~POV. Ali~
De când am început orele nu am iesit din clasă. Nu stiu ce să fac în legătură cu Nick. Mi-a fost alături mereu de când îl stiu si nu vreau sa se termine prietenia noastră din cauza unei mici neînțelegeri.După ce aud clopoțelul care anunță terminarea orelor îmi iau rucsacul si ies din curtea liceului.
Îl sun pe Kevin dar înainte de ami răspunde simt două mâini pe ochii mei.Zâmbesc si mă întorc cu fața către persoana respectivă. Cum credeam.....Kevin.
--Ce faci?mă întreabă el vesel mergând spre masina lui
--Abia am scăpat de scoală. ...azi.spun si după ultimul cuvânt fac un botic de tristețe iar el râde. Tu ce faci?
--Tot asa.spune si intrăm în masină. Ce ai zice dacă mergem la mine să ne uităm la un film?spune si mă sărută scurt după pornind masina
--Scuze,trebuie să mă întâlnesc cu grupul de dans.Gemenii au ceva să ne spună.
--Ok,unde te las?
--La cabană.Ajungem la cabană afară find întuneric deoarece este toamnă si se întunecă devreme.
--Vrei să vin sa te iau după. mă întreabă oprind în loc
--Nu, cred că o să rămân aici peste noapte.
--Ok,ai grijă de tine.spune si mă sărută iar după cobor el plecând probabil spre casăÎntru înăuntru unde în sufragerie se aflau Cristi,Vlad,Cristina,Maria,Darius, Ianis si Mario.
--Ce faceți? spun eu dar nimeni nu îmi răspunde.Ce s-a întâmplat?
--Plecăm. ...spune Vlad trist
--Cine?Unde?întreb nedumerită
--Eu,Cristi si Cristina. spune tot el.În Constanța.
--De ce?spun si mă asej pe un fotoliu
--Părinții nostri se mută cu munca.Si trebuie să mergem si noi.
--Si Cristina?
--Da, părinții nostri vor deschide o firmă în Constanța
--Si cu grupul de dans?Ce se va întâmpla? întreb eu tristă
--Asta e cel mai trist..grupul de dans se desființează. ..spune Maria tristă
Îmi curg lacrimile incontrolabil.Plâng până aud mai multe suspine.Îmi ridic capul si văd ca toți plâng.
--Când plecați? întreb cu glasul stins
--În câteva ore...scuze că nu ti-am spus.spune Cristina
--O să îmi fie dor de voi.spun si mă duc să îi iau în brațeAu plecat.Am mai stat cu ei până au plecat după care eu am rămas aici.Mă arunc în pat după un dus cald care m-a inmuiat.
Îmi iau telefonul si observ un mesaj de la Kevin.
"-Ce faci?😍
-Mă bag la culcare,tu ce faci?"
Trimit mesajul iar răspunsul nu întârzie să apară
"-Sunt cu Noelle, ne jucam cărți. Ce au spus gemenii?când citesc mesajul câteva lacrimi cad pe ecran.le sterg si continui sa scriu.
-Au plecat .....îi explic tot si el nu răspunde, presupun că este la fel de uimit ca si mine.
Mai vorbesc puțin cu el după care mă bag la somn.
CITEȘTI
Dramă Și Inexistentă
Teen FictionUneori trebuie sa trecem prin întuneric că sa ajungem la lumina