~POV. Alexandra~
Abia astept sa vad fata lui Andrei la party.
Dupa o zi obositoare m-am pus in pat si am adormit imediat.
M-am trezit foarte tarziu,aproape de inceperea party-ului.
M-am pregatit de petrecere si am coborat.
Am fost surprinsa ca lenesul de frate-miu decorase toata casa,apoi aud soneria si ma duc sa deschid.
La usa era fata care urma sa fie in clasa cu Andrei.O poftesc in casa si o ascund in spatele meu pentru a nu o vedea Andrei.El ma intreaba din bucatarie cine e ,iar eu ii zic ca a fost o greseala,dupa mergem amandoua la mine in camera.
Era o fata frumoasa,inalta cu in percing in nas cu stele la varf si cu parul vopsit albatru .Era foarte draguta si se potrivea perfect cu tampitu de frate-miu.Stilul emo in care se imbraca ,si in plus era jumatatea perfecta a lui , care era un mic idiot,nu ca si ea dar in rest erau la fel.
Ma uit la ea si vad ca era toata imbracata in culori inchise asa ca i-am dat o rochie visinie si i-am desprind parul.Arata superb.Andrei o sa se topeasca.
~POV. Ruth~
--Aaaam....nu sunt obisnuita sa ma imbrac in rochii si mai ales in culori asa deschise.
Alexandra incepe sa caute din nou in dulap iar la un momentdat spune:
--Aha,am gasit-o!spune si scoate o salopeta neagra.Era superba.
--Asta se potriveste mai bine cu mine!Multtumesc Ale!
-- Nu ai pentru ce.Acum parul.
.....
Iesim din camera si inainte sa cobor scarile il vad pe Andrei.
Este un baiat cu ochii verzi si cu parul negru,iar tatuajele i se vedeau prin tricoul alb .Asa ceva e imposibil.Nu am crezut când mi-a zis Alexandra ca e frumos.
CITEȘTI
Dramă Și Inexistentă
Teen FictionUneori trebuie sa trecem prin întuneric că sa ajungem la lumina