecat la el in camera.
Nici nu stiu ce mas face daca ar fii patit ceva.
Telefonul incepe sa imi sune iar pe ecran apare "Kevin".Oare ce vrea la ora asta?
C.T.N-K
--Alo.
--Ce faci vere?ma intreaba vesel
--Bine.De ce mai sunat?
--A intrebat matusa de tine.Unde naiba esti la ora asta?
--Sunt la cabana.Spunei tu.O sa stau pe aici cateva zile.
--Am inteles .Vrei putin timp cu iubitica ta.spune si pot sa jur ca a mimat ca vomita
--Esti prost daca crezi asta.Unu la mana nu este iubita mea.Doi la mana abia a venit din spital.Si trei la mana Esti prost chiar daca crezi asta chiar daca nu.
--Sa fie ca tine vere.Ne mai auzim.Ceau,ceau.
C.T.Î.
Deja nu il mai supor pe Kevin.Se crede mare rege de cand a venit.Si va mai fii si colegul meu de clasa.Chiar daca e varul meu e un prost,nesufeit si BadBoy.
As da orice sa plece din nou in Anglia.

Incerc sa adorm dar fara rezultat.Cobor in sufragerie unde o gasesc pe Ali stand pe canapea uitandu-se la Game Of Thrones.
--Nici tu nu poti sa dormi?o intreb asezandu-ma langa ea
--Nup.spune accentuand "p"-ul
--Pot sa ma uit si eu?o intreb uitandu-ma la ecran
--Desigur.spune si imi inmaneaza bolul cu floricele.
--Te simti mai bine?
--Da....
--Imi pare rau pentru parinti tai.spun pe un ton jos si ii observ doua lacrimi scurgandu-se pe fata ei delicata.
Ii itorc barbia cu doua degete si ii sterg lacrimile acelea nenorocite care ii umplusera chipul dupa care o iau in brate.
Simt ca eu nu sunt bine cand o vad asa.

Dramă Și Inexistentă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum